lancerbanner

در مورد حمایت ضامن ها توضیح دهید

[ad_1]

سخنگوی دولت گفت: سازمان های هدف به سرعت همکاران خود را به سایت معرفی می کنند تا امکان ثبت نام برای داوطلبان وجود داشته باشد.

به گزارش ایسنا، علی بهادری جهرمی صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیات دولت در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر زمان مساعدت تسامح گفت: زمان اطلاع رسانی می شود و زمان اعلام نمی شود. طولانی باشد و اعلام قیمت این امکان را فراهم می کند.

وی افزود: این موضوع که یک ماه اعتبار ندارد بلکه برای همه بزرگان که دو ماه است مسدود شده است مسدود است و بعدا منتشر می شود. وزارت رفاه در حال پاسخگویی به بررسی دقیق است. معادل سه هزار تومان به ازای هر نفر و ده چهارم به ازای هر نفر معادل هزار تومان و برای اعتراض نسبت به میزان اندازه‌گیری و کاهش قیمت، سایت وزارت رفاه در پاسخ است.

وی ادامه داد: در مورد افرادی که ثبت نام نکرده اند، به این دلیل که ثبت نام جدید صادر نشده و از سال نهم حمایت می شود، سازمان هدف به سرعت سایت را در شرایطی معرفی می کند که ثبت نام انجام می شود. اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام به سرعت اطلاع رسانی خواهد شد.

شجاع جهرمی افزود: در جلسه امروز دولت برنامه های پیشرفت و توسعه در نظام اصلاحات که طی سال های گذشته مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده بود طراحی شد. بلافاصله پس از این جلسه، جلسه استاد بازار در حال انجام است و جلسات تقریباً روزانه این استاد در حال انجام است.

سخنگوی دولت گفت: امروز مصوبه را در صحن دولت داریم. هیئت وزیران با لغو معابر دیپلماتیک استانداران ایران و قطر موافقت کردند که به دنبال آن سفر دو ماهه روسای جمهور دو کشور به قطر و توافق روسای جمهور دو کشور در این کشور صورت گرفت. قبل از اعزام وزرای قطر، رتبه بندی معابر دیپلماتیک و ویژه لغو شده بود و سفر و ارتباطات با سهولت بیشتری برقرار شده بود. امروز هیئت وزیران با این مصوبات موافقت کردند که انشالله این شرایط در ظرفیت جام جهانی نیز قابل استفاده باشد.

وی ادامه داد: هیئت وزیران همچنین به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اجازه امضای تفاهم نامه ایران و لهستان در حوزه های فرهنگی، آموزشی، علمی، ورزشی، جوانان و رسانه را دادند. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با هماهنگی وزارت امور خارجه و معاونت حقوقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از تایید و نهایی شدن، پیگیری های لازم را از امضاکنندگان امضاء کردند.

وی افزود: اساسنامه صندوق گسترش صنایع دستی و قالیشویی و احیای اماکن در طول تاریخ معضلی بوده که مانع توسعه صنعت صنایع دستی شده است، بحث و تصویب شد. وزرا نیز تصمیماتی به خصوص از جانب مجلس نمایندگان گرفتند. همچنین اساسنامه نامه ها به ویژه برای اعطای و پرداخت تابعیت به خانواده های شهدا و جانبازان و آزادگان وجود داشت و مشکلات و معضلاتی برای خانواده های شهدا، آزادگان و ایثارگران وجود داشت که برنامه اصلاحی به تصویب رسید. قانون اساسی است تا مشکلی در این خانواده ها به خصوص در تامین شهروندی ایجاد نشود.

وی درباره ماده 5 این قانون گفت: با توجه به اینکه شورای صیانت از صلاحیت های فنی برای محیط فنی تلاش کرده است، وزرای هیأت معتقد بودند که این شورا باید برای تعیین حوزه های فنی، قولنامه و مصوبه داشته باشد. . با توجه به اختلاف نظرها، دولت لایحه استفساریه ای را برای ارسال این ماده به مجلس تصویب کرد.

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما