lancerbanner

دوره چیدمان خانه

اصول و آموزش چیدمان خانه پس از ثبت نام و پرداخت هزینه آموزش مجازی ، فایل آموزشی این آموزش با فرمتمورد نظر  آماده دانلود می باشد و می توانید به تمامی مباحث آن دسترسی داشته باشید. پس از یادگیری دوره چیدمان خانه در صورت نیاز به مدرک در این دوره می توانید با شرکت در آزمون و قبولی در آزمون گواهینامه معتبر آموزشگاه را دریافت نمایید.

آموزش مجازی درباره اصول طراحی خانه و دوره چیدمان خانه:

دنیای امروز و مکانیزه شدن آن به طور ناخودآگاه نگرانی های زیادی را برای همه ایجاد می کند و با وجود فضایی که ما برای استراحت نیاز داریم که خانه های ماست، آنها بسیار بیشتر از گذشته نیاز خواهند داشت تا محیطی برای آرامش شما باشند.   ایجاد فضایی آرامش بخش نیاز یکی از دلایل مهم یادگیری اصول طراحی چیدمان خانه است. اصول برنامه ریزی برای چیدمان خانه بر اساس قوانین خاص خود است. این اصول برای آسایش انسان امروزی ایجاد شده اند.

دلایل استفاده از دوره چیدمان خانه:

امروزه با توجه به فضای محدود نسبت به گذشته، باید در زمینه فضای خانه و نحوه چیدمان آن دقت کرد تا در کمترین فضا حداکثر بازدهی را داشت. اجرای صحیح این اصول فقط با آموزش قابل انجام است تا بتوان با تکنیک های اولیه انواع فضاهای اداری یا مسکونی را زیبا و قابل استفاده کرد.

آموزش مجازی بعد از دوره اصول طراحی خانه:

اگر دوره شما با موفقیت به پایان رسید، می توانید به صورت آفلاین در آزمون شرکت کنید و علاوه بر آزمایش خود، گواهینامه معتبر دوره را نیز دریافت کنید.

دوره فارغ التحصیلی در اصول چیدمان خانه:

پس از اتمام آزمون دوره آموزشی مجازی، در صورتی که در این دوره نمره قابل قبولی کسب کرده باشید، گواهی دوره معتبر از موسسه افق آرشیتکت  دریافت خواهید کرد.

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما