lancerbanner

امام جمعه کرج: جراحی معیار درد و شفای دوران است باید صبور باشم

[ad_1]

نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه کرج بر اجرای سیاست های مقاومتی کشور در راه نجات کشور تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه این هفته افزود:

وی در ادامه گفت: این یک واقعیت است که این دولت یک حزب سیاسی نیست، دست نشانده نیست و مشکلاتی دارد و از همان سال های اول فعالیت خود را آغاز کرده است. برخلاف دولت‌های قبلی».

امام جمعه کرج تاکید کرد: البته بیگانگان نمی خواهند مشکلاتشان حل شود و در رسانه ها دروغ می گویند توری که قلم تیز و سخنوری دارد.

وی افزود: این آب دشمن دشمن است اما فراموش می کنیم که بیشتر به دشمن خدمت کرده ایم تا مردم بلای خود را آورده اند.

حسینی همدانی تاکید کرد: مردم مواظب باشند در این جنگ فریب نخورند، همه مخالفان ظلم می کنند، بنابراین سطح حکومت در کشور برای هر مسافر پنج میلیون تومان است، آیا انصاف نیست؟

وی یادآور شد: همه باید به دولت و ملت کمک کنند تا به سمت عدالت، پیشرفت و سرعت حرکت کنند.

امام جمعه کرج با اشاره به موضوع کاپیتولاسیون گفت: تحمیل این کاپیتولاسیون بر مردم که حاکمیت و استقلال کشور را زیر سوال می برد، حمایت قضایی را از شهروندان کشور سلب می کند.

حسینی همدانی افزود: امروز ملت وارد جنگ فرسایشی و شناسایی شده است اما آمریکا و مزدوران خارجی آن نمی خواهند شاهد تقویت جمهوری اسلامی ایران توسط مردم بصیر و فهیم باشند.

وی گفت: دولت به دنبال کوتاه کردن دست زندانیان از بیت المال و ارائه خدمات مستقیم به مردم است تا آینده ایجاب نکند.

امام جمعه کرج تاکید کرد: با توجه به شرایط جهانی و منطقه، دوره اقتصادی باید با تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی تقویت شود که این مهم نیز مستلزم این مهم همراهی مردم است و باید نسبت به فعالیت های فردی که بی ربط است، اقدامات پیشگیرانه انجام شود.

نماینده ولی فقیه دراستان البرز دارما گفت: یکی از بحث های روز کمک به اصلاح و یا بدحجابی مردم است که در این فضا دست شیطان به کار گرفته شده و بازار دین رونق گرفته است.

وی افزود: در عصر حاضر تحلیلگران و کارشناسان حوزه آمار هندوستان باید همه به این موضوع توجه داشته باشیم اما به این نکته اشاره کرده ایم و آن این است که نباید فراموش کرد که بسیاری از مشکلات ناشی از سوء مدیریت و سوء مدیریت دولت است.» مسیر هموار می شود.

حسینی همدانی گفت: اینکه رئیس جمهور بدون اطلاع مردم صادقانه اظهار نظر کند و بدون اینکه بداند چه می گوید خود را در میان مردم قرار دهد جای افتخار است.

وی افزود: مردم به خوبی می دانند که برای بهبود وضعیت تلاش می شود، ما در آن زمان باید تحت عمل جراحی قرار می گرفتیم، زیرا این جراحی یک مقدار درد و یک دوره بهبودی دارد.

امام جمعه کرج تصریح کرد: البته همه دستگاه ها در کنار مردم به وظایف خود عمل نمی کنند که این مهم نقش قوه قضائیه را در برخورد با اغتشاشات اقتصادی و اجتماعی مردمی که به خیابان ها می آیند و ضربه می زنند، محوری است. اموال عمومی.”

وی همچنین از تشکیل بسیج موثر امام حسن مجتبی (ع) به مناسبت تاسیس ستاد محرومیت زدایی و توانبخشی محرومین تقدیر کرد.

حسینی همدانی گفت: حضور 5 هزار نفر از جهادگران و خدمات رسان در مناطق محروم و اجرای لایروبی، ساخت حمام و مرمت منازل از اقدامات موثر بوده است.

وی یادآور شد: تشکیل گروه های جهادی برای خدمات بهتر مورد تقدیر محرومان است.

امام جمعه کرج نیز به مناسبت این هفته جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: اعضای این نهاد مدنی مخلص و بی خود هستند و در بخشی از امور خودشان از زحمات این افراد قدردانی می شود.

در روز روابط عمومی، سفر امیر قطر به تهران، سرکوب تروریست ها در شمال غرب کشور توسط نیروهای مسلح از جمله ارتش از دیگر موضوعاتی بود که نماینده ولی فقیه البرز از آنها تجلیل کرد. و از کارهای انجام شده قدردانی کرد.

وی همچنین به روز فرهنگ پهلوان، سرچشمه این فرهنگ، تحکیم عشق و ارائه خدمات اجتماعی اشاره کرد.

نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه کرج در خطبه های این هفته خود با اشاره به مبانی سوره مبارکه و عصر بر نقش موثر زمان و استفاده صحیح از آن برای ضرر و زیان تاکید کرد.

وی افزود: اگر انسان از وقت خود به درستی استفاده نکند دچار زیان می شود و دنیا برای آفرینش حیات جاویدان است.

امام جمعه کرج همچنین در سالروز شهادت حضرت حمزه اموی پیامبر اکرم (ص) به ایشان اشاره کرد و ادامه داد: با شکوه و عظمت حمزه سید الشهداء قرائت شد اما نام ایشان و کتب معروف اسلامی حذف شد در حالی که به بررسی این شخصیت می پردازیم.بنیان بزرگ دفاع از ولایت و حریم ولایت.

نماینده ولی فقیه داراستان البرز به غیبت امام در دوران سختی اشاره نکرد زیرا وظیفه علما خطیرتر است زیرا مردم نمی توانند مسائل فردی و اجتماعی را با خود امام در میان بگذارند.

[ad_2]

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما