lancerbanner

آیا این زن مرموز و در سایه خواهرش «کیم جونگ اون» است؟

[ad_1]

در رفتن اتهامات علیه کیم جونگ اون، یکی از رهبران جنبش کره شمالی، بازتاب گسترده ای داشته است.

به گزارش فرارو در دیلی میل، کارشناسان مسائل شمال تصاویر مختلفی را در حضور مرموز و در سایه رهبر شمال بررسی کرده اند. گفته می شود کیم جونگ اون، خواهر کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی است. او در حال سخنرانی در یک مراسم عمومی دیده شد. پیش از کیم جونگ ایل، کیم جونگ ایل که به مدت سه سال در خدمت بود، درگذشت.

آهنگ کیم سول

آنها قرار است 6 تا 8 ساله باشند و معمولاً عینک می زنند و دستمال بزرگی حمل می کنند. پیش از این، او در حال خروج از مرسدس بنز “کیم جونگ اون” دیده شده بود. به همین ترتیب، کیم در یک میزگرد بزرگ سیاسی در ماه فوریه هنگام ایراد متن سخنرانی نیز دیده شد. مایکل مدن، کارشناس برجسته در زمینه شناسایی و تحلیل نخبگان در شمال، می گوید که ممکن است این زن از حلقه داخلی رهبر شمال باشد.

وی افزود: ما نمی دانیم شغل چیست و شغل چیست. با این حال، این واقعیت که کیم جونگ اون ماشین شخصی خود را در جریان یک حادثه ترک کرد، یک فرض منطقی و قانع کننده است که او مستقیماً برای او در قوه مجریه کار خواهد کرد.

آهنگ کیم سول

کیم جونگ اون چهار یا پنج زن و مرد را کنار گذاشته است که به عنوان دستیار اداری و شخصی کار می کنند. این زن ممکن است منشی خصوصی باشد. اگر به این زن نگاه کنید، کیم سونگ بیش از 7 سال سابقه کار برای FBI دارد. اگر چنین است، توجه به این نکته ضروری است که هماهنگی رهبر شمال شامل ترتیبات امنیتی، ترتیبات امنیتی، امتیازات، پروتکل ها و پوشش مطبوعاتی است.

این یک وظیفه بسیار مهم در فرهنگ سیاسی کشور مانند شمال است، زیرا نخبگان شمال به خاطر اتفاقات عمومی کنترل کمی بر رهبر این کشور دارند.”

آهنگ کیم سول

گفته می شود که «کیم سونگ» به عنوان پدر و فرمانروای کشور به عنوان مترجم زبان خارجی «کیم ایل سونگ» نیز خدمت کرده است. سایر قسمت های نقشه ها مربوط به سازمان ها و وزارتخانه های مرتبط با امور تبلیغاتی و دفاعی نیمکره شمالی می باشد.

مدن می افزاید: زمانی که کیم جونگ اون ده سال پیش زمام امور را در دست گرفت، این زن یکی از حامیان اصلی نخبگان سیاسی بود و جانشینی و انتقال کیم باعث شد تا او در حمایت از نخبگان موثر واقع شود.

خواهر کیم جونگ اون، کیم جونگ اون، اکنون در حال برنامه ریزی برای بازدید عمومی از کره شمالی است. این در حالی است که کیم سونگ توجه خود را از قانون معطوف کرده است، اگرچه مدان معتقد است که این موضوع لزوما باید منتفی شود.

[ad_2]

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما