lancerbanner

صفات را ملاقات کنید

[ad_1]

در رفتن بهار فصل تنوع در میوه های خوشمزه است. در این فصل میوه های زیبای بهاری، میوه های زمستانی و سنبل وجود دارد. با توجه به شرایط جغرافیایی منحصربفرد چهار فصل، شرایط آب و هوایی و آب و هوایی به فرد بستگی داشت تا میوه های مختلف را همزمان به بازار عرضه کند.

به گزارش فرارو، ملون، این میوه معطر و معطر برای اولین بار از ابتدای بهار برای رنگ آمیزی انواع میوه های بهاری راهی بازارها شده است. بهتر است قبل از خرید با این املاک آشنا شوید. در این راستا تمام تلاش خود را کرده ایم تا از فواید این میوه صحبت کنیم.

میوه ها یک غذای لذیذ هستند و حاوی انواع مواد مغذی هستند که می توانند نقش مهمی در سلامت ما ایفا کنند. مالون سرشار از فیبر، ویتامین C، ویتامین K، ویتامین های گروه B، ویتامین A، پتاسیم، منیزیم، فسفر، سدیم و آهن است. این میوه دارای خواص آنتی اکسیدانی بالایی است. کوئرستین و کافئیک اسید از ترکیبات مهم میوه هستند.

گیاه شناسی

عسلک (خربزه) گروهی متنوع از خربزه ها و از خانواده Cucurbitaceae است. این نوع خربزه با پوست یکنواخت، رنگ و رنگ سبز یا زرد مشخص می شود. میوه مالون به رنگ سبز است که شیرین و بافت نرمی دارد. میوه به شکل بیضی یا حدود 2 تا 3 سانتی متر طول دارد. خربزه نیز مانند اکثر میوه ها دارای دانه است. این میوه های خوشمزه در بازارهای ترابر و سوپرمارکت های کنار طالیبی، گرموک، هندوانه و خربزه یافت می شود.

نقطه

واژه انگلیسی Melon به معنای خربزه یا گروهی از خانواده کدوست است. اما در ایران گناهان خربزه، مالون می گوید. قبل از معرفی بیشتر میوه های خربزه، لازم است به تفاوت خربزه و طالب یا خربزه، گرمک و سمسوری اشاره کنیم. اگرچه همه این میوه ها از نظر شکل و طعم مشابه هستند، اما کشاورزان و فروشندگان خود موقعیت های متفاوتی دارند.

طالبی و سمسوری

داغ

میوه جانشین خربزه در گروه معطر بوده و خطوط متحدالمرکزی ندارد. بافت داخل میوه نرم و به رنگ نارنجی است.

سامسوری

میوه سامسارا دارای بافت گرم است. اما پوست دارای خطوط متحدالمرکز است.

طالبان

این نوع پوست خربزه شبیه میوه سامسوری است. اما بافت میوه کمتر و رنگ آن سبز است. بافت میوه شبیه به طالب و ملون است. تنها تفاوت این دو در صف آرایی طالبی و صف آرایی مالون است.

تاریخچه کشت

اعتقاد بر این است که میوه ملون آفریقا از محلی که در آن فیگورهای بومی و وحشی پیدا شده است منشاء گرفته است. اما ریشه و ریشه هر یک از گناهان خربزه وحشی در آفریقا به دلیل مهاجرت و پیوند به نقاط دیگر ناشناخته است. خربزه بیش از 5000 سال پیش بومی شرق مدیترانه، خاورمیانه و غرب آسیا بود. همچنین مطلوب ترین نوع خربزه ای که می توانید در این منطقه پیدا کنید. مهمترین مناطق برای کشت خربزه ایران، ازبکستان، افغانستان، چین و هند است. کریستف کلمب از دیدگاه مورخ ملون، یک نوع خربزه محبوب، به ایالات متحده آمد. امروزه میوه در منطقه کالیفرنیا کشت می شود.

هزینه های غذا

این میوه را معمولاً بدون افزودن و طعم تازه اضافه می کنند. البته از آب میوه ها در ساخت شکلات، باستانی، هندوانه و ژل نیز استفاده می شود. ملون یکی از مهم ترین سالادهای میوه و سر میوه به حساب می آید.

ماهیت میوه مخلوط است

مالون طبع گرم و گرمی دارد. مصرف این میوه باعث افزایش خلق و خو می شود. این میوه صفرا است. افرادی که مزاج بالایی دارند با مصرف این میوه ممکن است دچار خارش گلو، گلودرد یا سردرد شوند.

فواید آب میوه برای سلامت بدن

خواص را پیدا کنید

خربزه میوه ای آبدار، خوش طعم و مغذی است که می توان آن را در روزهای گرم بهار و تابستان برای رفع اسهال مصرف کرد. مصرف این میوه کم کالری و سالم است. ویتامین C، پتاسیم، ویتامین B6، فیبر و بسیاری دیگر از ترکیبات ضروری و مواد مغذی برای سلامتی در میوه ما وجود دارد.

با مصرف اسهال، کم آبی و گرمازدگی را برطرف کنید
بدن برای عملکرد صحیح به مقدار مشخصی آب نیاز دارد. آب در متعادل کردن دمای بدن، حرکات شریانی، عملکرد مغز و بسیاری دیگر از عملکردهای حیاتی بدن موثر است. مصرف میوه های آبدار نیز از پیامدهای جدی کم آب شدن بدن به دلیل هوای گرم و تعرق است. مایعات و آب موجود در میوه ها و سبزیجاتی که در طول روز مصرف می کنیم، بدن را هیدراته می کند. جالب است بدانید که «آب گرم» میوه «آب گرم» است. یعنی بیش از ۲ درصد این میوه از آب تشکیل شده است. میوه مالون یک میوه استوایی است که می تواند در کاهش کم آبی موثر باشد.

غذا خوردن با هم به حفظ سلامت قلب کمک می کند
محتوای کم سدیم و پتاسیم در میوه ها تأثیر مثبتی بر فشار خون دارد. این میوه منبع فولات و سایر ویتامین های گروه B است که به کاهش سطح هموسیستئین و سپس کاهش التهاب کمک می کند. شواهد نشان می دهد که هموسیستئین خفیف با افزایش خطر آترواسکلروز مرتبط است. علاوه بر این، فولات کافی برای کاهش خطر سکته مغزی استفاده می شود. مصرف این میوه که سرشار از فولات و ویتامین B است می تواند خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را کاهش دهد.

کنترل مصرف قند خون
اکثر افراد مبتلا به دیابت از مصرف میوه ها اجتناب می کنند. زیرا اعتقاد بر این است که خوردن میوه باعث افزایش سطح قند خون می شود. این یک تصور غلط است. گفته می شود میوه های تازه مانند خربزه دارای شیرین کننده های طبیعی هستند که در واقع با بهبود کنترل قند خون همراه هستند. فیبر، قندهای طبیعی و آب موجود در میوه می توانند باعث افزایش ناگهانی قند خون شوند.

مطالعات آکادمیک انجام شده بر روی افرادی که از میوه ها در برنامه های غذایی خود استفاده می کنند، خطر ابتلا به دیابت را تا 5 درصد کاهش داده است. این مطالعات همچنین نشان می دهد که مصرف منظم میوه خطر ابتلا به بیماری های مرتبط با دیابت را در بیماری های مرتبط با دیابت مانند بیماری قلبی، بیماری کلیوی، سکته مغزی، بیماری های عصبی و سکته کاهش می دهد.

ترمیم و جوانسازی پوست
یک فنجان آب میوه حاوی 4 میلی گرم ویتامین C است. این مقدار حدود 3 درصد از ویتامین C مورد نیاز بدن را تامین می کند. ویتامین C در میوه هایی یافت می شود که کلاژن (پروتئین ساختاری اصلی مورد نیاز برای ترمیم پوست) تولید می کنند. تولید کلاژن با افزایش رنگ پوست همراه است. مصرف این میوه خوشمزه چند مرحله بعد پوست را از روی پوست پاک کرده و شادابی و درخشندگی را برای پوست به ارمغان می آورد.

تاثیر بر سلامت چشم و قدرت بینایی
افزایش سن و قرار گرفتن در معرض نور خورشید می تواند منجر به آب مروارید و بیماری دژنراسیون ماکولا شود. نقاط ضعفی که باعث تخریب بافت های ظریف چشم در آینه می شود باعث از بین رفتن بینایی می شود. این میوه حاوی کاروتنوئیدهای لوتئین و گازانتین است که چشمه ها را از این مواد مضر محافظت می کند. امواج لوتئین و گازانتین رنگ آبی مضر را با انرژی نور جذب کرده و از چشم در برابر سلول های سالم محافظت می کند.

ملاقات

مصرف خربزه برای سلامت بدن مفید است
این میوه حاوی تعدادی مواد مغذی است که برای ترمیم و حفظ استخوان های بدن ضروری است. فولات، ویتامین K و منسیوم از جمله ویتامین ها و عناصر کمیاب مورد نیاز بدن هستند. فولات نقش کلیدی در تجزیه و تحلیل هموسیستئین دارد. سطوح بالای هموسیستئین با کاهش تراکم مواد معدنی در طول زمان همراه است. ویتامین K همچنین در تولید پروتئین ساختاری اصلی به نام استئوکلاز نقش دارد. علاوه بر این، شما قادر خواهید بود با حدود 5 درصد نیاز روزانه خود، نیاز روزانه میوه توت را تامین کنید. زیرا سلول های مسئول تشکیل و تجزیه بافت باید در موزه خود به درستی عمل کنند.

اثرات مصرف مالون در بارداری
در دوران بارداری، بدن به ویتامین ها و مواد معدنی طبیعی بیشتری نیاز دارد. در این دوره مهم، بدن زنان باید تا حد امکان مواد مغذی را کشف کند تا سیستم ایمنی بالاتری داشته باشد. خربزه با انواع ویتامین ها و مواد مغذی یکی از مهم ترین میوه هایی است که باید در دوران بارداری مصرف شود. این میوه سرشار از پتاسیم است که سلامت قلب و نوزادان را تامین می کند. مکمل های ویتامین C و آب میوه های مفید به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند و به رشد سالم جنین کمک می کند.

تاثیر مصرف بر سیستم
میوه خوشمزه یک فیبر متوسط ​​است. فیبر یک ماده مهم و مغذی است که در سلامت بدن ما نقش دارد. مصرف فیبر کافی به تنظیم حرکت سلول ها، رشد باکتری های سالم و از بین بردن اجابت مزاج کمک می کند. بنابراین باید از مصرف این میوه خودداری شود. اگرچه لازم به ذکر است معده پس از مصرف میوه باد می کند.

تقویت سیستم ایمنی بدن با غذا
می دانیم که ویتامین C نقش مهمی در تقویت سیستم ایمنی دارد. این میوه همچنین سرشار از ویتامین C است. مصرف بیش از ۲ گرم میوه داغ بیش از ۲ درصد نیاز بدن به ویتامین C را تامین می کند. البته این سیستم دفاعی پیچیده، علاوه بر ویتامین C، به طیف وسیعی از مواد مغذی نیز نیاز دارد. مطالعات نشان داده اند که مصرف کافی این ویتامین در رژیم غذایی می تواند عفونت های تنفسی مختلف مانند آلرژی و پرخوری را افزایش دهد. تقویت سیستم ایمنی برابر با محافظت از بدن در برابر بیماری هایی مانند صرع و آنفولانزا است که معمولاً در فصل سرما با آن مواجه می شویم.

سایر فواید مصرف آب میوه یا خربزه عسل …

• می توان مقدار میوه مخلوط شده را برای کاهش وزن مصرف کرد. به دلیل فیبر بالای این میوه باعث می شود احساس سیری کنیم.
• در زمینه مطالعات، ترکیبات کارنوئید (لیکوپن) موجود در میوه ها دارای خواص ضد سرطانی است.
• این میوه خاصیت ادرارآوری دارد.
ون مصرف آب میوه به کاهش این عارضه کمک می کند.
• آب میوه ها به دلیل خاصیت ضد پیری از تشنج جلوگیری می کنند.
موجود در میوه ها می توان از کلسیم موجود در میوه ها برای سلامت و حفظ استخوان ها استفاده کرد.
• سوء تغذیه ممکن است برخی از مشکلات جنسی در استادان را حل کند.

از عوارض مصرف میوه یا عسل

اختلالات اشتها

• زیاده روی در مصرف آن باعث نفخ، نفخ و اسهال می شود.
ون پوست میوه منبع باکتری است که باعث مسمومیت می شود. در نتیجه، پوست باید به دقت هرس شود.
• مصرف بیش از حد میوه ممکن است به افزایش قند خون کمک کند. خوردن این مقدار میوه برای افراد دیابتی بی خطر است.
مل مانند خربزه، انواع خربزه ها خاصیت آلرژی دارند. ممکن است پس از مصرف این میوه باعث سردرد، حالت تهوع، تورم زبان، قرمزی لب، خارش دور لب، حالت تهوع، استفراغ، حالت تهوع، استفراغ و … شود. در صورت بروز علائم شدید بهتر است به پزشک مراجعه کنید. برخی از پزشکان برای کاهش خطر ابتلا به آلرژی، قرص های آنتی هیستامین تجویز می کنند.
همانطور که اشاره شد، طبیعت گرم است. بنابراین مصرف بیش از حد این میوه برای طبع گرم مضر خواهد بود.
زمانی که صحبت از صرع و آنفولانزا می شود، بهتر است از مصرف آب میوه اجتناب کنید. زیرا حساسیت میوه به علائم بیماری را تشدید می کند.

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما