lancerbanner

مجموعه خودروهای سیون 1 میلیونی دیوید بکهام

[ad_1]

در رفتن «دیوید بکهام» بیشتر به خودرو علاقه دارد و برخی از گران ترین مدل های خودرو را در اختیار دارد. او حتی یک ماشین در یک شرکت خودروسازی دارد.

ماشین های دیوید بکهام

طبق گزارشات، فرارو به نقل از سن، تخمین زده می شود که بکهام از ابتدای خرید خودرو حدود 31 میلیون هزینه کرده باشد، اما این هزینه برای برآورده کردن الزامات قانونی و طول انباشتگی در طول مسیر محاسبه نشده است.

ماشین های دیوید بکهام

بکهام در طول زندگی خود سه تراژدی وحشتناک داشته است. یکی از بیوگرافی ها در حین استفاده از تلفن و همینطور خود، اعلام کرده بود که منجر از شش ماه محرومیت و جریمه نقدی محروم شده و اخیراً متوجه شده است که بدون کمربند ایمنی رانندگی می کند و به طور غیرقانونی پارک کرده است. تخمین زده می شود که بیش از 5 ماشین و موتور سیکلت در خود گاراژ باشد. احتمالاً برجسته‌ترین کابوس بکهام در سال 9 پس از میلاد در جاده‌ها سوار شد و در حین استفاده از تلفن همراه با فرمان اتومبیل بنتلی، 100000 تومان ارزش داشت.

ماشین های دیوید بکهام

روزنامه بریتانیایی «سان» در آن زمان افشاگری کرد و در نوامبر همان سال در حالی که تلفنی صحبت می کرد، در غرب لندن در حال دویدن دیده شد. وی در پایان سال گذشته به مدت شش ماه از دویدن محروم شد. وی همچنین ۷۵۰ ۲، ۲ به دلیل شهریه و اضاف ۱ اضافه جریمه شد. او بعداً متهم شد که با یک خودروی بنتلی بدون مجوز با سرعت 5000 پوند در کیلومتر در ساعت در غرب لندن سرعت گرفته است.

ماشین های دیوید بکهام

خودسوزی RS6 بکهام در کمپ تمرینی زمینی آرسنال در هرتفوردشایر در سال 9 پس از میلاد انجام شد. پلیس در آن زمان تایید کرد که یک آئودی آئودی RS6 خاکستری یک دستگاه میتسوبیشی نقره‌ای رنگ دارد، در حالی که عکس‌ها نشان می‌داد که هر دو خودرو در جاده آسیب جدی دیده‌اند. دیلی تلگراف در آن زمان گزارش داد که پسر “بروکلین” بکهام نیز در ماشین بود اما با مهربانی از آسیب جدی نجات یافت. بکهام همچنین در سال 9 پس از میلاد درگیر یک فاجعه بزرگ شد که طبق گزارش ها یک دستگاه کادیلاک ماسک و یک دستگاه طلایی رنگ میتسوبیشی همراه بود. بکهام اوایل روز در حالی که خودش در Ranger and Sport Musk بازی می کرد در لس آنجلس بود و همچنین دچار یک تصادف تلخ شد.

ماشین های دیوید بکهام

قطعات خودروهای خریداری شده بسیار گران هستند و در چند سال اخیر اولین خودروها و مسافت آنقدر زیاد است که یک دستگاه گلف فولکس واگن “خودرویی بود که آنها را برای خیریه در سال دوم می فروشد”.

ماشین های دیوید بکهام

اولین سوپر اسپورت و پورشه “کارا” اغلب در ویکتوریا دیده می شد که در آن زمان دوست دختر جدید در نظر گرفته می شد. با این حال، بکهام ماشین را دوباره خرید و سرانجام در سال 9 پس از میلاد آن را فروخت و آن را به قیمت حدود 5000 فروخت. این تنها خودروهای پورشه نبود که این ستاره ورزشی سال ها خرید کرده بود. او همچنین یک پورشه «توربو» و یک کپی از پورشه اسپرت را از «استیو مک کوئین» معروف خرید. گفته می شود که خودروی پورشه استیو مک کوئین، بازیگر آمریکایی را به قیمت حدود 70000 دلار خریداری کرده است. در عین حال، بکهام به عشق خود به ماشین جگوار نیز معروف است، زیرا سفیر او در چین جگوار در سال 6 پس از میلاد بود.

ماشین های دیوید بکهام

پیش از او همسرش ویکتوریا در عکسی با دستگاه جگوار XK8 آبی متالیک در سال نهم جان باخت. بکهام یک دستگاه جگوار XJ نیز دارد.

مجموعه خودروهای سیون 1 میلیونی دیوید بکهام

احتمالاً مهمترین آنها این بود که سلف او یک فراری “اسکالتی” به ارزش 2000 دلار به همراه یک فراری “اسپایدر” و یک فراری “مارانلو” داشت که قیمت دو خودروی آخر بیش از 1000 دلار بود. به همین ترتیب، اسطوره فوتبال افسانه ای یک دستگاه لامبورگینی گالاردو داشت که قیمت آن حدود ۱۴۹۰۰۰۲ بود. او همچنین با یک شورلت کامارو ۲۰۱۱ ماسک در اطراف بورلی هیلز رانندگی کرد.

ماشین های دیوید بکهام

این در حالی است که در یک سال گذشته دوبله های مختلفی از جمله مدل دوبله M3.645i و X5 دیده شده است. همین مورد در مورد ایمیل‌ها نیز صدق می‌کند، با حداقل چهار اتومبیل (از جمله RS6 که تصادف کرد). بر اساس این گزارش، اکثر خودروهایی که در اختیار سالیان بوده اند توانسته اند به موارد زیر اشاره کنند: جیپ رانگلر، مدل های رنج روور اسپرت، ملکه الیزابت، کادیلاک اسکالید و مرسدس CLK.

ماشین های دیوید بکهام

سال گذشته، یک ظروف نقره ای مک لارن S72 در لس آنجلس در ماشینی مشاهده شد که می توانست آن را به قیمت بیش از 208000 بفروشد. دیوید بکهام اخیرا با برند برند خودروهای لوکس ایتالیایی کار کرده است. او اغلب در مزار شریف، لوانته دیده می شود. او در حال حاضر در حال خرید یک دوست الکترونیکی جگوار XK120 به عنوان هدیه برای پسر بروکلینی خود است.

ماشین های دیوید بکهام

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما