lancerbanner

قیمت نفت به بالاترین حد خود رسید

[ad_1]

قیمت نفت روز جمعه در حالی افزایش یافت که اعضای آژانس بین المللی انرژی (IEA) با پیوستن به توافقنامه استراتژیک ایالات متحده در مورد ذخایر استراتژیک نفت موافقت کردند.

بر اساس این گزارش، پس از اعلام ذخایر اضطراری نفت در آمریکا از سوی بایدن، قیمت نفت برنت و آمریکا 7 درصد افزایش یافت که بیشترین افزایش در دو هفته اخیر بوده است.

قیمت هر بشکه نفت برنت با 1.8 درصد کاهش به بشکه ای 104 واحد رسید. قیمت قرارداد میان رشته ای آمریکای غربی به یک دلار و یک سنت معادل یک درصد افزایش یافته و به دو دلار و یک سنت در هر بشکه رسیده است.

رئیس جمهور آمریکا از تولید روزانه یک میلیون بشکه نفت از ذخایر استراتژیک نفت خود برای شش ماه اول خبر داد. آزادسازی 1 میلیون بشکه از ذخایر استراتژیک نفت بزرگترین تحمل ایالات متحده است.

هیدیچیکا کویزومی، مدیر واحد وزارت اقتصاد، بازرگانان و صنعت ژاپن، اظهار داشت: کشورهای عضو آژانس بین‌المللی انرژی روز جمعه در مورد حجم یا مقدار نفتی که هر کشور از شرایط اضطراری خود آزاد می‌کند به توافق نرسیدند. ذخایر.” جزئیات بیشتر تا یک هفته دیگر امکان پذیر است.

گروه اوپک پلاس که شامل اوپک و متحدانش روسیه است، علیرغم درخواست های مکرر آمریکا و آژانس بین المللی انرژی برای افزایش تولید نفت و کنترل قیمت ها، روز پنجشنبه برای افزایش تولید حدود 2000 بشکه در روز تشکیل جلسه خواهد داد.

شرکت های انرژی ایالات متحده هفته گذشته برای دومین هفته عرضه نفت و گاز طبیعی را اضافه کردند، اما رشد برای دهه ها کند شده است، زیرا شرکت های حفاری نیز بر سود تمرکز می کنند.

شانگهای که قطب مالی چین است، در یک سیگنال منفی برای تقاضای سوخت، به دنبال اقدام دولت برای قرنطینه کردن این شهر با جمعیت یک میلیون نفری با هدف کنترل موج جدید، فعالیت خود را متوقف کرد.

بر اساس گزارش رویترز، بانک جی پی مورگان پیش بینی خود را برای قیمت نفت در سه ماهه دوم سال «۱۱۴ یک بشکه و برای نیمه دوم سال» یک بشکه تغییر نداد.

[ad_2]

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما