lancerbanner

Koo برای اضافه کردن گزینه داوطلبانه ‘تیک شناسایی’ برای کاربران عمومی. در اینجا نحوه کار آن آمده است

[ad_1]

دهلی نو: کو، رقیب توییتر، قصد دارد گزینه «تیک شناسایی» را به صورت داوطلبانه برای همه کاربران عمومی خود معرفی کند، زیرا پلتفرم میکروبلاگینگ داخلی برنامه تأیید خود را فراتر از نشان زرد فعلی که به حساب‌های برجسته داده می‌شود، گسترش می‌دهد.

گزیده پست‌ها: ایران دو پاساژ کنعانی

یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل کو، آپرامیا راداکریشنا، به PTI گفت که اگرچه این پلتفرم در آرزوی گسترش به کشورهای دیگر است، برای انجام این کار عجله نخواهد کرد. برنامه های توسعه خارج از کشور یک اولویت فوری نیست.

درعوض، کو تمرکز کاملی بر تضمین رهبری بازار در زمین اصلی خود در هند خواهد داشت و تلاش خواهد کرد مطمئن شود که تمام آموخته هایش در مورد انطباق با فرهنگ ها و اخلاق محلی در هند و برای پایگاه آزمایشی فعلی در نیجریه کامل است.

IPO در حال حاضر “قطعاً دور” است زیرا پلتفرم داخلی رشد را در اولویت قرار داده است.

در مورد تیک شناسایی پیشنهادی، راداکریشنا گفت که مکانیسم صرفاً به صورت اختیاری و نه اجباری ارائه خواهد شد.

راداکریشنا گفت: “ما در حال حاضر یک تیک برجسته داریم. تیک شناسایی چیزی است که ما در مسیر ایجاد و انتشار آن برای عموم هستیم… این به کاربران عادی اجازه می دهد بگویند من یک شخص واقعی هستم.” به زودی برای تمام کاربرانی که مایل به خرید آن هستند در دسترس خواهد بود.

این پلتفرم در حال حاضر 30 میلیون دانلود دارد.

راداکریشنا تاکید کرد که “تیک شناسایی” کاملاً داوطلبانه خواهد بود. هدف این پلتفرم این است که این گزینه را به کاربران عمومی خود ارائه دهد تا از طریق تیک شناسایی، که جدا از تیک برجستگی است، تأیید شوند.

از نظر بصری نیز این تیک با علامت برجستگی متفاوت خواهد بود.

او گفت: “بله، برای همه در دسترس خواهد بود. این یک نیاز شخصی است که بگوییم “من یک فرد واقعی هستم.”

راداکریشنا جزئیات بیشتری را فاش نکرد.

در اواسط سال گذشته، پلتفرم رسانه های اجتماعی داخلی از اضافه شدن “تیک زرد برجسته” خبر داده بود که نشان دهنده کاربران برجسته از دنیای هنر، ورزش، تجارت و سیاست است. تیک زرد کو برای کاربران تایید شده به نام «Eminence» تمایز را در زندگی هندی به رسمیت می شناسد و به نمایش می گذارد.

Koo که توسط Radhakrishna و Mayank Bidawatka تأسیس شد، در مارس 2020 راه اندازی شد تا به کاربران امکان بیان و مشارکت در این پلت فرم به زبان های هندی را بدهد.

از چندین زبان از جمله هندی، تلوگو و بنگالی و غیره پشتیبانی می کند.
محبوبیت کو در هند در بحبوحه اختلافات دولت هند با توییتر و درخواست های فزاینده برای گسترش اکوسیستم پلتفرم های دیجیتال داخلی به اوج خود رسید.

در ماه‌های بعد، کو شاهد یک ورزش بزرگ در پایگاه کاربران خود بود و وزرای اتحادیه و ادارات دولتی در هند پلتفرم میکروبلاگینگ داخلی را تأیید کردند.

راداکریشنا گفت: «ما رویکرد بومی‌سازی فرهنگ و زبان را در پیش گرفته‌ایم، بنابراین محصول ما مردم را تشویق می‌کند به زبان‌های محلی صحبت کنند و فرهنگ خود را ارتقا دهند.»

این پلتفرم همچنین رویکرد بومی سازی را برای پایبندی کامل به قوانین محلی اتخاذ می کند.
راداکریشنا در پاسخ به سوالی درباره طرح توسعه خارج از کشور که قبلا در رادار این شرکت بود، گفت که کو برای ورود فوری به بازارهای جدید خارج از کشور عجله نخواهد کرد.

او گفت: “نیجریه پایگاه آزمایشی ما است. ما می خواهیم مدتی را صرف درک تفاوت های ظریف تر رفتن به داخل کشوری غیر از هند کنیم. نیجریه بازار آزمایش بین المللی ما خواهد بود و تمرکز عمیق ما روی هند خواهد بود.”

بر این اساس، تمرکز بر ورود عمیق تر به هند و یادگیری از نیجریه برای توسعه بین المللی خواهد بود. گسترش به بازارهای دیگر پس از آن دنبال خواهد شد.

گسترش خیلی سریع می تواند خطر از دست دادن درس های ارزشمند در مورد نحوه احترام گذاشتن به فرهنگ های محلی هر کشور را به همراه داشته باشد و کو “می خواهد در مورد کتاب بازی که برای ورود به بازار بین المللی می نویسیم بسیار مراقب باشد”.

او گفت: «من به این موضوع اطمینان می‌دهم که پایگاه خانگی ما بسیار قوی است و ما آموخته‌های خود را در مورد چگونگی گسترش بین‌المللی با نیجریه به دست آورده‌ایم.

راداکریشنا گفت که هنوز روزهای اولیه برای صحبت در مورد عرضه اولیه سهام است و افزود: “ما باید مرحله رشد را طی کنیم… پس از آن، به IPO فکر خواهیم کرد”.

وی گفت: عرضه اولیه سهام یکی از نتایج منطقی برای کو است، اما قطعا در حال حاضر دور از دسترس است.

تلویزیون زنده

#لال



[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما