lancerbanner

(عکس) تفاوت تلویزیون معنادار و بدون عادل فردوسی

[ad_1]

در رفتن: توزیع مراسم قرعه کشی جام جهانی از طریق شبکه تحت سه شرط انجام شد.

به گزارش فرارو، تفاوت عمده ای بین این سه مراسم از طریق شبکه وجود داشت اما نسبت به دوره قبل. در حالی که عادل فردوسی پور روسیه میزبان قرعه کشی جام جهانی بود، جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی در کنار لوئیز فیگو یکی از مطرح ترین ستاره های فوتبال جهان در استودیو حضور داشتند و در گروه ایران بازی کردند. تحلیل و بررسی.

در این مدت اما قرعه کشی با حضور پیروز قربانی و حسین ماهینی برگزار شد تا موضوع برای کاربران فضایی مجازی شود. یکی از همین کاربران با مقایسه این دو برنامه، استعاره معنادار و جالبی دارد و نوشته است: تفاوت کیفیت این دو عکس باعث دردسرهایی است که مردم نمی دانند. خودت قضاوت کن

(عکس) تفاوت تلویزیون معنادار و بدون عادل فردوسی

البته حضور فیگو در تلویزیون با انتقاد منتقدان عادل فردوسی مواجه شد و گفتند عادل از بیت المال برای حضور فیگو در برنامه استفاده کرده است. در واقع پس از پخش خبرنامه، با توجه به اینکه فیگو برای حضور در برنامه 2 میلیون تومان به عنوان سر تکان دادن دریافت کرده است.

عادل فردوسی عصر روز دوشنبه 11 آذرماه همان سال در اولین برنامه جام جهانی پس از قرعه کشی جام جهانی گفت: هیچ تاییدیه ای از مبلغ جمع آوری شده در شبکه های اجتماعی وجود ندارد و پرداخت نکرده ایم. یک میلیون تومان به لویی فیگو.» مبلغی که دریافت کردیم خیلی کمتر از آن بود.

وی ادامه داد: تمام هزینه دعوت از لوئیس فیگو به ایران و حضور وی در برنامه توسط یک شرکت خصوصی و حامی برنامه تبلیغاتی و یک ریال از بودجه صداو سیما و بیت المال برای حضور فیگو تامین شده است. .

زمان جاری برنامه ادامه می دهد: متاسفانه برخی از اعضای فیگو در ایران و بدهی هایی که برای درآمد ایجاد شده به مسائل بی ربط زلزله کرمانشاه مربوط می شود چون کار کاملا غیراخلاقی است، بودجه کفاف بیت المال را نمی دهد.

[ad_2]

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما