lancerbanner

شکایت استقلال از پرسپولیس رد شد

[ad_1]

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را ویژه تیم های استقلال، پرسپولیس و سپاهان اعلام کرد.

به گزارش فدراسیون فوتبال، شکایت ویژه ای از سوی پایگاه نساجی مازندران از استقلال تهران مبنی بر استفاده از بازیکنان غیر مجاز رودی جستاد و گوین بامگا در دیدار مورخ 3/4/7 از سکرت صورت گرفت. مسابقات لیگ با این ادعا که بازیکنان دلیل عدم اخذ جواز کار و عدم تمدید ویزا و اقامت غیر مجاز تلقی می شود ماده 2 مقرره فدراسیون فوتبال افغانستان. دستور صادر شده ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ بررسی تجدید نظر شده در کمیته تجدید نظر خواهد شد.

همچنین پیرو گزارش رسمی مبنی بر تخلف ورزشگاه اصفهان مبنی بر استفاده از تجهیزات کمکی و فیلم مورخ 3/1/1 که بصورت غیر حضوری انجام شده است، با عنایت به مجموعه اوراق و محتویات از جمله غیر صدور اقدام مجاز از سوی فدراسیون دادگاه تجدید نظر و نیاز به تایید فیفا در نتیجه اعضای کمیته انضباطی مستند به ماده 2 پیش نویس قانون تنظیمی و نامه و قانون بند پنجم از چهار مقررات بازی؛ ۱۱۷ آیین نامه نظارتی سربازان یک میلیون ریال جریمه نقدی شدند. رای نهایی است.

شکایت استقلال از پرسپولیس مبنی بر استفاده از بیزیکان شیرزاد تیمورف در بازی مورخ 2/3/7 سری بیست 20 و لیگ سوم تیم برتر فوتبال کشور علت فسخ قرارداد و با دانشگاه پاختاکور ازبکستان تا پایان فصل زمستان در ایران نقض اصل یک قانون اساسی است، در این حکم حق انعقاد قرارداد با باآذین پیش بینی نشده است، اما با بررسی شرایط موجود. مستندات و مدارک دفاعیات پرسپولیس و تحقیقات از سوی سازمان استدلال علیه بازی غیرمجاز، شیرزاد تیمورف تبرئه نشد و از پرسپولیس و بازین شکایت شد. حکم صادر شده در مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تمدید در کمیته بررسی می باشد.

[ad_2]

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما