lancerbanner

عدالت تام: در خودسازی، دست هایی پشت پرده هستند

[ad_1]

حجت الاسلام والمسلمین سراسر کشور فرارسیدن سال نو را به شما تبریک و تهنیت عرض نموده و سلامتی و تندرستی برای همه ملت ایران عزیز است.

وی ادامه داد: با همکاری مردم و مسئولان، ایام نوروز به پایان رسیده و به مسائل امنیتی و خاص اشاره ای نکرده ایم و تنها آمار و ارقام تصادفات در سفرهای مردم همه چیز را تلخ کرده است. او گفت.

دادگاه تجدیدنظر کیفیت خودروهای داخل کشور و همچنین تصادفات جاده ای را مشخص کرده است که در این راستا در سال گذشته و سال گذشته جلساتی با وزیر محترم برگزار شد. بر اساس وظیفه قوه قضائیه و حراست از حقوق عمومی برای رسیدگی به این موضوع، نسبت به نظارت بر این موضوع اقدام خواهیم کرد. امیدواریم در سال جدید این مشکل جدی توسط مجریان و مدیران دستگاه های اجرایی حل شود.

وی با بیان اینکه در صنعت خودروسازی کشور دست هایی پشت پرده وجود دارد که مانع از تحول وضعیت خودروسازی در کشور می شود، گفت: این دست ها موثر هستند.

کل کشور ادامه داد: متأسفانه در گذشته مستنداتی در این زمینه وجود نداشت، انشاءالله با قولی که دولت در این زمینه داده است شاهد افزایش کیفیت شاهد هستیم. “

منتظر موضوع صیانت از حقوق عمومی به ویژه در رابطه با آلودگی هوای شهرهای کشور یادآور شد: موضوع حقوق عمومی موضوعی است که توجه مردم را از وفور زندگی معطوف می کند و ضروری است. برای محافظت از آن از ابتدا موارد در اولویت قرار دارند.

وی ادامه داد: موضوع حقوق عمومی و رسیدگی به آن امری زمان بر است و با یک روز و یک سال نتیجه به نتیجه نمی رسد. بنابراین نباید توقعات بیجا از مردم در این حوزه انتخابیه ایجاد کرد، بلکه باید بر اساس ابزار، امکانات و منابع موجود برای حفظ حقوق مردم باشد. برای ما مهم است که از این موضوع آگاه باشیم و حمایت از حقوق عمومی را در اولویت قرار دهیم.» البته به این نکته نیز باید توجه داشت که اولویت ها در استان به استان و منطقه به منطقه متفاوت است. موضوع آلودگی هوا نیز موضوعی است که راه زیادی در پیش دارد و دستگاه های مختلف و حتی خود مردم درگیر حل آن هستند. در این راستا همه باید دست به دست هم بدهند و مدیریت متمرکزی در کشور وجود داشته باشد تا این حق مردم استیفا شود.

وی تصریح کرد: ما نیز در قوه قضائیه هستیم که وظیفه خود را انجام دهیم که این نظارت به ما داده شده است و انشاالله با کمک دولت بتوانیم مصادیق حقوق عمومی را شناسایی و تعریف کنیم و بر اساس آن عمل خواهیم کرد. “

ارتباط کل کشور با سیستم قضایی در مبارزه با فساد ادامه می‌یابد: «در ابتدا لازم است که ما یک فراخوان ملی داشته باشیم، مبارزه با فساد را فقط به مسائل و مسائل اقتصادی محدود نکنیم.» به عبارت دیگر جامعه از زوایای مختلف نیاز به حفاظت و حراست دارد و باید برای مردم روشن شود که مبارزه با فساد فقط مفاسد اقتصادی نیست بلکه رسانه ها نیز باید کمک کنند که باید مفاسد اجتماعی و فرهنگی وجود داشته باشد. آنها نیز با آن برخورد می کنند.

منتظری ادامه داد: مفاسد زیادی وجود دارد که خانواده ها را مورد هدف قرار می دهد و باید به صراحت گفت که مبارزه با فساد صرفاً مسائل اقتصادی نیست.

این موضع قضایی تصریح کرد: مبارزه با مفاسد و اقدامات پیشگیرانه از وظایف قوه قضائیه است و امیدواریم با تعاملی که بیش از سه قوه در پیش است، مشکلات حل شود. البته نکته مهم این است که باید به این نکته اشاره کنیم که برای حل بسیاری از مشکلات علاوه بر این، مردم باید پشتیبان و پشتیبان باشند، اما نسبت به مطالبات خود نیز جدی باشند.

وی تصریح کرد: اگر مردم در کشور نسبت به مطالبات مدیران و مسئولان جدیت داشته باشند قطعا از بسیاری از دستگیری های قانونی دوری خواهند کرد. مثلاً افراد در فضای مجازی باید مطالبه کنند که معلولیت فعلی اصلاح شود. قطعا بدون همراهی و همراهی مردم مسئولین نمی توانند وظایف خود را به درستی انجام دهند.

کل کشور به ویژه آخرین وضعیت قاتل شهید حاج قاسم سلیمانی نیز گفت: در ابتدا باید بدانید که درخت جمهوری اسلامی ایران مانند رئیس جمهور اسلام نیاز به آبیاری دارد تا حیاتش ادامه یابد. ممکن است ادامه یابد. حضرت اباعبدالله (علیه السلام) در سال نهم هجری قمری درخت اسلام را با خون خود آبیاری کرد.

وی گفت: در ماجرای شهادت حاج قاسم سلیمانی نیز وضعیت منطقه گناه بود که برای تقویت نظام اسلامی و جبهه مقاومت به آن نیاز داشتیم. به راستی شهادت سردار سلیمانی بارقه امیدی را در جامعه و منطقه به ارمغان آورد و پایه های نظام اسلامی را بیش از هر زمان دیگری تثبیت کرد.

ما خواهان آزادی شهید قاسم سلیمانی نیستیم

منتظری به تشریح پرونده ویژه ترور شهید قاسم سلیمانی پرداخت. هم دولت عراق، هم دولت ایران و هم دولت استکبار در این امر مؤثرند. خوشبختانه دولت عراق اقداماتی را برای رسیدگی به این موضوع انجام داده است اما پیشرفت چندانی نداشته ایم. البته من مطمئنم که اجازه نخواهیم داد این پرونده به پایان برسد و حتی اگر سال ها برای آن مبارزه کنیم، آن را به پایان خواهیم رساند تا عاملان ترور شهدای شهید به سزای اعمال خود برسند. بنابراین، چون این فرآیند ابعاد بین المللی دارد، زمان آن فرا رسیده است که به جلو برویم.

قاضی کشور در پایان به نامزدی سال جاری و تحقق شعار سال اشاره کرد و گفت: بر این موضوع تاکید کرده اند. طبیعتاً اگر به مسائل اقتصادی کشور به درستی پرداخته شود، کشور ما در مسیر پیشرفت و تعالی قرار خواهد گرفت و اگر مسائل اقتصادی کشور در دست نااهلان باشد، با مشکلات مختلفی مواجه خواهیم شد.

منتظر تیتر: با شعار سال جاری که از سوی مقام معظم رهبری تعیین شده، اولین موضوع کشور حمایت ما از تولید داخلی است. بنابراین مدیران و مسئولان کشور باید این موضوع را در اولویت قرار دهند. البته قوه قضائیه نیز در سال گذشته در رابطه با مسائل اقتصادی و حمایت از تولید داخلی نقش جدی داشته و نقش مهمی در تقویت تولید داخلی با هزینه مردم و خود تولیدکنندگان داشته است.

کل کشور ادامه می دهد: ما در قوه قضائیه و در کل کشور در حد توان خود از حمایت دولت محترم و صاحبان صنایع برخورداریم هر چند در عبور از موانع تولید موثر بوده ایم. در گذشته. اگرچه شعار اصلی سال دولت و قوه مجریه است، اما در قوه قضائیه و مقننه نیز در چارچوب قانون و در حد توان خود در خدمت دولت هستیم تا بتوانیم به شکوفایی کمک کنیم. تولید و رفع مشکلات تولیدکنندگان. بحث دانش‌سازی و اشتغال به قوه مجریه هم خطاب می‌شود، اما در داخل قوه قضائیه هم هستیم تا جایی که مایل به همکاری و حمایت از آن‌ها هستیم. انشاالله با همراهی و همکاری مردم بتوانیم در حد توان به وظایف خود عمل کنیم.

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما