lancerbanner

رئیس: همه ابعاد قانون توسط معلمان طبقه بندی شده است

[ad_1]

رئیس جمهور با تاکید بر لزوم حمایت عملی از فرهنگیان تصریح کرد:

به گزارش فارس، جمعی از فعالان فرهنگی و فعالان عرصه تعلیم و تربیت کشور در دیدار با رئیس جمهور سید ابراهیم بر لزوم حمایت عملی فرهنگیان تاکید کردند و گفتند که دولت مصمم است تمرکز داشته باشد. توسعه آموزش با کیفیت در کشور از طریق این ابزار.

رئیس جمهور افزود: متأسفانه در طبقه بندی ویژه معلمان تنها به حوزه مالی پررنگ شده است اما در ابعاد مختلف می توان فضای فرهنگی را در جامعه ارتقا داد.

مدیر اجرایی تحول آموزش وپرورش را یک ضرورت خواند و گفت: این سند بر اسناد برتری دارد و دولت باید آن را به عنوان مهمترین سند پیگیری و اجرا کند.

رئیس جمهور ضمن تاکید بر لزوم پیگیری وضعیت صندوق فرهنگیان گفت: جایگاه این صندوق یکی از مهمترین و قابل احترام ترین فعالیت های فرهنگی است و مسئولان مربوطه در این زمینه گام های جدی برمی دارند و در حال انجام است. برای رسیدگی به موضوع.”

رئیس جمهور همچنین با انتقاد از وجود امکانات متنوع و پراکنده در حوزه تعلیم و تربیت، بر لزوم نظم و انضباط تاکید کرد و از وزیر آموزش و پرورش خواست هر چه سریعتر این روند را آغاز کند.

رئیس جمهور در ادامه با قدردانی از زحمات و تلاش های معلمان جوان در ایام کرونا که زمینه تحصیل دانش آموزان را فراهم نکردند، گفت: وقفه و سقوط نداشت.

وی در بخشی دیگر از صحبت های مطرح شده را برای استفاده از فضای مدرسه در جهت توسعه تعلیم و تربیت بسیار حائز اهمیت دانست.

رئیس جمهور در ادامه به اهمیت جذب نیروی انسانی، جوانان و انقلاب در عرصه آموزش و پرورش اشاره کرد و متحول شوید.

رئیس‌جمهور در سخنانی ویژه حضار مبنی بر ایجاد تحول در شورای عالی آموزش و پرورش گفت: اندیشه تحول آموزشی کشور را شکل می‌دهد و با کمک نیروهای تکاملی، نگاهی نو خواهد داشت. و حکومت خلاق در آن حاکم خواهد شد.

وی افزود: نیروهای کارآمد و متعهد در نقاط مختلف کشور حضور دارند تا بتوانند در عرصه های مختلف منشأ تحول داشته باشند و نیاز به استفاده از این ظرفیت دارند.

رئیس جمهور در ادامه با اشاره به سخنان یکی از معلمان به ویژه در نظام پرداخت عادلانه حقوق، اظهار داشت: عدالت در پرداخت حق در عین حال مد نظر است.

رئیس جمهور با تاکید بر ایجاد فضای رقابتی برای آموزش و پرورش نیروها، افزود: برای جذب نیروهای مورد نیاز برای آموزش و پرورش باید بسترهایی فراهم شود که در رقابت عادلانه بهترین آموزش و پرورش را جذب کند. در آن فعال هستند که چشم انسان و مربی دارند. همچنین خداوند بهترین موجودات را برای تربیت انسان فرستاد.

در این جلسه 9 نفر از فرهنگیان و فعالان عرصه آموزش و توسعه کشور در سخنان خود نقطه نظرات و پیشنهادات خود را برای تقویت و ارتقای سطح تعلیم و تربیت فرهنگیان مطرح کردند.

افزایش فضای آموزشی در مناطق محروم، حمایت از معلمان محروم مناطق، تقویت پشتوانه پژوهشی، فرهنگ سازی به ویژه دستیابی به کاغذهای نامعتبر و استفاده از آن برای مدرسه سازی، ارتقای کیفیت برنامه های آموزشی معلمان قرآن، ارتقای آموزش خود تجهیزات کارگاهی هنری، تمرکز بر انتصابات در حوزه تعلیم و تربیت، مقابله با مافیای کتاب های درسی، غلبه بر مشکلات و چالش های آموزشی و پرورشی، ارتقای کیفیت مدارس دولتی، توجه همسان سازی حقوق معلمان، تاکید بر آموزش عدالت، برون رفت از مشکلات فرهنگی، استفاده از مدیران جهادی و انقلابی در عرصه تعلیم و تربیت از جمله موضوعات مطرح شده، سخنرانان فرهنگی بودند.

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما