lancerbanner

مشاغل مناسب برای تولد ماه

[ad_1]

در رفتن همه ما در طول زندگی خود با افرادی روبه‌رو بوده‌ایم که ادعا می‌کنند می‌توانند هر فرد را بر اساس ماه تولد شناسایی کنند، تعیین کنند که چقدر فردی هستند یا افکار و اعمال خود را بر اساس این واقعیت که آن فرد متولد شده است توجیه کنند. در فلان ماه.از شخصیت متولدین ماه. در حال حاضر چقدر از این موضوع ممکن است درست باشد یا نباشد، اما اگر برای ما صادق است بهتر است با موضوع آشنا شویم. در آینده قصد داریم سرگرمی هایی را معرفی کنیم که با شخصیت متولدین ماه آینده همخوانی دارد.

پدر و مادر خرداد علاقه ای به نشستن پشت میز ندارند. این افراد به مشاغلی نیاز دارند که دارای جریان دائمی انگیزه های ذهنی و اجتماعی باشد. مشاغلی مانند روزنامه یا کاری که نیاز به سفر مداوم به کشورهای مختلف ندارند یا حداقل همیشه در محیط کار حضور ندارند برای آنها مناسب است. سیاره حاکم تیر (پیکان) است که سیاره ارتباط است. متولدین این ماه علاقه بیشتری به صحبت کردن دارند، به همین دلیل مشاغلی مانند مترجمی، همجنس گرایی، معلمی یا مجری برای یک برنامه گفتگو مناسب است.

بیشتر صورت های فلکی نجومی فعال بسیار سریع، لحظه ای و بی نیاز هستند. او می خواست در یک شغل و در محیطی که در آن خوشحال باشد، همکار باشد. مشابه این دو علامت، آنها باید شغلی داشته باشند که کارهای زیادی برای انجام دادن داشته باشد. پدر و مادر خرداد همزمان کارهای زیادی انجام می دهند. آنها فقط به خاطر موفقیت خلق نمی کنند، بلکه عاشق کار ماه هستند. در حالی که دیگران ممکن است از چنین کارهای حجمی خسته شده باشند، احساس راحتی و آزادی می کنند.

مشاغل مناسب برای تولد ماه
مردم صورت فلکی مشتری، سلطان ارتباطات، می خواهند با تعداد زیادی ایمیل، تلفن، وظایف کمتر و مکالمات کوتاه تر احاطه شوند. یک دفتر ساکت آنها را دیوانه می کند. اگر پشت میز کار می کنید، بهتر است یک کامپیوتر با شغل خوب داشته باشید، بتوانید با دیگران ارتباط برقرار کنید و تمام روز بین پروژه های خود کار کنید. مردم صورت فلکی جوزا نیز از مسافران سلطان کوتاهی دارند. آنها از پایان مأموریت سفر خود یا مواد لازم برای بخش های مختلف لذت خواهند برد و از طول کار خود راضی خواهند بود. به عنوان صورت فلکی زودیاک دو سر، آنها باید جفتی داشته باشند که همه جا با آنها باشد.

تولدها منبع انرژی این ماه هستند و از صبور بودن خسته نمی شوند (مثل والدین اردیبهشت). آنها باید بتوانند روی پای خود بایستند. آنها کاشف، مترجم و هتلدار خوبی هستند، زیرا به انرژی و انرژی زیادی نیاز دارند. این افراد حتی اگر چند سالی را صرف شروع یک پروژه کنند، انرژی خود را از دست نمی دهند.

توانایی برقراری ارتباط با دیگران منحصر به فرد است. به همین دلیل، ماهی‌های جوان می‌خواهند در شغل خود موفق باشند، زیرا به ارتباط نیاز دارند، یعنی اعمالی که افراد و شخصیت‌های مختلف را شامل می‌شود. چه یک سبک، یک طراح، یک روزنامه نگار یا حتی یک مترجم از حرفه ای که می تواند شما را خوشحال و راضی کند.

[ad_2]

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما