lancerbanner

(عکس) بزرگترین تاریخ را کشف کنید!

[ad_1]

در رفتن در یک مطالعه اخیر، ستاره شناسان از تلسکوپ فضایی هابل برای تایید کشف بزرگترین کرم غول پیکر C / 2014 UN271 (برناردین-برنشتاین) استفاده کردند. اندازه آن حدود 3 برابر بزرگتر از درختان شناخته شده است و عرض آن حدود 5 کیلومتر (حدود 5 مایل) است.

طبق گزارشات فرارو، بزرگترین جرم آسمانی کشف شده بیش از 3 میلیون سال قدمت دارد و در جهت خورشید حرکت می کند و به دلیل قدر آن اجرام مرموز تشکیل دهنده یکی از بزرگترین سازه های منظومه شمسی می درخشند. بیش از حد این اندازه – یا بهتر است بگوییم عجیب به نظر می رسد – ممکن است بیش از هر چیز دیگری در دانش ما از جهان باشد.

دانشمندان می گویند که C / 2014 UN271 از ابری می آید که پراکنده ای از کره ها و مکعب های یخی از اجسام یخی است که خورشید را در عمیق ترین و دورترین قسمت های منظومه شمسی می پوشانند. نزدیک ترین صورت فلکی ستاره بعدی، آلفا قنطورس است. این ابر اگرچه یک نظریه بسیار بزرگ در نظر گرفته می شود، اما در واقع از ما دور است که تشخیص آن را برای ما بسیار دشوار می کند. این ابر اساساً یک راز افسانه ای است، حتی اگر ستاره شناسان آن را یکی از بزرگترین سازه های منظومه شمسی بدانند.

از همه بزرگتر

هر چند وقت یکبار چیزی از این گرمای اسرارآمیز بیرون می آید که با دور شدن از مناطق دوردست کیهان توسط خورشید جذب می شود. C / 2014 UN271 یکی از آن چیزها است و می توان گفت که بیشتر از “بزهای” یخ زده ای که یک زن را تشکیل می دهند، درباره ما است. تصور می شود که آنها ممکن است در اوایل منظومه شمسی قبل و در طول تأثیرات کهکشانی کهکشان هایی مانند مشتری و زحل در بیرونی ترین حاشیه ها شکل گرفته باشند.

به گزارش فرارو، دیوید جویت، ستاره شناس UCLA در دانشگاه کالیفرنیا، لس آنجلس، می گوید: ما همیشه فکر می‌کردیم که این درامرها باید بزرگ باشند، زیرا با وجود فاصله زیاد، برای ما خیلی روشن هستند. اکنون می توانیم تأیید کنیم که این یک معامله بزرگ است. در تحلیل جدید، جویس و همکارانش به رهبری نویسنده اول، Man-To Hui، از دانشگاه علم و صنعت ماکائو، اندازه C / 2014 UN271 را با بالاترین وضوح محاسبه کردند. بر اساس برآوردهای قبلی، آنها هسته را از هابل و مدل سازی هسته جدا کردند، که در واقع همان یخ با چگالی بالا است که توسط هسته به گاز تبدیل می شود.

تصاویر تلسکوپ هابل از بزرگترین

این تیم در آخرین مقاله خود نوشت: ما می توانیم تأیید کنیم که C / 2014 UN271 بزرگترین جسدی است که تاکنون کشف شده است. کشف C / 2014 UN271 در سال گذشته و پس از جمع آوری دریافتی از داده های جمع آوری شده توسط Dark Energy Survey بین سال های 5 تا 6 صورت گرفت. با این حال، مشاهده اولیه طول سفر را در نظر نگرفت. این جرم حاکی از یک مدار بیضوی در حدود 4 میلیون سال از خورشید است، به این معنی که شکل آن بیش از 1 میلیون سال به خورشید نزدیک‌تر است.

این غول بسته بندی غول پیکر قرار است نزدیک ترین چیز به خورشید در سال دوم باشد، یعنی به دیدگاه شناخته شده. در این نقطه، برناردینلی-برنشتاین، قبل از مسیر بیضوی مایل خود در جهت قوس بیرونی، هنوز حدود 1 میلیارد مایل از خورشید فاصله دارد. این بدان معناست که ما تقریباً یک دهم فرصت‌های پردرآمد را در اختیار داریم، به طوری که با نزدیک‌تر شدن به جهان، یک بار دیگر در تاریکی شروع به مطالعه آن خواهیم کرد. مشاهده‌گر C/2014 UN271 و نمونه‌های مشابه آن را می‌توان در توجه ویژه ما به کیهان و اسرار آن مشاهده کرد. جزئیات این یافته ها در نشریه معتبر است The Astrophysical Journal Letters گزارش شده است.

منبع: Sciencealert

ترجمه: مصطفی جرفی-فرارو

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما