lancerbanner

فرهاد مجیدی منطقی یا احساسی؟

[ad_1]

1 ساعت پس از حذف پرسپولیس از دور رفت جام جهانی، استقلال هم در ورزشگاه آزادی و در ضربات پنالتی در نساجی مازندران به مصاف هم رفت تا این تیم در مرحله پایانی جام جهانی نیز به میدان برود.

استقلالی ها که در این فصل بیشترین شانس را برای ثبت دبل در لیگ داشتند، حالا باید روی بازی های لیگ تمرکز کنند به این امید که طلسم نزدیک به دو سال قهرمان نشود. این تیم در حال حاضر با شش امتیاز اختلاف نسبت به پرسپولیس در صدر جدول در رقابت های لیگ قرار دارد، اما شش بازی باقی مانده سخت تر از بقیه است. ناکامی در ضربات پنالتی برابر با پنالتی است، در حالی که برای فرهاد مجیدی و استقلالی ها برای سومین بار در این فصل شکست سختی خوردند و در نساجی را باز گذاشتند. در دو بازی قبلی استقلال با این تیم در لیگ، نتیجه بهتر از تساوی بدون گل بوده است. همین نتیجه در دیدار جام حذفی نیز تکرار شد اما در نهایت سایت الهامی سرمربی نساجی با دست از بازی حذف شد و صاحب یک ضربه پنالتی شد.

ناکامی استقلال باعث شد تا فرهاد مجیدی در نشست خبری بعد از بازی صحبت کند و به خانه بازگردد و به داور حمله کند. از اینکه داور گل آرمان رمضانی را رد کرده بود ناراحت بود. فرهاد که معتقد بود مهاجم مرتکب اشتباه نشده است، در نشست خبری گفت که اگر رمضانی اشتباه می کرد، دیگران را مربی نمی کرد. مجیدی به یکی از کارشناسان تلویزیون نیز کنایه داشت و گفت: از آنجایی که در هفته گذشته تمرینات ویژه ای را انجام داده ایم، برنامه های زیادی برای بازی های انفرادی، تک نفره و هشت نفره انجام داده ایم، اما پیش بینی دیگری نکرده ایم، اما قضاوت نمی کنیم و قضاوت کرد. حتی کارشناسانی که با فدراسیون فوتبال همکاری می کنند، می گویند تصمیم درست است! جالب اینجاست که تصمیم به فوتبال در دهه و زمانی که من فوتبال بازی می کردم توسط شیتل گرفته شد، بازی وارداتی و باخت بود، الان تکامل یافته است و من در تلویزیون دنبال نظر کارشناسی هستم و نمی دانم قضات چه هستند. انجام می دهند. . ما باید از شرایط استفاده کنیم و مسئولیت شکست بر عهده ما نیست، اما اگر رویای ماه رمضان اشتباه باشد، نمی توانم دیگران را تربیت کنم. چطور قاضی این گل را اشتباه گرفت و دو دقیقه بعد پنالتی نگرفت؟!» اشاره فرهاد مجیدی به صحنه از بحث بود. کارشناسان عددی به اشتباه صحنه محاکمه را قضاوت کرده و گل را نیز به درستی توصیف کرده اند. با این حال با انتشار ویدیوهای بیشتر یک روز قبل از این صحنه جنجالی، مشخص شد که مهاجم استقلال ظاهرا در دفاع از حریف اشتباه کرده و سپس ضربه سرش را زده است. این یک موضوع نیست، بلکه یک موضوع احساسی است. مجیدی پیش از این نیز چندین بار احساساتی شده و در واکنش به صحنه های داوری گفته است که اگر حقیقت با او نباشد مربیگری را کنار می گذارد.

درست است که با اجبار چنین جمله ای را به زبان می آورد، اما برای یک سرمربی احساساتی بودن و احساسی بودن شاید چندان خوشایند نباشد. او باید بیش از هر زمان دیگری به این معضل پایان دهد و یکی را انتخاب کند: یا مرد احساساتی باشد یا مربیان منطقی.

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما