lancerbanner

راه حل مشکلات اقتصادی کشور چیست؟

[ad_1]

در رفتن سران کشورها سیاست های نئولیبرالی را اجرا می کنندحسین رغافر، استاد اقتصاد دانشگاه الزهرا در بیانیه ای با بیان اینکه سیاست توزیع کوپن توسط دولت یک منطق را شکست داده است، گفت: دو کشور متخاصم و مشکلات زیادی وجود داشت، بنابراین در زمان جنگ تحمیلی عراق سیستم کوپن پیاده سازی شد.

با توجه به بحران مواد غذایی و آشامیدنی در قرن بیستم و همچنین شروع بیماری های دولت در دهه شصت، دو گروه از مواد غذایی اساسی و مغذی شامل برنج، پروتئین، لبنیات، روغن ها و … و همچنین لوازم بهداشتی صابون ها اعم از قراردادهای کوپنی و سایر اقلام نیز تملک مردم محسوب می شود.

ارزش اراده آزاد نیز محاسبه شد و ارزش آزاد به عنوان قاچاق محاسبه شد.

اکنون با افزایش قیمت نان باید منتظر افزایش آتی قیمت بنزین نیز باشیم.نرخ ترجیحی ارز به دلیل افزایش تورم و قیمت تمام شده کالاهای مصرفی همچنان با کالاهای سرمایه ای با قیمت های گزاف مواجه است. .

دولت به ارزش گذاری هزینه های خود، طبیعتاً با قیمت تمام شده کالاها و خدمات، ادامه می دهد و دولت به افزایش قیمت بنزین و سایر حامل های انرژی ادامه می دهد، با توجه به اینکه سیاست مارپیچ سیاستی بیهوده است. بارها ثابت شده که این راه جواب نمی دهد. مطمئن باشید در سال آینده دوباره با افزایش قیمت ها می توانیم با وضعیت رو به رشد کشور روبرو شویم و این چرخه پایانی ندارد.

راه حل اصلی ارائه خدمات در شرایط اقتصادی کشور استفاده از نظام مالیاتی کارآمد است.

بسیاری از کشورهای پیشرفته و در حال حاضر با استفاده از یک سیستم مالیاتی دقیق تمام هزینه های عمومی کشور را از این طریق پوشش خواهند داد اما از نظر کشور با توجه به اینکه بیشترین بخش اقتصاد کشور غیرمولد است. ، مالیات وجود ندارد بخش رسمی نیز با فرار مالیاتی مواجه است، طبیعتا در چنین شرایطی دولت با افزایش قیمت تورم و ایجاد تورم از نظر جبران هزینه ها و زیان ها مواجه است.

در حالی که دولت‌های مختلف در سرکوب کار مزدی فعال بوده‌اند، به آزادسازی کالاها و خدمات توجه زیادی داشته‌اند، چنان‌که در دهه گذشته قیمت‌ها در کشور به طور متوسط ​​۱.۲ درصد افزایش یافته است، اما در مقابل دستمزدها. در شرایط فعلی جرم و جنایت خشن در کشور که افزایش بی سابقه ای داشته و روز به روز در حال افزایش است، تنها 1.2 درصد معادل سازی شده است.

اقتصاد ایران مبتنی بر نظام دلالی و تجارت است. ماهیت این اقتصاد افزایش ارزش کشور و بالا نگه داشتن قیمت ها، افزایش مستمر قیمت ها و همچنین تعهدات دولت در قانون اساسی آموزش رایگان، بهداشت، آموزش رایگان و غیره است. همه امور موضوع بسیار غیر قابل جبران است، از جمله عدم تعادل اجتماعی.

این عدم تعادل اجتماعی پیامدهای جدی برای برهم زدن نظم اجتماعی دارد و شاخص های فرهنگی در حال منسوخ شدن است، این سیاست جدید دولت در مورد حذف کمک ها و رفتار ترجیحی است، همچنین قصد دولت از اجرای این سیاست است، اما اجرای آن این سیاست‌ها عواقب جبران‌ناپذیری برای کشور دارد که تأثیرات محسوسی بر مردم خواهد داشت.

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما