lancerbanner

راندها برابر پرسپولیس می شد!

[ad_1]

حمید مطهری پس از تساوی بدون گل مقابل پرسپولیس گفت: از این جا شروع می کنم که اگر این سبک فوتبالی است که هواداران انتخاب کرده اند، به تیم رقیب اشاره نمی کنم! فقط می گویم باید شرایط را بهتر کنیم. همه روش های حمله را تمرین کردیم. ما انواع مکان ها را داشتیم، توپ ها را در لبه ها داشتیم و مکان ها را ایجاد کردیم، اما نزدیک گل بودیم.

وی در ادامه بیان کرد: اگر این گل توسط مهدی عبدی فرا گرفته شود در واقع شرایط را تغییر می دهد. زمان هایی که از سواحل فشار می بینیم پر از نفرت است. ما بازی بین مدافعان و تیراندازان را شروع کردیم زنگ خانه خیلی قشنگ زده شد و چند نفرمان را گرفت. در نهایت این سبکی است که طرفدار انتخاب کرده است. فوتبالی که ما بازی کردیم خیلی خوب بود گلوله های توپ شکوفا نشدند. اگر شرایط گلدهی بسیار متفاوت بود. در پایان، ما آن را در تمام اشکال آن احترام می گذاریم.

حمید هاجملیک سرمربی پرسپولیس در این جلسه درباره این تصمیم توضیح داد: من فقط به این دلیل سؤال می کنم که سؤال کرده ام وگرنه خدا را شاهد نمی بینم، سؤال نمی کنم. نمی دانم چرا داوران در آخر هفته آخر بازی دوستانه ای با پرسپولیس دارند! من واقعاً در مورد داور صحبت نمی کنم. فقط یک نکته را بگویم. تو به خدا بگو اگر اشتباه می کنم. نیمه اول سه دقیقه اضافه بود؟ من به خدا شهادت نمی‌دهم، نمی‌خواهم در قضاوت حرف بزنم، چون اگر حرف می‌زنم، آقا قوی‌تر از عذر باشید! من هیچ بهانه ای ندارم، مسئولیت با من است. این واقعیتی است که اتفاق افتاده است. من فقط یک مثال زدم.

مطهری همچنین یادآور شد: سبک تیم در مقابل دقیقه تیم تحت تاثیر ما. با نگاه به سبک تیم مقابل، تیم مقابل عصبی می شود. البته به ما گفته اند که تیم بزرگی مثل پرسپولیس نباید تحت تاثیر قرار بگیرد. به بچه ها گفتم این شرایط را داشتند اما یک تیم بزرگ باید عظمت خود را نشان دهد. آره! ما در دقیقه بازی تحت تاثیر حریف بودیم و بازیکنان هم روی ما تمرکز داشتند. ما گوش دادیم اما متاسفانه بچه ها در آن لحظه عصبی شدند و نیازی به تمرکز نداشتند.

وی در ادامه با بیان اینکه گل تساوی مقابل پرسئوس پرسپولیس را از دروازه قهرمانی اش دور کرد، با این تیتر گفت: همیشه می گفتم تسلیم نمی شویم. در خون پرسپولیس؛ مبارزه برای قهرمانی. ما ادامه می دهیم و باید بجنگیم و این وظیفه ماست. ما یک حرفه هستیم و لیگ باید به قوت خود ادامه دهد و انشالله شاهد نتایج تیم های دیگر باشیم. ما با قدرت به کار خود ادامه می دهیم و تا هفت هفته دیگر ممکن است تصادفات بیشتری رخ دهد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت حمید لک و … صحبت کرد و با یحیی گل محمدی در مورد ترکیب موضوع اصلی اختلاف نظر وجود دارد، توضیح داد: اصلا بحثی در کار نبوده است. همانطور که قبلاً گفتم، ما در واقع اجاره نمی دهیم. اما اجازه بحث ندارند. با توجه به اینکه گل محمدی دستگیر شده است، ما واقعاً چنین مجوزی نداریم. همه به وظیفه خود واقف هستند و می دانند در پرسپولیس باید چه کار کنند. حامد هم اشتباه کرد و از تمرین گروهی محروم شد. هیچ ایرادی ندارد و ما واقعاً نمی خواهیم اجازه دهیم این اتفاق بیفتد، زیرا همه چیز در تیم ما محترمانه است.

مطهری ادامه داد: متأسفانه حمید لک در کانون توجه قرار گرفته است و شاید این استعداد در جهت بهبود شرایط ادامه داشته باشد. مربیان همیشه در حد وظیفه هستند و این یک راه چاره است و شاید برای بهتر شدن شرایط، درگیری ایجاد شود.

[ad_2]

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما