lancerbanner

(عکس)

[ad_1]

در رفتن به طور تصادفی، آسا به طور معجزه آسایی یک سرباز اوکراینی را از تیراندازی با کمان نجات داد. گلوله به گوش سرباز اوکراینی اصابت کرد و او وارد نشد.

طبق گزارشات فرارو، ویدئوی کوتاهی که ظاهرا در داخل اوکراین رهگیری شده است، نشان می دهد که گلوله ای در گوش گلکسی هوشمند سامسونگ یک سرباز را بسیار خوشحال کرده است. در ابتدا تصور می شد که این پوسته به خانواده ای از تسلیحات AK-47 متصل است، اما با نگاهی دقیق تر به پوسته، گلوله های مشابه بیشتری در تیراندازی با کمان و سری تفنگ های روسی استفاده شد.

این ویدیو برای اولین بار در Reddit مشاهده شد. در این ویدئو به نظر می رسد که سرباز اوکراینی پناه گرفته است و صدای تیراندازی یا انفجار در پس زمینه ادامه دارد. سربازی که جلوی دوربین دوچشمی ظاهر می شود توضیح می دهد که «تلفن» یک دلار است و نشانی از «نظامی» جان او را نجات داده است.

فردی که در حال فیلمبرداری از این صحنه است ظاهرا در پاسخ می گوید که “توپخانه هنوز در مراحل ابتدایی بود” و او و نیروهای همکارش با “1.6” می جنگیدند در حالی که گلوله ها با “1.4” می جنگیدند.

سلاح های اسلحه افسانه ای AK-47 ممکن است به وفور توسط رایج ترین تفنگ تهاجمی اتحاد جماهیر شوروی در جهان تولید شده باشد، اما این سلاح معمولا توسط سربازان مدرن روسی استفاده نمی شود. تفنگ تهاجمی AK-74 روسیه که دارای پوسته 7.5 گیج است، در یک سال جایگزین دو AK-47 می شود. روسیه هنوز تعدادی AK-47 در خدمت ارتش روسیه دارد که می توان آنها را با 1.2 تیرهای AK Classic مقایسه کرد. این تفنگ های AK-47 با 7.5 گلوله گل گل پر شده اند، در حالی که تفنگ های روسی مانند SVD-63 Dragunov و SV-98 هر یک ۶۲ ۶۲ ۶۲ ۶۲ ۶۲ ۶۲ ۶۲ ۶۲ ۶۲ ۶۲ ۶۲ ۶۲.

گوشواره سامسونگ در نقش ضد تابش
AK-74 همچنین به عنوان یک سلاح سازمانی استاندارد (با ابعاد 1.2 تا 2) در نیروی زمینی اوکراین استاندارد شده است. این مهمات همان گلوله 7.5 مورد استفاده ناتو در M16 و بسیاری از سلاح های دیگر است.

روسیه دارای 2.2 بشکه قابل مقایسه با استاندارد روسیه 2.4 بشکه ناتو است که در تیراندازی با کمان و موشک های غربی استفاده می شود، اگرچه گفته می شود که گلوله های روسی اغلب کندتر هستند.

مانند اکثر گلبول‌ها، انواع مختلفی از گلبول‌ها در 1.2 وجود دارد که عملکرد متفاوتی دارند. در بین گلوله ها، انتقال از لامپ ضد تابش، گلوله های شعاعی و حجیم به هسته فولادی دقیق ترین و تاثیرگذارترین آنها محسوب می شود. بسته‌بندی این کره‌ها غالباً عبارت است.

گلوله هایی با هسته فولادی 1.2 اینچی که معمولا در کمانداران روسی استفاده می شود، بسیار قوی هستند و از ورق های فولادی با ضخامت حدود یک چهارم اینچ عبور می کنند. ارتش آمریکا در بیانیه‌ای می‌گوید که مأموریتش «شکست دادن دشمن بود، اما انجام این کار برای آنها ممکن نیست». البته همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، هدست سامسونگ گلکسی S21FE دارای یک قاب استاندارد با روکش سفید است. قیمت جلد ح 5 است. در این تصویر می توانید صدا و تصویر را با عکس گرفته شده از ویدئو مقایسه کنید.

گوشواره سامسونگ در نقش ضد تابش
آیفون اپل اخیراً با تعداد رو به رشدی از کشورهای دیگر به هوشمندترین گوشی هوشمند جهان تبدیل شده است. بر اساس این گزارش، آیفون 7، آیفون 7 پرو مکس و آیفون 7 پرو در رتبه اول هوشمندترین گوشی های هوشمند جهان قرار دارند. اما حالا پس از تماشای این ویدیو، می توان شاهد افزایش فروش گلکسی اس 7 سامسونگ بود.

طبق بررسی اخیر وب سایت Digital Trends، به دلیل تلسکوپ های بهتر و عمر باتری بیشتر، آیفون برتر از گلکسی جدید در نظر گرفته می شود. اما در بررسی این وبسایت از تست “محافظت در برابر گلوله” غافل نشد. با توجه به اینکه هدست سامسونگ در این تست بالاترین حد ممکن است. با این حال، کاربرانی که در دنیای زندگی به یک ساعت دائمی اشاره می کنند، حتی بهتر از آن، از هدفون سامسونگ استفاده می کنند.

منبع: sandboxx

[ad_2]

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما