lancerbanner

درویش: تمدید عنوان مشکلی ندارد! – تمرین سه

[ad_1]

کد خبر: 1820300 |
29 فروردین 1401 ساعت 18:16 |
4,328 بازدید |

3
دیدگاہ

نتیجه سرمربی و دوست نیست

رضا درویش می گوید مذاکرات برای تمدید بر اساس لیست گل محمدی است.

به گزارش “ورزش سه”، مدیرعامل پرسپولیس درباره تمدید قرارداد با ترابی، عنوان و … هاست را برای گسترش هماهنگ کنید و اضافه کنید.

و در پاسخ به این سوال که چرا گل محمدی در لیست نیست؟ توضیح داد: در مورد لیست پیگمی که داد ما هستیم

درویش درباره قراردادهای انصاری در زمان فرد گفت: نامه استوکس رسیده و باید 86600 دلار بپردازیم و چند روز فرصت داریم. آقای انصاری را به تنهایی ملاقات می کنیم، او قوانین را تغییر نمی دهد. سفارش CAS نیز دریافت شده است و باید در اسرع وقت پرداخت کنیم. ما باید هر جا که می توانیم از این حقوق دفاع کنیم.

وی به طور خاص با اشاره به بازیکنان گفت: چند روزی است که منتظریم.

رضا درویش با اشاره به تسخیر مشاغل مجاز بیان کرد: اینها دلایلی است که مشاغل مجاز نبودند. رادو فرصت دارد و وصل نیست، اما مثلا دانشگاه بلژیک که یک قسط داده ایم امروز یک قسط می دهیم و یک ماه دیگر قسط می دهیم. ما برنامه ریزی کرده ایم که اینها را با پولی که شما از سهام می خواهید پرداخت کنیم.

مدیر عامل تیتر درباره استفاده از زمان مربوط به استخر مربوط به بورسیه گفت: استخر در دادگاه است اما مراحل قانونی برای تحمل آن وجود دارد.

وی با اشاره به بحث آکادمی و حضور محسن خلیلی گفت: ما برای فرد کار نمی کنیم و برای برنامه هستیم. همه چیز تخت جمشید است و پرسپولیس از چیزهایی که زیاد است غنی است. ما همه برنامه ها و برنامه هایی را می خواهیم که با موافقت هیات مدیره باشد. خواهش می کنم استفاده کنید.

نتیجه سرمربی و دوست نیست. مربی، بازیکن و سرمربی باید دست به دست هم بدهند تا نتیجه را رقم بزنند. با این حال، داشتن یکی از آنها هنوز از توان یک فرد معمولی خارج است. خواهید دید، اما با وجود سختی ها و آسیب دیدن بازیکنان، نتایج خوب خواهد بود و مطمئن خواهید بود که بعد از این بهتر خواهد شد.

[ad_2]

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما