lancerbanner

اسرار قیمت های نجومی در بازار خودرو

[ad_1]

در رفتن بازار خودرو این روزها در حالی به شدت شلوغ است که مردم در رکود جدیدی به سر می برند چرا که پراید از مرز 2 میلیون تومان عبور کرده و خودروهایی مانند دینا نیم میلیارد تومان شده اند.در مقایسه با چند ماه گذشته.

به گزارش فرارو، قیمت پراید امروز شنبه 11 اردیبهشت با 2 میلیون تومان افزایش به یک میلیون تومان رسید. پراید 1 با 2 میلیون تومان به یک میلیون تومان، پراید 2 با یک میلیون تومان به یک میلیون تومان و سایپا 2 پلاس با 4 میلیون تومان به یک میلیون تومان افزایش یافت. مشاغل سریع امروز 2 میلیون تومان ارزانتر از یک هفته پیش بود و به 2 میلیون تومان رسید. کوییک اتوماتیک پلاس ۲ میلیون تومان اضافه کرد و به یک میلیون تومان رسید.

در عین حال پژو 2 تیپ امروز چهار میلیون تومان قیمت داشت و به 2 میلیون تومان رسید. پژو 3 به صورت خودکار با یک میلیون تومان افزایش به یک میلیون تومان رسید. پژو 3 مشاغل با 3 میلیون تومان افزایش قیمت به 3 میلیون تومان پژو پارس با افزایش 2 میلیون تومانی به 2 میلیون تومان و پژو 2 با افزایش 5 میلیون تومانی به 1 میلیون تومان رسید. امروز با افزایش 4 میلیون تومانی قیمت به یک میلیون تومان رسیده است. خودروی توربو ناپل نیز امروز با افزایش یک میلیونی به قیمت یک میلیون تومان معامله شد.

چرا هر روز افزایش قیمت در بازار خودرو وجود دارد؟افزایش هزینه سیاست‌های غیرفعال خودکار کلید اقتصادی است
فربد زاوه کارشناس بازار خودرو به زودی با شما صحبت کنید و مطالب خوب را ادامه دهید وی با اشاره به اینکه افزایش قیمت خودرو از معایب سیاست های اقتصادی قدیمی دولت است، گفت: با توجه به عملکرد ضعیف دولت، در شرایط فعلی شاهد افزایش دوره انتظار هستیم. جایی که دلار 5000 تومان را رد می کند.» فضای داخلی مثل پراید، پژو، دینا و اقیانوس هر روز بزرگتر می شود.

وی افزود: این روند در ماه های گذشته قابل پیش بینی بوده است، به ویژه با توجه به اینکه برجام نیز به بن بست رسیده است، کل خودرو در حال حرکت است و موضوع جای تعجب ندارد.

وی با بیان اینکه حتی با افزایش قیمت خودرو در میان مدت و بلندمدت نیز ادامه خواهد داشت، تا زمانی که دولت بزرگترین تولیدکننده نقدینگی در کشور باشد، نمی تواند تورم را کنترل کند. که این موضوع منجر به افزایش تورم شده و نتیجه آن گرانی کالاهای مختلف از جمله خودرو بوده که آن نیز اجتناب ناپذیر است.

این کارشناس صنعت خودرو افزود: اخیرا دولت هیچ اصلاح ساختاری در سیاست های اقتصادی خود انجام نداده و از این وضعیت فاصله نگرفته است و در بازارهای مختلف شاهد افزایش قیمت ها بوده ایم. با توجه به اینکه بازار خودرو نیز در این شرایط سابقه ای خواهد داشت، زیرا با توجه به اینکه خودرو در حال حاضر یک دارایی سرمایه ای محسوب می شود، با افزایش انتظارات انتظار، هجوم نقدینگی نیز ادامه خواهد داشت، بنابراین با وضعیت فعلی روز نیز شرایط اقتصادی و بهداشتی خواهد بود.

چرا هر روز افزایش قیمت در بازار خودرو وجود دارد؟دلایل افزایش قیمت خودرو
امرالله امینی استاد اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی است به زودی با شما صحبت کنید و مطالب خوب را ادامه دهید این مقام مسئول با اشاره به اینکه افزایش ارزش بازار در بازار تاثیر مستقیمی بر قیمت اخیر خودروها داشته است، گفت: افزایش ارزش دارایی ها، ارزش خودرو را نیز به همراه خواهد داشت. رشد مواد افزودنی

وی افزود: با توجه به اینکه انتظار می رود تورم افزایش یابد، تقاضا برای کالاهای سرمایه ای افزایش چشمگیری داشته است تا ارزش دارایی افراد حفظ شود و این روزها به عنوان سرمایه گذاری مورد استقبال مردم قرار می گیرد، اما با توجه به اینکه عرضه و تقاضا در بازار با هم تناسبی ندارند، بحث خود رشدی به سر می‌رسد.

امینی گفت: غیر از این، مالکان خودرو برای هیچ عنوانی مناسب نیستند و باید به وضعیتی که با آن دست و پنجه نرم می کنند توجه کنند، وضعیت روز به روز بدتر می شود، شرایط به این صورت است که قیمت خودرو روز به روز در حال افزایش است. روز

این کارشناس صنعت خودرو با تاکید بر اینکه دولت نباید شرکت های خودروسازی را کنار بگذارد، افزود: تا زمانی که مدیریت شرکت های خودروسازی از سوی دولت منصوب شده و در امور آنها دخالت کند، وضعیت این صنعت به هیچ وجه بهتر نمی شود. کاملا خصوصی شده است و دولت به هیچ وجه دخالتی نمی کند، اما وظایف دولت در این زمینه فقط تحت نظارت و هدایت است و با وضعیت آشفته ای همراه خواهد بود.

[ad_2]

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما