lancerbanner

پیشرو سند پیشرفت الگویی در آستانه رهبر انقلاب است

[ad_1]

یازدهمین اجلاس توسعه اسلامی ایران با حضور رئیس و اعضای شورای عالی و هیئت مدیره مرکز اسلامی ایران و طرح در آستانه نهایی شده تا تقدیم مقام معظم رهبری شود. انقلاب اسلامی.

به گزارش ایسنا، صادق واعظ زاده در افتتاحیه یازدهمین اجلاس جمهوری اسلامی ایران، با بیان اینکه پیشرفت بدون اجرا نباید داده شود و اجرای مدل باید سخت تر از طراحی Gost باشد، گفت: طراحان قالب عبارتند از: قابل درک برای اجرای قالب و حتی انکار یا بی اعتمادی بینندگان در رابطه با اجرای موفق قالب دور از دسترس نیست.

واعظ صادق

مدیر مرکز تفکیک اسلامی ایران با اشاره به پیشرفت های صورت گرفته خاطرنشان کرد: همکاران عزیز تقریباً هر مقدمه ای برای تهیه مدل در مرحله طراحی برای موفقیت آن در این مرحله ضروری بود. این مقدمات شامل بررسی پیشرفت و توسعه ایران در طول تاریخ، پاتوفیزیولوژی کشور، مستندات برنامه ها و مشکلات اجرایی آنها، شناسایی مسائل کشور در تمامی اشکال آن، بررسی کل نظام است. از سیاست، مطالعه نویسنده الگوریتم کشور با شاخص های اساسی که در ابتدای مدل طراحی مشخص شد، به سوالات اساسی در خصوص پیشرفت و الگوریتم پیشرفت و سایر اقدامات پاسخ داد. از جمله مباحث غیر نظری نظریه ها و آرمان های مبتنی بر آموزه های اسلامی، بررسی سنت های الهی و بررسی نظریه های توسعه در جهان.

مستندات ضعیف و نادرست تجربه اجرای برنامه تکراری است اگر …

وی در ادامه بیان کرد: نه تنها با آمادگی الگو، بلکه با اعمال طبقه اجتماعی بلندمدت بر آن و در مقیاس ملی می توان به پیشرفت دست یافت. همه باید به اندازه کافی بدانند. علت را شناسایی کنید. هر چه هویت عمیق تر باشد، پیوند قوی تر است. هر خبره ای باید از موضوع و جهت و هدف فاتح آگاهی کافی داشته باشد. کنوانسیون ملی به گروهی عمیق‌تر از توسعه‌دهندگان نیاز دارد تا تبدیل‌های عمیق‌تر را در لایه‌ها و بخش‌های مختلف در سطح ملی تشخیص دهند.

وی افزود: بدون شناسایی نقاط مشترک، آرمان ها، ماموریت ها و افق های پیشرفت و هماهنگی راهبردهای آنها، تجربه عملکرد ضعیف و برخی سیاست ها و اسناد نادرست برنامه های کشور تکرار می شود. توجه به شخصیت و جایگاه توسعه دهندگان اجتماعی، رسیدن به یک کار عمیق، مشترک و هماهنگ کار آسانی نیست. کسب این دانش تدریجی است و با آمادگی ذهن و اندیشه در سیر توضیحات و همدردی ها فراهم می شود.

واعظ زاده تصریح کرد: با آگاهی قبلی از ضرورت و اهمیت این شناسایی و تعامل، امری در حال پیشرفت بود که علاوه بر ارائه الگوی پیش بینی، قالب نیز آماده توضیح است. بسیاری از علما، اساتید و اندیشمندانی که در این بحث‌ها شرکت کرده‌اند، سرمایه‌گذاری هنگفتی برای توسعه کشور کرده‌اند و توانسته‌اند نقش موثری در اجرای شکاف ملی در ایران داشته باشند.

وی افزود: این نقش، تبیین و تکه تکه شدن هویت در رابطه با الگوریتم پیشرفت و تعمیق اندیشه پیشرفت با تداوم و تقویت اندیشه، یک سکه دو چندان است. اندیشه پیشرفت اساس پیشرفت اجتماعی است و تداوم پیشرفت اجتماعی با تعمیق و تجدید اندیشه مستمر مرتبط است. اضطراب مربوط به پیشرفت، عامل پیشرفت و ترقی ناشی از سهل انگاری نسبت به شرایط و اتفاقات جدید است. علاوه بر این، ایده خود دوره پیشرفت است و مراقبت همان تفکر است.

مدیر مرکز اسلامی القاوی ایران به پیشرفت ها می افزاید: تاریخ تفکر در اسلام و ایران، قلعه های رفیع را در سطح جهانی به خود دیده است و گنجینه بسیار کوچک و ارزشمندی دارد که حاوی نظریه ها و اندیشه های اساسی است. اما جای تاسف است که کم طراوت و خلاقیت به جز چند استثنا وجود داشته است.دست داده است.

واعظ زاده ادامه داد: در تقسیم ملی پیشرفت توجه به ارکان و نهادهای سیاسی، قانونگذار، برنامه ریز، مجری، ناظر و ارزیاب در نظام جمهوری اسلامی ضروری است، اما نباید به وظایف این عناصر و نقش مردم، شخصیت حقیقی و حقوقی سازمان های مردم نهاد را که گسترده تر و در توسعه کشور موثرتر هستند، فراموش کرد.

وی گفت: البته اندیشمندان و متفکران به عنوان خالق نباید از این نقش غافل شوند. تقسیم کار در این دوره بر خلاف حاکمیت نیاز به برنامه و اجرای رسمی ندارد. اما نیاز به حمایت، تشویق، استقبال و فضای منصفانه و تسهیل روابط بین‌الملل است که در برخی موارد، وضعیت گسترده‌تری دارد.

وی تصریح کرد: در آستانه پیشرفت در عرصه عمل ضروری است، امروز مسائل انسانی احیا می شود. اولین قدم در این مسیر حرکت رو به جلو و ادامه دادن و رسیدن به سطح مطلوب است. در سال جاری پیشرفت برنامه مدونا برای تقویت تفکر در زمینه پیشرفت آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه علاوه بر متخصصان رشته های دانشگاهی، تعداد سیاستمداران و قانونگذاران و برنامه نویسان کشور نیز به دلیل نقش آفرینی در نقد و پیشنهاد تحول الگو مورد توجه قرار گرفته اند. مخاطبان اصلی، مدل ها، گردانندگان با تجربه در سیاست و قانون گذاری و برنامه نویسی بودند و از این رو مخاطبان می خواستند فعال باشند و طیف وسیعی از اطلاعات و تجربیات توضیحی را برای تعمیق تفکر پیشرفت متوف ارائه دهند.
یازدهمین کنفرانس توسعه اسلامی در ایران

افتتاحیه یازدهمین اجلاس پیشرفت اسلامی ایرانی

با رفتن به مرحله عمل، چالش سند جدی اسلامی پیشرفت ایران است

هادی اکبرزاده در این مراسم گفت: توسعه اسلامی الفبای ایرانی پس از یک دهه جست و جو، در پایان طراحی و آغاز فرآیند، رو به اتمام است. این سند محصول شرکت بالغ بر 2000 محقق، اندیشمند، اتاق فکر، دانشگاه و شخصیت های برجسته کشور است که در قالب های خود برای برگزاری سه نشست تخصصی و اتاق فکر، کنفرانس سالانه با پذیرش انتخاب شده اند. از حدود. هزار صفحه از متون علمی ویرایش شده، انتخابات ره کنگره پیشرفت با مشارکت هزاران دانش پژوه و دانشجوی جوان و پیشرفت است. فرآیند عبور از میدان دید و ورود به وادی اقدام و اقدامات اجرایی که ناظران آن را برای پیشرفت کشور ضروری می دانند.

معاون مرکز پیشرفت جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: گذار موفق از نقطه نظر به مرحله عمل، چالش های جدی سیاست و برنامه ها به ویژه سند جمهوری اسلامی ایران، پیشرفت به ویژه تجربه قوه مجریه کشور وجود دارد.

وی با بیان اینکه اجرای سند جداگانه یکی از مهمترین چالش های پیش رو است، تصریح کرد: گواهی پیشرفت تمثیلی یک مسئولیت خطیر محسوب می شود.

اکبرزاده خاطرنشان کرد: یازدهمین همایش در سه رکن الزامات عمومی، اجرای اقدامات، پایداری و ارزیابی برگزار شد. بخش General Observer بر اهمیت مفاهیم و بندهای کلیدی در سند سند تأکید می کند.

اکبرزاده ادامه داد: بحث های مربوط به الزامات اجرای اقدامات، پیامدها و موانع برون رفت از هر یک از اقدامات و راه های غلبه بر آنها در محور اجرای اقدامات است.

معاون مرکز پیشرفت جمهوری اسلامی ایران در ادامه ارسال 4 مقاله به یازدهمین همایش جمهوری اسلامی ایران پیشرفت القائی: در همایش امروز میز ویژه ای به صورت حضوری و مجازی برگزار شد. سفره ها عمدتا با حضور مجازی و سایر جلسات به صورت مجازی با حضور مجازی برگزار می شود.

وی افزود: در همایش یازدهم پایان نامه دکتری ارسال شد که به عنوان پایان نامه انتخاب شد و از جمله آنها رساله ای شایسته بود علم و صنعت ایران، صنعتی اصفهان، شهید بهشتی، خوارزمی و حوزه علمیه و دانشگاه هستند.

اکبرزاده سپس با طرح این سوال که توسعه جمهوری اسلامی ایران پس از صدور سند الگو چگونه از هم جدا می شود؟ از دکتر محمد سعید جبل عاملی و حجت الاسلام دکتر سید حسین میر معزی اندیشکده روسی پاسخ خواست و عدالت خواست که آنها نیز به تفصیل پاسخ دادند.

[ad_2]

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما