lancerbanner

آیا بوریس همه را نادیده خواهد گرفت؟

[ad_1]

در رفتن فعالان بازار سرمایه بر این باورند که با توجه به رشد بورس از ابتدای سال جاری تاکنون، عرضه های اخیر در روزهای اخیر به جز نیاز به اصلاح موضوع عجیب و غریب و انتظار برای واگذاری این سهم نبوده است. البته قبل از اینکه بورس تحصیلی گران تمام شود، این موضوع زمان خواهد بود.

به گزارش فرارو، مهدی افضلیان کارشناس بازار سهام است در رفتن در مورد بازار آتی، بازار سهام در حال فرار است، نقدینگی بورسیه گردش تجاری بررسی می شود و نامزدها می توانند نرخ سود سه ماهه منطقی را در این بازار برای سهامداران خود افزایش دهند.

وی گفت: از این پس می خواهم بگویم بازار تا یک ماه آینده اصلاحات کلیدی خواهد بود، اما شاهد نوسانات عمده شاخص ها و شاخص های کل بورسیه ها بوده ایم، اما از ابتدای ماه و به بعد در ابتدای فصل، شرکت ها دوباره منتظر خواهند ماند.» بازار سهام رشد کرد.

آیا بوریس همه را نادیده خواهد گرفت؟بورسیه 3٪ تا پایان سال باز کنید
فردین آقابزرگی کارشناس بازار سهام به زودی با شما صحبت کنید و مطالب خوب را ادامه دهید با اشاره به اینکه بورسیه از پایان سال گذشته حول محور عقلانیت و تصمیمات منطقی می چرخید، بیان داشت: معاملات بورسیه در هفته اول سال با افزایش حجم معاملات خرد همراه بود وزن نیز از نظر رشد متعادل و متوازن است. تلاش.

وی افزود: روندی که بورسیه تحصیلی را از ابتدای سال به پایان رسانده بود، از نظر شایستگی کلی ارزیابی مثبت داده است، زیرا شاخص کل بورسیه سالانه برای بزرگسالان تنها 2 درصد بوده است، اما فقط در سال اول. هفته از سال رشد قریب الوقوع است.

آقاب زرگری با اشاره به دستیابی به صادرات محصولات صنعتی، معدنی گفت: این موضوع نیز به حذف بازارهای صادراتی، افزایش قیمت محصولات و همچنین ایجاد دو سامانه برای محصولات مختلف مربوط می شود. اما با شرکت‌ها.» به کمک روش‌های موجود می‌توان از عوارض صادرات خلاص شد.

این کارشناس افزود: شرکت هایی که محصولات را به شرکت های بازرگانی و آن دسته از شرکت هایی که محصولات صنعتی و معدنی صادر می کنند بدون پرداخت هزینه شرکت های دولتی می فروشند، اما همین چند محصول دست گیر باعث ورود قیمت ها به بازار می شود. که مصرف کننده باید در نهایت بهای آن را بپردازد.

وی همچنین درباره پیش‌بینی بازار سهام در هفته جاری بیان کرد: با توجه به فاصله ارزش شخصی و ارزش شرکت‌های معاملاتی، بورسیه و فلورسانس در نقطه تعادل قرار دارند و همچنین در مورد افزایش پیش‌بینی نرخ تورم فعلی حدود 3 و پس از اینکه بازار سهام از نظر سرمایه گذاری نسبت به سایر بازارهای سرمایه پیشی گرفت، بازار بالقوه برای سال جاری حداقل 5 درصد در نظر گرفته شد.

آقای بزرگی ادامه داد: در این شرایط است که باید اقدامات پیشگیرانه ای را انجام دهیم.

این تحلیلگر بورس با اشاره به اینکه جریان نقدینگی به بزرگسالان تا پایان اسفندماه سال گذشته 1.2 میلیارد تومان بوده است، خاطرنشان کرد: در رابطه با پرداخت اوراق بدهی دولت، آزادسازی بدهی دولت برای جبران کسری بودجه دولت است. به بیش از 3000 میلیارد تومان و همچنین مربوط به پرداخت حقوق کارکنان دولت و بازرگانان.

وی تصریح کرد: در نتیجه حدود 4 هزار میلیارد تومان نقدینگی تولیدی دولت، طبیعتاً در چنین شرایطی ارزش بازار افزایش قابل توجهی پیدا می‌کند که نتیجه آن رشد بازار سرمایه و عدم رشد بازار است. از این مورد مستثنی شده است.» اعتقاد به رشد بازار برده از سایر بازارها با توجه به دلایل ارائه شده بیشتر است.

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما