lancerbanner

رئیس: امروز ارزش 5 هزار تومان به 5 تومان رسیده است

[ad_1]

رئیس جمهور گفت: هیچ دستگاه اداری در کشور حق ندارد از تولیدات داخلی بی توجهی کند و اگر محصولات فناورانه در کشور وجود دارد نباید وارد شود.

به گزارش تسنیم، ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در جلسه شورای اداری خراسان رضوی که روز پنجشنبه با حضور جمعی از وزرا، مدیران شهری و معلمان تشکیل شد، اظهار داشت: نگاهی به مراحلی دارد که انجام شده است. گرفته شده است و برنامه تحول در زندگی و تحول در وضعیت خوبی قرار دارد. باید دگرگونی و دگرگونی قابل شناسایی رخ دهد.

وی افزود: ما با تلاش های فعلی نتوانسته ایم تحول را تضمین کنیم، اما باید تحول را در کاندیداها ایجاد کنیم. بخش‌هایی از پاسخ‌دهنده که اعتراض می‌کند باید برگردند.

امروز خداوند آنقدر نعمت داده است که بزرگترین نعمت جمهوری اسلامی حفظ نظام و انجام تعهدات آن است.

رئیس جمهور با بیان اینکه ایران نیاز جدی به تولید، اشتغال و توسعه فکری اسلامی دارد، گفت: کار تولید باید با قوت انجام شود و در صورت وجود تولید داخلی و عدم وجود اثری از این محصولات، اولویت استفاده از این محصولات باشد. تولید خارجی

ما باید از شر مافیای واردات خلاص شویم

این مدیر گفت: همه نهادها و سازمان ها توجه داشته باشند که شرکت های فرهیختگان مورد تمسخر نهادهای بین المللی قرار نگیرند، بلکه تشکل ها نسبت به آنها آگاه باشند، تولید شده و در زمان ورود به بازار داروهای مشابه به مدت سه سال برای مصرف به کشور وارد می شد تا اینکه این داروها در میدان پیدا شد.

لازم به ذکر است که تمام کارها باید برای شکل دادن به کار علما در صنعت انجام شود، باید توجه داشت که کار با کیفیت و با تمام قوا و توان به صورت مولد انجام شود و ارزش آن یکسان باشد.

رئیس جمهور گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بزرگترین نعمت برای این کشور و مردم، ضامن حاکمیت دینی، جمهوریت و نظام اسلام است، شخصیت و مدیریت برای مردم مهم است که امیدوار باشند.

رئیس جمهور گفت: بیشتر تحریم ها و محدودیت های جمهوری اسلامی ایران مربوط به صنایع نظامی است و بیشتر پیشرفت های کشور نیز مربوط به حوزه هسته ای و نظامی است زیرا با وجود تحریم ها، انگیزه و مدیریت در این زمینه ها وجود دارد. دولت به طور طبیعی نمی تواند تمام ظرفیت های خود را پوشش دهد.

رئیس جمهور تاکید کرد: روابط دو کشور نیازمند جبهه متحد و کار جهادی است و وکلای هم سطح با کشورهای همسایه حق دارند با وزارت اطلاعات و تعاون در ارتباط باشند و تهدید نکنند. مرزهای ما.» ما مدیران جدی هستیم، موفق باشید، حجم تجارت خارجی و ترانزیت کالا با کشورهای اطراف باید در نظر گرفته شود. در سال گذشته شاهد رشد 5 درصدی ترانزیت بودیم، اما سفرهایی که به آن علاقه مندیم، دولت های منطقه علاقه مند به تجارت با ایران هستند و از صادرات ایران استقبال می کنند.

وی افزود: برای دولت زیارت در اولویت و اهمیت است و این برنامه ویژه زائران داخلی و خارجی است. در روند اصلاح حرم که محل حضور امام رضا(ع) نیز هست، مردم باید با همکاری و مشارکت حرکت کنند و گزینه های لازم در این زمینه تعیین شده است. مشهد یک شهر ملی است و همه مسیرهای مشهد را باید ملی دانست و همه مردم به فکر آرامش باشند.

سازمان مهاجرت در وزارت جوانان فعال است

رئیس جمهور همچنین به رابطه افغانستان و لایحه سرزمین های آزاد اشاره کرد و گفت: «ظرفیت های زیادی در منطقه و آن سوی مرز وجود دارد.بورساد.

رئیس جمهور گفت: مهاجرین افغانستانی میهمان ما در کشور هستند و در نقاط مختلف کشور حضور دارند و با مسائل مختلف تحصیلی و شغلی مواجه هستند، اما شورای عالی ایران در تلاش است تا آنها را به این کار ترغیب کند.

ارزش پول ملی باید بالا برود

وی بر لزوم تمرکز بر رشد اقتصادی تاکید کرد و گفت: باید توجه داشت که در مورد بودجه این گونه نبوده و رشد محدود به دولت مرکزی نبوده و نتیجه حاصل نمی شود بلکه کشف افراد است. باید متناسب با تورم باشد.

وی گفت: رشد اقتصادی باید محقق شود، ارزش امروز 5 هزار تومان به 4 تومان رسیده است و اگر ارزش پول ملی بالای نرود هیچ حقی را افزایش ندهد، کارساز نیست. تولید، کارآفرینی و اشتغال می تواند مشکل کشور را حل کند و ما باید رشد اقتصادی داشته باشیم و انتظار داریم هر سال رشد اقتصادی در کشور محقق شود.

وی با بیان اینکه دولت باید پویایی و خوش بینی خود را حفظ کرده و افزایش دهد، اضافه کرد: امروز در این دولت مردم هیچ انتظاری برای بزرگترین فساد، رشوه و پارتی بازی ندارند، اگر قبول کنید فساد بررسی می شود.

رئیس جمهور افزود: باید تحول صورت گیرد، تحول هویتی مهمی باشد، فرصت ها و برنامه ها شناسایی شود، تحول صورت گیرد، عزم جدید صورت گیرد، تحول صورت گیرد. دگرگونی باشد، باید دگرگونی صورت گیرد.» تحول فعلی در حال بررسی نیست.

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما