lancerbanner

حمله شدید به خانم فراز کمالوند – ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1818454 |
17 فروردین 1401 ساعت 22:12 |
27,754 بازدید |

9
دیدگاہ

پیشینه اخلاقی مختص شماست

اظهارات خانم کرمان در خصوص اظهارات سرپرست خیبر و اظهارات سرمربی، واکنش شدید این تیم را نشان داد.

به گزارش “ورزش سه”، آخرین اظهارات خیبر خرم آباد در خصوص سه پیروزی تیم دوشیزه کرمان در دیدار رفت لیگ مقابل تیم های شمس آذر قزوین، شاهین بوشهر و خوشا طلایی شبهه هایی را به همراه داشته و امتیازات بسیار خوبی است. کمالوند سرمربی خیبر علیه پیشانی خود اظهارنظر کرد.

در حال حاضر دفتر خانم کرمان در شرح مطالب زیر به پاسخ اشاره کرده و می نویسد:

* دوشیزه کرمان روی زمین مسابقه داده و در همان سطح مسابقه داده است تا جایی که مرحله بعدی مسابقات در قالب مردان نابالغ خارج از زمین، تیم شروع به شکل گیری آشکار و تا حدی برای منحرف کردن تمرکز و ایجاد کرد. فشار روانی روی این تیم.درمورد نمک مالیدن به زخمم صحبت کن – آه!

* نکته اینجاست که متاسفانه کسانی که می خواهند با خانم کرمان درباره شایعات صحبت کنند و این تیم را متهم به سابقه سیاه عجیب و غریب در فوتبال ایران و با اقداماتی که برای خودشان ثابت شده و در نتیجه محرومیت خود را برای دیگران طولانی می کنند، به ما اطلاع دهند. ماسازند!

* فراز کمالوند سرمربی تیم خیبر خرم آباد پس از انجام دیدار مقابل شمس آذر در همین راستا و با کمک نخ نما درصد حواشی را از درون زمین به آن سوی میدان رفت. برای این تیم حداقل خیلی خوب است، در فوتبال ایران، حداقل برای افراد ناآگاه، حتی برای متهم کردن دیگران به زندانی بودن، بهتر است اولی را به دلایلی بیشتر از خودش زیر سوال نبریم.

* فراز کمالوند که به دلیل بحث های متعدد اخلاقی و انضباطی در فوتبال ایران، شهر خوبی است، در حالی که 9 امتیاز عدم حضور سه رقیب کرمان باعث می شود که سیاهی در همین کلمه و مشخص باشد. به گفته آقای کمالوند دو شرکت کننده دوشیزه تصادفاً در زمین مسابقه دادند و تیم شمس آذر در همان روزی که خانم کرمان میزبان ورزشگاه بود در ورزشگاه حضور داشت، آقای کمالوند پرسید که چه چیزی می تواند. تقصیر خانم کرمان در این زمینه باشد که در گفتگو با سخیف با شیبهدار از خانم کرمان تماس گرفت.

* همچنین آقای کمالوند که در زمان خود و حضورش در شهر تبریز ثابت کرده است که در جهان یک رهبر جهانی است، گویا فراموش کرده است که تیم لات طلایی در همان دیداری که خانم کرمان به میدان آمد، به زمین آمد. کشف نشدن چنین خواسته هایی در این بازی وجود نداشت و جالب است بدانید که این اتفاق دقیقاً برای تیم خیبر با هدایت آقای کمالوند در بازی های حذفی جم در این فصل باعث شد تا نفت این فصل رخ دهد. صنعت.

*آقای کمالوند با فداکاری آگاهانه خود در ایجاد تهاجم و فشار با این حمله به خانم کرمان، در واقع دانشگاه خودش را زیر سوال می برد. یعنی اگر در بازی با خوشه طلایی سوژه برای خانم کرمان در نظر گرفته شود، یعنی تیم خیبر در بازی با نفت آبادان هم از همین روش استفاده کرده است! و در عین حال پیشنهاد می کنم قبل از صحبت از عقلانیت در حرفه خود استفاده کنیم!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * زرد و حاشیه پر از خواسته هایی هستند که در زمان درخواست از این فصل شما به خانم کرمان حمله می کنید و اکنون آقای کامالوند کاملا واضح است که وجود دارد بسیاری از مردم به این معنا کشیده شده اند.

* به هر حال ممکن است افراد سابق به صداقت کلام خود اشاره کنند و آقای فراز کمالوندی که خود از کمیته اخلاق دعوت می کند تا این سه گانه خانم کرمان را بررسی کند، ممکن است با اشاره به تفاوت این سه گانه به پیشینه خود اشاره کند. چیزی که او در آن تخصص دارد. در گذشته با اتهاماتی که تنها زبان روانی و حاشیه ساز ایجاد می کند، بوده است.

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما