lancerbanner

رسوایی جدید جرارد پیکه خیانت به راموس!

[ad_1]

این نامزد ادعای جدیدی را در رابطه با جرارد پیکه مطرح کرده است.

به گزارش ورزشی، سه روز پیش Alconfidential با انتشار گزارشی ویژه، مکالمات تلفنی جرارد پیکه و لوئیس روبیلس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا را به نمایش گذاشت.

سرقت اطلاعات از گوش روبلئوس نشان می دهد که پایک نقش کلیدی در انتقال اسپانیا به عربستان و دگرگونی این بازی داشته است.

هلدینگ کاسموس متعلق به پایک از زمان انتقال 1 میلیون سود پرداخت کرده است و سالانه 40 1 میلیون از فدراسیون فوتبال اسپانیا دریافت خواهد کرد.

این تنها رسوایی جرارد پیکه نیست زیرا چندین فایل صوتی دیگر توسط مدافع اسپانیایی در پوشش های مختلف به بیرون درز کرده که او و رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا را متهم می کند.

به عنوان مثال در یکی از این فایل های صوتی مشخص شد که پیکه زمینه عجیبی را برای لابی گری تحت مالکیت خود تیم، آندورا در لیگ دسته دوم اسپانیا فراهم کرده است.

با این حال می توان فهمید که پاورقی این فایل های صوتی به پایان نمی رسد و سردرد جرارد پیکه همچنان ادامه خواهد داشت. در عین حال، کاندیداتوری واقعی یک افشاگری جدید در رابطه با مدافع بارسلونا است.

راموس

بر همین اساس سرخیو راموس پیامی محرمانه برای جرارد پیکه ارسال کرد و در آن از لوئیس روبیلس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا انتقاد کرد. پایک اما در تیتر خبرها به راموس خیانت کرد و این پیام صوتی را برای Rubyles فرستاد. در عین حال، روبلز مطمئن است که در این زمینه محتاطانه عمل خواهد کرد.

جرارد پیکه البته در روزهای پایانی خود استراحت کرد و در مصاحبه هایش گفت: “این تنها عمل غیرقانونی است که توسط شخصی انجام شده است که مکالمات خصوصی ما را دزدیده و در اختیار رسانه ها قرار داده است. شما لازم نیست که این کار را انجام دهید. باهوش باشید تا بدانید در زندگی شخصی شما چه می گذرد.

بسته

گزارش شد که سال 3 منتشر شد. شما می توانید آرشیو اخبار را در سال جاری بررسی کنید و در آن زمان این موضوع واقعاً پوشش داده نشده بود. همزمان 3 فایل صوتی از همین خبر منتشر و منتشر شده است. “

اما حالا باید منتظر ماند و دید که آیا واکنشی پس از این رسوایی جدید وجود خواهد داشت یا خیر. از طرفی او و سرخیو راموس مدتی است که در تیم ملی اسپانیا حضور دارند و دور از ذهن نیست که مدافع سابق رئال مادرید و فعلی پاری سن ژرمن نیز موضع خود را در این خصوص اعلام کند.

[ad_2]

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما