lancerbanner

صفر تا «آمار بازار موبایل ایران در سال»

[ad_1]

در رفتن– سامسونگ در سال گذشته سهم خود از بازار تلفن همراه ایران را به نصف کاهش داد. پس از این غول، شیائومی با 2 درصد در جایگاه دوم پرطرفدارترین تلفن همراه قرار گرفت که نوکیا با تلفن های همراه خود جایگاه سوم را به خود اختصاص داد و اپل و هواوی در رتبه های بعدی محبوب ترین تلفن های همراه قرار گرفتند. به طور رسمی، طبق اعلام رسمی گلکسی A12، قیمت سامسونگ تقریباً سه و نیم میلیون به پرفروش‌ترین گوشی ایران در سال گذشته بود.

وضعیت عرضه و تقاضا در بازار موبایل ایران

به گزارش فرارو، بر اساس آمارهای رسمی از ابتدای سال تا اول اسفند 3 میلیون و 6 هزار دستگاه گوشی تلفن همراه به کشور وارد شده و یک میلیون و 6 هزار دستگاه نیز فروخته شده است. این نابرابری به هزاران گوشی تلفن همراه موجود در انبار و واردات مازاد سال های گذشته مربوط می شود. اینها تنها بخشی از ابزارهای اشتراک گذاری هدف گذاری هستند که می توانید برای تلفن های همراه استفاده کنید. سخنگوی انجمن واردکنندگان، تبلت و لوازم جانبی موبایل در عین حال گفت: از اول تا اول اسفند 2 میلیون و 6 هزار گوشی تلفن همراه به ایران وارد شده که از این تعداد 2 میلیون و 6 هزار دستگاه وارد شده است. فروخته شد.

برندهای مطرح در بازار موبایل ایران

سامسونگ حدود نیمی از بازار تلفن همراه ایران را در اختیار دارد. از اول تا هشتم اسفندماه 8000 گوشی سامسونگ در کشور فروخته شد و این تعداد دستگاه تلفن همراه 2 میلیون و 6000 دستگاه معادل یک درصد را به خود اختصاص داد. ارزش فروش 8 میلیون و 710 3000 دلاری سامسونگ در کشور معادل 1 میلیارد و 787 میلیون دلار است. رتبه دوم برند تلفن همراه در ایران متعلق به شیائومی است. برندی که موفق به فروش 5 میلیون گوشی تلفن همراه در ایران شده است، حدود 5 درصد از سهم بازار خود را به ایران اختصاص خواهد داد. ایرانی ها یک میلیارد و یک میلیون برای خرید شایعات شیائومی هزینه کرده اند و رتبه سوم این لیست برند نوکیا است. از این برند 2 میلیون و 3 هزار گوشی تلفن همراه (2 درصد) فروخته شده است. اپل و هواوی نیز به ترتیب شش و نیم درصد از بازار تلفن همراه ایران را به خود اختصاص دادند. اپل به دلیل قیمت بالایش در ایران که فروش کمتری را از سوی نوکیا تجربه کرده است، در حال حاضر محبوب ترین برند موبایل در جهان محسوب می شود.

سهام برندهای موبایل در بازار ایران

نام تجاری

اعداد فروخته شده است

بازار سهام

ارزش دلار

سامسونگ

هشت میلیون و هشت هزار

9 درصد

1 میلیارد و 2 میلیون تومان

شیائومی

پنج میلیون و هشت هزار

9 درصد

1 میلیارد و 2 میلیون تومان

نوکیا

دو میلیون و هشت هزار

9 درصد

54 1 میلیون

آیفون

یک میلیون و هشت هزار

شش درصد

یک میلیارد و 3 میلیون تومان

هواوی

4 هزار

یک درصد

هفت میلیون دلار

پرفروش ترین شایعات سال

گلکسی A12 سامسونگ پرفروش ترین ایرفون ایران در سال گذشته است. طبق آمار گلکسی A12 دو میلیون و 6000 هد فروش داشته است که معادل 5 درصد (یک چهارم) کل گوشی های سامسونگ در کشور است. اگر اکنون به آمارهای بیشتری نگاه کنیم، متوجه می شویم که در بین تمامی برندها و مدل ها، گلکسی A12 تقریباً سه و نیم میلیون تا چهار میلیون تومان قیمت دارد. نوکیا 105 دومین گوشی پرفروش جهان است. محصولی که حدود 5 تا 7 هزار تومان قیمت دارد در یک سال گذشته بالغ بر یک میلیون و 2000 مدل فروخته است. فروش سامونی گوشی Poco X3 Pro Xiaomi Behshmar Mirud. خریداران بین ش 7 تا 7 میلیون پوکو X3 پرو پرداخت کردند و تعداد مدل های فروخته شده به 1.1 میلیون رسید. طبق آمار هیچ اثری از اقلام پرچمدار یا گران قیمت در فروش وجود ندارد.

محبوب ترین شایعات در سال

مدل

تعداد گوش فروخته شده

سامسونگ گلکسی A12

دو میلیون و هشت هزار

نوکیا 105

یک میلیون و هشت هزار

شیائومی پوکو ایکس 3 پرو

یک میلیون و هشت هزار

[ad_2]

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما