lancerbanner

(عکس) چریک قزاقستان، رقیب جدید سجاد غریبی معروف به هلک ایرانی

[ad_1]

مرشد هلک پس از لغو جدال سجاد غریبی و مارتین فورد، حتی چند هفته مانده به تاریخ تعیین شده، رقیب ایرانی جدیدی پیدا کرده است.

فقر یک مسئله اصلی در جاده فورد اولیری بود، اما این مسابقه لغو شد. اکنون با توجه به خط فقر، فورد و دیگران از یکدیگر جدا شده اند و دیگر مبارزان معروف به دزدان دریایی تایتان، ندای فقر می کنند.

جومانوف آلمات باخیتوویچ یک تأثیرگذار از قزاقستان است که به فقیر یا طرفدار فورد نیست، اما این مانع از آن نمی شود که او را به مبارزه علیه مردم ایران دعوت کند. و در فضای مجازی پسر ایرانی می خواست دعوا کند و غریبی و فورد هم نامرد بودند.

مصطفی هاشم زهی مدیر برنامه سجاد غریبی با انتشار ویدئویی در اینستاگرام خود از یورش دزدان دریایی تایتان به زودی رسما به عنوان رقیب جدید سجاد غریبی معرفی خواهد شد.

در این ویدئو، دزد دریایی چریکی خطاب به فقرا می گوید: “من پسر واقعی هستم، شما و مارتین ترسو هستید – بیایید دوباره بجنگیم!”

باخیتوویچ اهل شهر آلماتی قزاقستان است که ادعا می کند دو بار در مسابقات بدنسازی پیروز شده است و در اینستاگرام نزدیک به 2000 کشتی گیر دارد. او همچنین سلف پرتره ها و فیلم هایی از حضور خود در برنامه های تلویزیونی منتشر کرده است. او در اینستاگرام قد خود را «سانتی متر و وزن» توصیف کرد. تعداد کشتی گیران و معادل یک میلیون کشتی گیر فقیر و 2/3 میلیون کشتی گیر کم محسوب می شود.

به گفته فورد، مبارزه با فقر به دلیل لغو مصاحبه دنبال با فقرای ایران به ویژه در وضعیت روانی ایرانی لغو شده است. فقر وسط این مصاحبه با گریه شروع شد. علاوه بر این، این نگرانی وجود داشت که این مبارزه عادلانه نباشد زیرا برتری فورد نسبت به برخی ویدیوهای منتشر شده از تمرینات برای هر دو رقیب کاملاً مشخص بود.

غریبی در نشست خبری در رابطه با رقابت با فورد در پاسخ به سوالی مبنی بر جدی بودن رقابت برای شرکت مذکور مدعی شد که برای این مبارزه مشتاقانه تمرین کرده و در این تمرینات 5 کیلوگرم وزن کم کرده است. بعداً عکس‌هایی از غریبی به بیرون درز کرد که مدعی شد پدر و مادرش او را رد کردند و بعد شروع به گریه کرد.

(عکس) چریک قزاقستان، رقیب جدید سجاد غریبی معروف به هلک ایرانی

(عکس) چریک قزاقستان، رقیب جدید سجاد غریبی معروف به هلک ایرانی

(عکس) چریک قزاقستان، رقیب جدید سجاد غریبی معروف به هلک ایرانی

همشهری آنلاین

[ad_2]

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما