lancerbanner

رئیس: ما مصمم هستیم که عقب ماندگی های منطقه را جبران کنیم

[ad_1]

رئیس جمهور با تاکید بر لزوم جبران کمبودها در حوزه مسکن گفت: عزم دولت برای اجرای طرح ساخت یک میلیون مسکن در سال است.

بر اساس این گزارش، آیت الله سید ابراهیم رئیس کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز پنجشنبه در دیدار با مدیران ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیات و فرامین حضرت امام (ره) و بنیانگذار آن را بیان کرد. انقلاب اسلامی با انگیزه، جهادگر و مفید با رسالت رفع مهمترین نیاز محرومان و علاوه بر سکونت منبع خیرات و برکات فراوان در دوره آسفالت معابر و حتی در برخی نقاط شهر به کارهای معروف و خودشکوفایی تبدیل شد.

رئیس روحیه انقلابی و مدیریت جهادی ابعاد اساسی مدیریت مبتنی بر مسکن را برشمرد و تصریح کرد: این روحیه باید در تمامی سطوح برنامه ریزی و ماموریت های این نهاد تداوم داشته باشد.

رئیس جمهور با اشاره به نیاز سالانه یک میلیون مسکن و نیاز به غرامت در گذشته، بر ضرورت اسکان و تحویل سریع در این زمینه تاکید کرد و از متقاضیان خواست: البته موضوع سرعت نباید موضوعی باشد. دقت و کیفیت مسکن خالی از سکنه بود. وظیفه شما ساختن خانه ای امن، مطمئن و پایدار است و هر گونه غفلت از این اصل می تواند آسیب های جدی به همراه داشته باشد.

رئیس جمهور با تاکید بر اهمیت خانه سازی در شهرها و شهرستان ها متناسب با ابعاد فرهنگ ایرانی و معماری اسلامی، بر لزوم توجه به شعار امسال اشاره کرد و افزود: از آخرین تحولات علم و فناوری آگاه باشید. و به بلایای طبیعی و زلزله در کشور توجه جدی داشته باشند.

وی به خدمات ارائه شده توسط بنیاد فراوان مسکن و سایر نهادهای انقلابی در حوادث پس از بلایای طبیعی افتخار می کرد و سالانه یک میلیون واحد طبق قانون ارائه می شود.

وی نقش رئیس جمهور در تامین مسکن و سرپناه امن برای مهاجران روستایی و حاشیه نشینی در شهرها را مهم و اساسی دانست.

این مدیر بر لزوم ساخت مسکن ارزان قیمت و در عین حال استانداردسازی در شهرها و شهرستان ها تاکید کرد.

[ad_2]

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما