lancerbanner

قالیباف: وضعیت گذشته باید عبرت باشد

[ad_1]

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تأخیر در تصمیم موجب ابطال است و ابطال باید مقدم بر تغییر تصمیم باشد.

به گزارش ایرنا، محمدباقر قالیباف در نشست نزدیک مجلس نمایندگان با رئیس جمهور و اعضای شورای دولتی گفت: یکی از مهم ترین تذکرات این است که امکان حضور افراد حاضر در این جلسه وجود دارد، ممکن است در قیامت از اعمال ما سؤال نکنند، بنابراین هر لحظه غفلت برای عظمت اسلام امکان پذیر است و مسلمانان یا رزق و روزی مردم.یا ثمرات انقلاب اسلامی.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: نباید این فرصت ها را از دست بدهیم زیرا این فرصت ها تکراری نیست. سالی 119 در این کشور 2 میلیارد درآمد داشتیم و برای امسال هم دنبال 112 میلیارد سالیانه تحریم هستیم. باید در نظر داشته باشیم که این اتفاقات تکراری نیست.

وی ادامه داد: در گذشته در مدت مذاکرات در انتظار مذاکرات، احیا و اجرای آن، حتی زمانی که از اجماع خارج شده ایم، مسائل مختلفی حتی آب شرب را مطرح کرده ایم. در این مدت باید عبرت بگیریم و بدون معطلی مذاکره کنیم و تحریم ها را رفع کنیم که هدف ما هم همین است، بدون توجه به مسائل کشور بپردازیم.

رئیس قوه مقننه خاطرنشان کرد: این مسائل باعث شده کوچکترین بحث در مذاکرات بر سر نرخ ارز یا خودرو تاثیر بگذارد، فرصت اشتباه نداریم. کل جبهه انقلاب که به خاطر قدرت و اقتدارش پاسخگو بوده محکوم به شکست است.

قالیباف تصریح کرد: برای ساختن ایران باید سخت تلاش کنیم، بنابراین باید تصمیمات مهمی بگیریم، در واقع مسائل ما روشن است و مسیرمان روشن است. همچنین عوارض جانبی احتمالی وجود دارد. قطعاً در این زمینه اتهاماتی وارد می شود، در چنین شرایطی تأخیر در تصمیم گیری منجر به انکار و تغییر تصمیم قبل از تصمیم گیری می شود، بنابراین تأخیر، انکار و تغییر نباید جبهه انقلاب را به تصمیم گیری متهورانه سوق دهد. .

وی افزود: ما فهرست بلندی از مشکلات داریم و باید اولویت ها را شناسایی کنیم و جسارت داشته باشیم و با درایت و همدلی در مسیر درست حرکت کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: امروز نیازمند تصمیم جهادی در مجلس و دولت هستیم تا بتوانیم از مشکلات عبور کنیم. جهاد یعنی بعد از مشورت و کار و بحث و مناظره کار را پیش ببریم و بعد با قاطعیت و همبستگی کار را پیش ببریم و تهدیدات داخلی و خارجی رسانه ها را رصد نکنیم. باید با اخلاص و بالاتر از سنت های الهی شروع کنیم.

قالیباف با بیان اینکه دو نوع فرصت وجود دارد، افزود: دو نوع فرصت وجود دارد و فرصت های بدون ریسک، میزان پول است.

رئیس قوه مقننه به شرط اینکه نامش فاش نشود، به دلیل اینکه صلاحیت صحبت به شرط عدم نامش را نداشت، گفت: ما چیزهای بزرگ و تحولات بزرگی ایجاد می کنیم. ما سخت کار می کنیم تا این حرکت مهم را در مجلس نمایندگان انجام دهیم تا بتوانیم اختلافات خود را حل کنیم و حرکت های خاصی انجام دهیم. اختلاف نظرها طبیعی است و ناپسندی هایی که مصالح مردم و قانون را نادیده می گیرد ممکن است ناپسند باشد.

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما