lancerbanner

(ویدئو) باور حقایق در مورد آخوندک

[ad_1]

شکارچیان شکارچیانی هستند که با حرکات برق آسا حریف خود را نادیده می گیرند. آنها یا کاریزماتیک هستند یا ترسناک، با گردن های بلند، حالت های ایستاده، چهره های متمایز و چشمان صاف.

به گزارش فرارو، حدود دو آخوند معروف در سراسر جهان وجود دارند که طیف وسیعی از الهامات را از سازگاری با محیط خود نشان می دهند. به عنوان مثال، حقایق زیر را در مورد این حشرات در نظر بگیرید.

آنها دید عالی دارند

ابروها استریو هستند و طیف وسیعی از بینایی برای لذت بردن دارند. هر یک از این عینک ها یک سوراخ در خود دارند، یک ناحیه متمرکز از سلول های دریافت کننده نور که به آنها اجازه می دهد تا با دقت تمرکز کنند و اصلاح شوند. آنها نه تنها وضعیت سه بعدی را می بینند، بلکه بررسی ها نشان می دهد که چشم های سه بعدی متفاوت عمل می کنند.

قابلیت چرخاندن سر عجیب

میمون ها تنها حشراتی هستند که می توانند سر خود را از یک طرف به طرف دیگر بچرخانند. توانایی حرکت سر بدون حرکت دادن بقیه بدن یک مزیت کلیدی برای شکارچی در طول شکار است و امکان حداقل حرکت در هنگام شروع ظرافت را فراهم می کند.

گربه ها به همان سرعتی که هستند

در کمال تعجب عالمانی که از آنها فیلم می گیرند، متوجه شده اند که آخوندها با احتیاط بدن خود را در هوا می گذارند و بدن خود را در هوا منحرف می کنند تا به هدفی نامطلوب و مشخص برسند.

آنها صاعقه خواهند زد

راهبان صبورانه منتظر می مانند و طعمه خود را شکار می کنند، اما زمانی که آماده حمله می شوند، این کار را با رعد و برق و رعد و برق انجام می دهند و با چنان سرعتی به صفحات اول حمله می کنند که دیدن آنها با چشمان غیر مسلح دشوار است. علاوه بر این، آنها میخ هایی روی برگ های خود دارند تا قربانیان را در جای خود نگه دارند و به جای آن آنها را سنجاق کنند.

(ویدئو) باور حقایق در مورد آخوندک

آنها جایگزین معلم هستند

آخندکاها بسیار با استعداد هستند. آنها به شکل برگ، شاخه و شاخه شبیه حشرات هستند. در پایان فصل خشک، قسمت هایی از آخوندکاها سیاه شده و به راحتی شکل خود را تغییر می دهند و منظره سیاه شده را با آتش ها هماهنگ می کنند. برخی از قسمت ها به شیوه ای وحشیانه تزئین شده اند، برخی دیگر آن را چنان متقاعد کننده می دانند که حشرات ناخودآگاه از عسل خود برای جمع آوری عسل استفاده می کنند، اما آن را به یک منبع غذایی امیدوار کننده تبدیل می کنند.

شکارچیان به دنبال پناهندگی هستند

حشرات از حشرات تغذیه نمی کنند. آنها همچنین حیوانات دیگری مانند عنکبوت ها و گاه حیوانات کوچک را هدف قرار می دهند. بخش‌هایی از آخوندها به شکار پرندگان شکاری، مارموت‌ها و حتی مارموت‌ها معروف هستند.

آنها مبارزه می کنند

آنها نیز توسط شکارچیان شکار می شوند، اما قربانی کردن آسان نیست. آنها قادر به تشخیص صدای کارآگاهان پژواک هستند و زمانی که به آنها نزدیک می شوند به سمت زمین هدایت می شوند. در صورت گرفتار شدن، سعی می کنند با استفاده از برگ های جلویی خود را آزاد کنند.

تصور می شود که آنها قدرت های ویژه ای دارند

بدیهی است که آنها از اختیارات خاصی برخوردارند. با این حال، در برخی از تمدن های اولیه، مانند یونان باستان، مصر باستان، و آشور، مردم آخوندکه دارای قدرت های ماوراء طبیعی بوده اند.

در حالی که دارند جفت می شوند، جفت را می خورند!

بادمجان ها مقادیر زیادی از دانه را می خورند، به این معنی که به غذای بیشتری نیاز دارند. ممکن است به معنای واقعی کلمه، جفت کله ها نفس بکشند و آنها را بردارند. و حتی ممکن است سه ساعت طول بکشد تا این جفت ملاقات کنند.

[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما