lancerbanner

انتقاد وزیر اقتصاد برای افزایش درصد کارگران

[ad_1]

وزیر اقتصاد در بیانیه خود با بیان اینکه حرکت دولت در مسیر حذف ارزش گام به گام و تدریجی خواهد بود، افزود:

به گزارش تسنیم، احسان خاندوزی در دیدار با اعضا و روسای اتاق های بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی، تعاون و تجارت با اشاره به اهمیت پیش بینی در اقتصاد، موضوع آینده نگری در اقتصاد کشور در حال تبدیل شدن به واقعیت است.

او اذعان کرد که تعداد آنها برای شکست دولت رئیس جمهور کونته کافی نیست، اما گفت که حفظ استقلال بسیار مهم است.

خاندوزی در ادامه سخنان خود به بحث صادرات پرداخت و به ویژه گفت: در بحث صادرات نیز همین مشکل اخیراً در روسیه یا همان طور که مستحضرید در زمینه قاچاق کالای صادراتی برای پست و سایر اقلام به وجود آمده است. روسیه که درگیر جنگ و تحریم شده است اقداماتی را برای اعمال تحریم علیه سایر کشورهای همسایه مانند عراق انجام داده است که طی یک ماه گذشته تعرفه های متعددی به ویژه بر تعرفه ها و حتی در ترکیه دستگیر شد.

وی با اشاره به اقدامات دولت برای رفع موانع صادرات خاطرنشان کرد: من یک دوست دارم، شما هم می خواهید این موضوع را در دولت فعلی مطرح کنید به جای اینکه صادرات را مانند دولت های قبلی خود و بازارهای خود را برای مدتی ممنوع کنید. چند سال است.» ما به دنبال جلب اعتماد و اعتبار در این بازارها هستیم و می‌توانیم آن را جلب کنیم، کاملاً آن را بی‌اعتبار می‌کنیم و محکم می‌ایستیم و می‌گوییم ممنوعیت صادرات به هیچ وجه نباید تنظیم شود.

وزیر اقتصاد با اشاره به وضعیت موجود افزود: ما حق نداریم در این راستا ممنوعیت کلی اعمال کنیم و بازارهای صادراتی را تهدید کنیم.

وی در ادامه سخنان خود به طرح افزایش دستمزدها اشاره کرد و گفت: ما به موضوع ویژه دستمزد در وزارت اقتصاد اعتقاد داریم که گواه بر شرایط مطلوب اقتصاد است.

در مورد حذف تدریجی و پرداخت گام به گام ارز انیانی آنی انی آنی خصوصی ویژه خصوصی بحث و تبادل نظر شد. قدردانی می کنم که حرکت دولت قطعاً در سال گام به گام این مسیر را طی خواهد کرد و ارزش تومانی به یکباره حذف نمی شود.

وزیر اقتصاد با تاکید بر اینکه کشور قطعا با تغییر ارزش تومان در سال موافقت خواهد کرد، خاطرنشان کرد: نباید در پایان سال وضعیت کنونی تومانی را داشته باشیم، بلکه باید با چند قدمی تدریجی و تدریجی و اینکه اجرای این سیاست چیست یا چگونه آغاز شد و چه اقداماتی برای اطمینان از اینکه کل اقتصاد به یکباره تحت تأثیر قرار نگرفته است، هنوز محل بحث جدی است.

وزیر اقتصاد در ادامه به تداوم نرخ ارز و تعرفه ها و قیمت نهادها و انرژی ها اشاره کرد و افزود: چه زمینه ای باید باشد، چه زمانی باید شروع شود و چه چیزی باید جبران شود و بعد از آن گام دوم چند ماه بعد برداشته شود. و…

وزیر اقتصاد به ویژه در موضوع قیمت گذاری گفت: نظارت بر افزایش قیمت وسایل متعارف به این معنا که منطق اقتصادی وجود دارد مورد تاکید است و افزایش قیمت بر اساس منطق اقتصادی را نمی توان منتفی دانست.

وی در این زمینه توضیح داد: به عنوان مثال نمی توانیم موسسات را افزایش قیمت دهیم، اما باید منتظر ماند، قیمت محصولات نهایی ثابت می شود و به عنوان شاهد قیمت را نقل می کنیم.

اضافه: این تحول باید در جهت خاصی مانند افزایش قیمت یک کالای خاص در یک واحد پولی خاص ضربدر ارزش یک کالای خاص صورت گیرد، از سوی دیگر دولت دیگر نیز بر کاهش تعرفه ها تاکید دارد. به طوری که نمی توان از قیمت مواد اولیه و ماشین آلات تجاوز کرد.

وزیر اقتصاد افزود: علاوه بر افزایش نرخ ارز، مبنای قانون واردات و کاهش تعرفه ها و حتی کاهش قانون واردات، لایحه ای که معمولاً کمتر از 5 درصد نیست (که هم هست). دولت مصر که اشاره به نرخ قانونی این است که تاثیر خود را بر قیمت خواهد داشت.

وی گفت: ما متقاعد شده ایم که در درازمدت این سیاست قادر به کنترل قیمت کالاها و محصولات در بازار نخواهد بود و این بهترین راهی است که می توانیم آن را ارائه دهیم. پذیرش و اعتماد به بازار، ما ایجاد می کنیم. فراوانی در عرضه

با تاکید بر اینکه در مواقع لزوم نیازی به سیر شدن در بازارها نیست، به جای نیاز به یک ظرف روغن، 3 قوطی قرار داده و در خانه نگهداری می کنیم، افزود:

وی گفت: دولت در این زمینه بسیار جدی است و ما با وزارت نفت در تلاش هستیم تا از این ظرفیت حداکثر استفاده را ببریم.

خاندوزی همچنین گفت: توافق وزارت اقتصاد و بانک های دولتی این است که در وصول بدهی ها تردید قطعی وجود دارد، یعنی آخرین قسط 6 ماهه پس از پرداخت منتشر شده است و در صورت وجود ما به خود بدهکاران بدهکار هستیم و اگر اینطور است، توافقی است که با بانک ها در این زمینه صورت گرفته است، اما باید توجه داشت که این اقدام ویژه ای است به ویژه در شکاف اقتصادی که چنین است. جالب است که شکاف بین نرخ تورم بسیار جذاب است.تبدیل نیکول به یک انتخاب کاملا اقتصادی و عقلانی است.این حرکت منطقی و قابل دفاع است.

وی با اشاره به اینکه در صورت عدم استفاده از این ابزارها و عدم ایجاد حداقل ریسک معتبر برای محاسبه هزینه اعتبار، در صورت استفاده از عکس ها باید به منابع بانکی توجه قابل توجهی شود، گفت: موضوعی است. تعداد و دستکاری اطلاعات غلط به دولت و سیاستمداران، تحلیلگران و محققان.

در پاسخ به سوال وزیر اقتصاد که «کجای دنیا چنین اشتباه محاسباتی امکان پذیر بوده است؟» از نظر اعتبار، فکر می کنم رفتار بد امروز شما در خیابان ها و پشت چراغ قرمزها، نرخ سود شماست. بانک و حتی مالیات شما بر شما و جاهایی که سیستم ها و سیستم های رتبه بندی در حال پیشرفت هستند تاثیر می گذارد ما در فاصله هستیم و شباهتی با این شرایط نداریم.

وزیر اقتصاد گفت: دوستان ما در دولت و مجلس شاهد هستند. در رابطه با ماده 2، چندین فرصت برای نظم و قانون وجود داشت، مثلاً به افراد بد بدگویی کنید، اما در پایان ماه، فلان، امسال این درصد را از بدس اصلی و پرداخت بقیه، ما همکاری شما را می خواهیم، ​​اما تصادفا.

وی افزود: بنابراین ما به عنوان یک اقتصاددان نباید منتظر کسانی باشیم که می گویند ما بخشی از فعالیت اقتصادی کشور هستیم.

وزیر اقتصاد یادآور شد: نباید فراموش کنیم که آخرین قسط حداقل 3 ماهه عدم پرداخت باید آخرین نفری باشد که در لیست بد بزرگان قرار می گیرد.

وی گفت: این افراد نباید انتظار داشته باشند که ما چشمانمان را روی این موضوع ببندیم. یکی از مدیران عامل بانک ها با من تماس گرفت و گفت که قصد داریم موضع مفسدان بزرگ دولت را اعلام کنیم و من به او گفتم باید این کار را بکند، زیرا دولت نیز باید مسئولیت بانکداران و طلبکاران را احساس کند.

وزیر اقتصاد توضیح داد: اگر در جزییات انتشار فهرست مفسدان و خطاکارترین افراد لیست، حتما آن را به من منتقل کنید و از همکاران بانکی ام بخواهید که آن را اصلاح کنند. به همین دلیل بود که در گام اول عمداً گفتیم که در مورد ارزش حوزه، عملاً اعداد را حساب نکردیم زیرا همه اعداد قابل بحث است. عدد 1 محاسبه شده دولت یک عدد است و بانک مرکزی عددی دیگر، چون محاسبه و نرخ محاسبه با یکدیگر متفاوت است.

وی افزود: باید با انتشار این فهرست تلاش کنیم تا با مقایسه شاخص‌های اقتصاد با مشوق‌های مثبت برای محاسبات خوب، انگیزه‌ها و انرژی‌های منفی کم نشود.

به عبارت دیگر وزیر اقتصاد با اشاره به تلاش خود برای افزایش پنج درصدی نرخ مالیات تولیدکنندگان در بودجه امسال، گفت: به عنوان وزیر اقتصاد به شما قول می دهم بار مالیاتی تولیدکنندگان را کاهش دهیم. تولیدکنندگان هر سال.» با این وجود، داشتن یکی از آنها هنوز از دسترس افراد عادی خارج است.

وی ادامه داد: ما در دولت بر این موضوع تاکید کرده‌ایم که می‌خواهیم اقتصاد و تولید رونق پیدا کند و بعد از فرصت استفاده از مالیات استفاده کنیم زیرا اگر بخواهیم اول فکر کنیم باید برای دولت درآمد کسب کنیم. او گفت: “درآمدها.” ما خودمان را گم کردیم.

وزیر اقتصاد با تاکید بر اینکه عقل ما را برای مدت طولانی به فکر فرو می برد، گفت: با سالزاری و همچنین با سازمان دوستان مالیاتی صحبت می کنم که عمدتاً روی سال های قبل و بقیه سال های قبل تمرکز می کنم.

[ad_2]

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما