lancerbanner

کاهش 3 میلیاردی نرخ ارز در کره آیا دلار ارزشش را دارد؟

[ad_1]

در رفتن همزمان با انتشار خبر آزادسازی ۷۲ میلیارد از دارایی های مسدود شده ایران، مسعود میرکاظمی، رئیس برنامه و بودجه سازمان در پاسخ به سوالی مبنی بر ارزش ایران آزاد شده در وی گفت: در هر یک از سه حوزه، ارزش وجوه آزاد شده با توجه به سیاست و برنامه مشخص توسط بانک مرکزی، صندوق توسعه ملی و دولت تعیین می شود.

به گزارش فرارو، وزارت امور خارجه آمریکا در خصوص آزادسازی دارایی های ایران به ویژه در این خصوص صحبت کرده است، بلکه مربوط به ترکیب نحوی با ادعاهای نادرست درباره توافق (آزادی) این زندانی است.

مدیرعامل بانک بین‌المللی توسعه بین‌المللی (IOD) در خصوص رد منابع ایرانی مسعودی بر اساس اظهارات وی گفت: مقامات ایرانی این کار را نکرده‌اند.

وی افزود: به ویژه قرارداد ایران و انگلیس زمانی که یک میلیون نهایی دریافت شد، رسما اعلام و تصویب شد. اتفاقا سفر هفته گذشته به مناطق ایران که از سوی وزارت امور خارجه نیز اعلام شده بود، در همین چارچوب و با هدف بررسی و تدوین به ویژه جزئیات نحو و انتشار منابع عظیم ایرانی انجام شد. در این چارچوب هیچ تعارضی بین این دو عبارت وجود ندارد.

کاهش 3 میلیاردی نرخ ارز در کره  آیا دلار ارزشش را دارد؟آیا منابع مسدود و آزاد خواهند شد؟
سید کمال سیدعلی کارشناس مسائل اقتصادی است به زودی با شما صحبت کنید و مطالب خوب را ادامه دهید وی با اشاره به اینکه در این راستا طبق اخبار موجود مقدمات آزادی ایران در نیمکره جنوبی نهایی شده است، اما گفت: دولت واگذار کرده است بنابراین ارزش بلوک مربوط به مرکزی است. بانک، زیرا چک قبلا تنظیم شده است.

وی افزود: بحث اصلی این است که اگر می‌توانستیم روزانه یک میلیون بشکه نفت بفروشیم، می‌توانیم سالانه 100 میلیارد نفت از فروش نفت به دست بیاوریم و طبیعتاً با 2 میلیارد بشکه در سال این می تواند ارزش اقتصاد را افزایش دهد، که اگر بتواند اقتصاد کشور را تامین کند، باید تمام مسائلی را که باید به آن رسیدگی شود، برطرف کند.

سیدعلی گفت: با این منابع ارزشمند می توانیم نقدینگی موجود در جامعه را جمع آوری کنیم. ان نرخ ارز توسط بانک مرکزی کنترل می شود که با این منابع بازار را مدیریت می کند، البته در یک ماه اخیر با افزایش قیمت سایر بازارها قیمت هر دلار نزدیک به 2000 تومان شده است.

معاون اسبق بانک مرکزی افزود: در حال حاضر با توجه به اینکه نقل و انتقالات مالی در کشور به دلیل افزایش تحریم ها با تحریم مواجه شده بود، هزینه تولید کالا و خدمات در گذشته بسیار بالا رفته است و واردات را به عنوان مبادله ای انجام می دهیم. ضامن، چرا که این امر موضوع عدم پرداخت خسارت را به سرلوحه اقتصاد کشور آورده است.

وی ادامه داد: اما اگر شرایط به حالت عادی برگردد، وضعیت اقتصادی کشور تغییر می کند و اگر زمینه رفع تحریم ها فراهم شود، زمینه جذب سرمایه گذاری خارجی فراهم می شود، یعنی چون سرمایه گذاری انجام شده است. با هدف رشد اقتصادی پایدار

سید علی با اشاره به اینکه امروز تورم یکی از بزرگترین مشکلات کشور است، خاطرنشان کرد: با این حال اگر توافقنامه احیا شود، با توجه به اینکه تورم در سال های اخیر رو به کاهش بوده، این بار نیز با کمک ما با تجربه گذشته توانسته ایم تورم را کنترل کنیم و تحریم های تورم را لغو کنیم.

وی بیان کرد: در حال حاضر با توجه به مذاکرات، مردم نسبت به شرایط بی تفاوت شده اند و در نهایت در شرایط کنونی، لغو تحریم ها برای بهتر شدن اوضاع از اهمیت بالایی برخوردار است. از وضعیت

[ad_2]

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما