lancerbanner

منظور از قرنطینه چیست؟

[ad_1]

در رفتن کیت برادشر * چین در مواجهه با بدترین سناریوی خود، تعداد قرنطینه ها را افزایش داده، شدت آن را افزایش داده و کنترل های مرزی را اعمال می کند. این اقدامات ممکن است هنوز وجود داشته باشد، اما داده های رسمی منتشر شده در روز دوشنبه نشان می دهد که زیان های فاجعه بار به اقتصاد جهانی نسبت داده شده است.

بر اساس گزارش فرارو در نیویورک تایمز، رشد اقتصادی چین در سه ماه اول سال جاری 1.4 درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته بوده است. این سرعت نسبت به سه ماه آخر سال بیشتر بود و مشکل را هم حل کرد. بخش عمده ای از این رشد در دی و بهمن به ثبت رسیده است. ماه گذشته با از کار افتادن مرکز فناوری شنژن در جنوب چین و سپس شانگهای، بزرگترین شهر این کشور و دیگر مراکز مهم صنعتی، فعالیت اقتصادی صورت گرفت.

اجرای قرنطینه مونتاژ به حالت تعلیق درآمد، کارگران زمینگیر شدند، مسافران دستگیر شدند و کار ساخت و ساز و ساخت و ساز مختل شد. قرنطینه های مستمر باعث شد صدها میلیون مصرف کننده در خانه های خود زندانی شوند.

هزینه سیاست های اقتصادی برای چین صفر است

انتظار – به تخمین ما، بارها – با نزدیک شدن به ماه مارس، نزدیک شدن به ماه مارس، و حتی مناطق بیشتری در حال محدود شدن هستند، سرعت بیشتری گرفته است. این خبر بدی برای رهبران چین است که نرخ رشد 1.4 درصدی را برای سال تعیین کرده اند.

لی کچیانگ، اولین وزیر، یک هفته پیش با مقامات محلی دیدار کرد تا در مورد نیاز به محدود کردن اثرات تعطیلات بر اقتصاد بحث کند. بانک مرکزی چین روز جمعه از بانک های تجاری خواست به تقویت رشد اقتصادی کمک کنند.

برای جهان، فصل تعطیلات در چین در حال انجام است اختلال در زنجیره تامین که تا حد زیادی به تولیدکنندگان وابسته است، منجر به افزایش تورم و افزایش هزینه های تولید و حمل و نقل شده است. در این صورت، رکود چین حتی بدتر از سایر کشورها خواهد بود. این تلاش منجر به واردات کالاهای مختلف از جمله منابع طبیعی مانند نفت و سنگ و یا کالاهای مصرفی مانند لیوان یا لیوان دستی شده است.

یائو جینگوان، اقتصاددان ارشد اداره ملی آمار سابق، که اکنون مشاور کابینه است، روز چهارشنبه در یک کنفرانس خبری گفت: و البته، کل اقتصاد چین خواهان تأثیرگذاری است.

مدیران صنعت خودرو و بخش فناوری، دو تا از بزرگترین کارفرمایان چینی در روزهای اخیر، هشدار داده‌اند که یک تغییر پارادایم ویژه در شانگهای، فلج در فعالیت‌های جهانی آنها را مختل می‌کند. شانگهای مقادیر زیادی از قطعات با تکنولوژی بالا را تولید می کند که برای زنجیره تامین حیاتی هستند.

کوی دونگشو، رئیس انجمن خودروی چین، گفت: «اگر این قطب کل سیستم را کار نکند، شانگهای یک مرکز برای شرکت‌های خودروسازی بین‌المللی است.

هزینه سیاست های اقتصادی برای چین صفر است

قرنطینه اقتصادهای محلی را فلج می کند

به گفته Gavekal Dragonomics، یک شرکت تحقیقات اقتصادی مستقل که قرنطینه می‌کند، «ورود آوریل»، یکی از سه شهر بزرگ چین، محدود شده است. این متغیرها از محدود کردن تعداد افرادی که می‌توانند وارد یا خارج از یک شهر شوند تا یک قرنطینه کامل، مانند شانگهای، که اکثر ساکنان آن حتی اجازه خروج از خانه‌های خود برای خرید غذا را ندارند، متفاوت است.

یانگ داگانگ، مدیر عامل کارخانه‌ای که ماشین‌های قالب‌گیری پلاستیک را در ژانگجیاگانگ، 5 کیلومتری شانگهای می‌سازد، روز چهارشنبه پس از عملیات قرنطینه در شهر مجبور به تعلیق فعالیت‌های خود شد.

حتی قبل از قرنطینه، محدودیت هایی برای جلوگیری از تردد مسافران اعمال شد. این بدان معناست که یانگ نمی تواند واحدهایی را برای ساخت ماشین آلات تعیین کند و نمی تواند تجهیزات کاملی را برای اکثر کارخانه ها و سازه های اطراف قرنطینه فراهم کند.

یانگ می گوید که نمی داند چقدر طول می کشد تا برگردد. او گفت: «ژانگ جیاگانگ تحت فشار زیادی است. من متولی آسیب هستم، اما راه دیگری نیست.

در حالی که بیشتر شهرها هنوز در قرنطینه هستند، صنعت زغال سنگ یوان تایوان، پایه اصلی صنعت زغال سنگ چین، پنجشنبه گذشته شاهد محدودیت شدید خود بود. تا پایان ماه مارس، از روز چهارشنبه، تعداد شهرهای بزرگ دارای قرنطینه شدید از شش به شش شهر کاهش یافته است.

تولید اقتصادی چین با اندازه گیری این شهرها از 2 درصد به 5 درصد کاهش یافته است. پکن به دولت‌های محلی دستور داده است تا به کمیسیون‌ها کمک کنند تا خودشان اقدام کنند و اقدامات دیگری را برای محافظت از اقتصاد در برابر اثرات قرنطینه انجام دهند. کارگر هم زیاد است. به عنوان مثال، مسافران هفته ها در معرض خطر قرنطینه دائمی بوده اند و بیشتر پرداخت ها به آنها پرداخت نشده است.

“یائو یائو” ارتباط دهنده ای است که سبزیجات و میوه ها را از استان شاندونگ به شانگهای مرساند آورده است، یکی از مسافران چینی که به دلیل تشدید اقدامات برای کنترل گسترش کرون حواسش پرت شده است.

هزینه سیاست های اقتصادی برای چین صفر است

او بیش از سه هفته است که در شانگهای بوده است. ما در 3 مارس وارد شانگهای شدیم تا سبزیجات بفروشیم. با وجود این، سه روز بعد در همان شهر دستگیر شد زیرا اهالی محل او را یکی از نزدیک ترین افراد بازار معرفی کردند. پلیس بلافاصله دستور قرنطینه را صادر کرد. بنابراین، او ماشین خود را در یک بزرگراه نزدیک متوقف کرد و شروع به انتظار کرد.

او از آن زمان منتظر بود و اکنون به تازگی اجازه داده است تا با قرنطینه به شانگهای سفر کند. او و چهار مسافر دیگر یک سفر سه هفته ای بدون مجوز دارند که در آن زمین را تقسیم می کنند و یکباره نان می پزند.

او گفت: “ما نمی توانیم از مسیر بزرگ خارج شویم. هر خروجی محافظت می شود.” “من فقط می خواهم به خانه برگردم.” وی افزود: روز قبل غذای کافی پیدا نمی کنم و دیگر توان خرید آن را ندارم.

بقا از طریق صادرات

صادرات یکی از مولفه های اصلی اقتصاد چین بود که در سه ماهه اول سال جاری به رشد خود ادامه داد. با گسترش کارخانه‌ها، دستگاه کرونا سهم قابل‌توجهی از بازارهای جهانی را به خود اختصاص می‌دهد که شامل افزایش 2.3 درصدی صادرات نسبت به سال گذشته است. بسیاری از شرکت های چند ملیتی نیز به شبکه های تامین کننده بزرگ در چین وابسته هستند.

با وجود این، چین با اقدامات قرنطینه سخت خود، بدون هیچ هشداری، تولید، حداقل تعداد واردکنندگان در غرب را مختل می کند و شروع به جستجوی مکان های دیگر برای تأمین کالا می کند. جک فیپس، بنیانگذار فیپس و شرکت، واردکننده و توزیع کننده آمریکایی که محصولات را به توسعه دهندگان هتل و آپارتمان می فروشد، می گوید که در دو سال گذشته تمایلی به پذیرش توصیه چین نداشته و بر بازارهای دیگر متمرکز شده است.

او همچنین شروع به خرید کابینت آشپزخانه از ویتنام و ترکیه، کفپوش وینیل از ویتنام، هند و استیل ضد زنگ از مالزی کرد. قرنطینه های مکرر در چین منجر به افزایش قابل توجه محموله های محموله از جمله قرنطینه در نینگبو در نزدیکی شانگهای شده است که به محموله های مورد نیاز برای لوله کشی و تاخیر در ماه گذشته نزدیک شده است.

وی افزود: بسیاری از مشتریان با استناد به تعرفه ها، مسائل ژئوپلیتیکی و سوالاتی در مورد نقش احتمالی پکن در منشاء ویروس کرونا، باید در اتکا به چین محتاط باشند. فیپس می‌گوید: «ارزیابی توانایی‌هایمان باعث شد تا روی سایر بازارهای کشور تمرکز کنم و به مشتریانی که نمی‌خواهند توسط چین توصیه شوند پاسخ دهم.»


* او خبرنگار نیویورک تایمز در شانگهای است. در اوایل سال، او خبرنگار ارشد هنگ کنگ بود و در مورد چین، آسیا، آسیای جنوب شرقی و جنوب آسیا گزارش می داد و موضوعاتی از جمله مسائل اقتصادی، تولید، انرژی، بهداشت و محیط زیست را پوشش می داد.

برادشاو هفتمین جایزه سالانه پولیتزر را برای گزارش خود در مورد شیوه های تجاری اپل در اقتصاد جهانی دریافت کرد. جورج پولاک در ششمین سالگرد سال جایزه ملی جلد سال را دریافت کرد و در سال آخر مسابقه نامزد جایزه پولیتزر شد.

این جایزه از سوی انجمن ناشران آسیایی برای پوشش آنفولانزای پرندگان در این منطقه به وی اهدا شد. به طور مشابه، جایزه آزبورن الیوت به انجمن آسیایی و جایزه مالکوم فوربز در خارج از کشور در سال 9 پس از میلاد برای پوشش انرژی پاک در چین منتشر شد.


[ad_2]

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما