lancerbanner

کاهش سن اعتیاد زیر 5 سال

[ad_1]

مدیرعامل سازمان بهزیستی، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهر تهران از اعضای شورای شهر و ستاد مبارزه با مواد مخدر با آخرین وضعیت معتادان متجاهر شهر تهران بازدید کرد.

بر اساس این گزارش احمد احمدی صدر با بیان این مطلب گفت: بازدید از معتادان شهر تهران از ساعت 15 الی 20 صبح یکشنبه با حضور علیرضا نادعلی، سید محمد آقامیری، سوده نجفی، زهرا شمسه. احسان و اعضای شورای اسلامی هماهنگی هیات وزیران با کمک مواد مخدر در استان تهران انجام شد. در این ساعات تعداد زیادی از معتادان متجاهر در محلات شوش، کوچا اورقچیها، کهسنگی بازدید و آخرین دور جمع آوری و ساماندهی این افراد مورد بررسی قرار گرفت.

دفتر مرکزی شهر اجتماعی تهران ادامه داد: قبل از شروع شهر اجتماعی شهر تهران، همه این محله ها مملو از معتادان از هر سن و جنسیتی بود که در حاشیه اعتیاد، معضل ناامنی مطرح شد. و ایجاد پناهگاه امن این ستاد، تعامل و همکاری دستگاه ها و نهادهای مرتبط، در آینده نزدیک، تقریباً سه ماه است که از هیچ یک از این امکانات خالی شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان بهزیستی، خدماتی و مشارکت های اجتماعی شهر تهران، وی افزود: وجود خلاءهای قانونی در برخی موارد به حضور اتباع غیر اتباع ایران نیز مربوط می شود. محدودیت های قانونی، از جمله این موانع.

دفتر مرکزی شهر اجتماعی تهران در ادامه بازدیدها گفت: 1 تا 9 درصد مراجعه کنندگان به این مراکز بی خانمان هستند و خانواده های آنها هر روز شاهد افزایش این تعداد به دلیل مهاجرت به پایتخت و در نتیجه افزایش تعداد معتادان در شهر

احمدی نژاد در پایان با اشاره به سن اعتیاد زیر 5 سال و افزایش این تعداد در چند سال اخیر، تصریح کرد: این جوانان مورد پذیرش شرکت ها نیستند، بنابراین در این بازدید الگو و سیاستی در راستای جوان سازی و توانمندسازی جوانان زیر 5 سال است. سال منصوب شده است.ویرایش و اجرا شده است.

[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما