lancerbanner

بهترین زمان برای صرف غذا در شب چه ساعتی است؟

[ad_1]

توجه به این نکته ضروری است که تغذیه مناسب فقط خوردن و آشامیدن نیست، بلکه به خوردن نیز مربوط می شود. ممکن است از خود بپرسید آیا واقعاً زمان بهتری برای غذا خوردن در سوریه وجود دارد؟ به خصوص اگر در تلاش برای افزایش وزن یا سایر ملاحظات سلامتی هستید.

به گزارش آنلاین، بررسی ها نشان می دهد که بسیاری از سالمندان رژیم غذایی نامنظمی دارند. به عنوان مثال، در یک مطالعه کوچک که بر روی 9 نفر انجام شد، نیمی از شرکت کنندگان هر روز 3 ساعت غذا می خوردند. قسمت آخر غذا ساعت 5 بعدازظهر مصرف می شد و به تعدادی دیگر قول داده شد که تا آخر شب مشغول باشند. بنابراین، در رابطه با بهترین زمان برای صرف غذا در عصر، می توان به مواردی که برای سلامتی در نظر گرفته می شود یا بیماری هایی که آنها را تحت تأثیر قرار می دهد، توجه کرد.

یکی از راه های کاهش وزن کاهش سرعت کشف کالری است. در این بین می توان زمان مناسبی برای غذا خوردن پیدا کرد و به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کرد.

مطالعات نشان داده اند که قبل از اینکه بدن شروع به ترشح ملاتونین و ایجاد خواب کند، باید آخرین وعده غذایی را بدهید. در تاریکی، مغز ملاتونین ترشح می کند. این ریتم شبانه روزی نامیده می شود که عملکردهای بدن را تنظیم می کند و ارتباط نزدیکی با متابولیسم دارد.

خوردن غذا در حالی که مغز در حال آماده شدن برای خواب است می تواند باعث افزایش چربی شود. علاوه بر این، محققان دریافته اند که خوردن بیش از حد غذا می تواند ریتم بدن را در شب مختل کند و به نوبه خود خطر افزایش وزن و عوارض مربوط به آن را افزایش دهد.

اگر هدف شما کاهش وزن و کاهش وزن است، نوشیدن قبل از غروب آفتاب توصیه می شود. خوردن طولانی مدت باعث می شود صبح بعد از صبحانه اشتهای کمتری داشته باشید. صبحانه یک وعده غذایی بسیار مهم است – می تواند روز شما را خوب کند یا آن را خراب کند.

با توجه به زمان، ایده این است که عصرانه با ریتم وعده غذایی شبانه غذا بخورید و بدن شما این فرصت را خواهد داشت که قبل از خواب غذای کافی را هضم کند. بهتر است حداقل 3 تا 4 ساعت قبل از خواب بنوشید.

[ad_2]

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما