lancerbanner

پوشش لحظه به لحظه قرعه کشی جام جهانی 2 – تمرین 3

[ad_1]

بر اساس این گزارش، «ورزش سه» از زمانی که فیفا اعلام کرد اولین قرعه کشی جام جهانی در روز اول فروردین ماه در دوحه برگزار می شود. با صعود ایران به جام جهانی، مهم ترین خبر ممکن برای فوتبال ایران، تساوی محسوب می شود. این مراسم که از ساعت 20:00 روز جمعه در دوحه قطر آغاز می شود، حضور برندگان جام جهانی به همراه تیم های مربوطه خود در مرحله پلی آف را رقم خواهد زد.
“ورزش سه” به عنوان بزرگترین رسانه ورزشی کشور برای پوشش این مراسم، تیم رسانه از روز دوشنبه پیام خود را به قطر ارسال کرد تا تمامی اخبار و تصاویر این مراسم را در سریع ترین زمان و با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار دهد. حضار.


15:15 – برزیل، آلمان، آرژانتین و اسپانیا نفرات ثابت جام جهانی هستند.


15:09 – در ساخت استادیوم 974 دوحه که ظرفیت 40000 نفر برای میزبانی هفت بازی جام جهانی را دارد، کانتینرهای مورد استفاده برای قایق های باری وجود داشت.


15:00- میرشادی مجیدی سرپرست، حسن کامرانیفر دبیرکل و حمیرا اسدی مسئول روابط بین الملل فدراسیون فوتبال ایران در هفدهمین و دومین کنگره فیفا در قطر حضور یافتند.


14:40- پس از مصاحبه اینفانتینو، کلیپی از فعالیت های فوتبال در سه سال گذشته در تور کرونا منتشر شد و پس از آن ویدئویی از آلخاندرو دومینگز، نایب رئیس و رئیس بخش مالی فیفا منتشر شد که گزارشی از وضعیت مالی فیفا در تور کرونا منتشر کرد. .


14:05 – صفحه لوسیا خطی از ستاره های بزرگی که در جام جهانی حضور نداشتند رونمایی کرد.


14:03 – اینفانتینو در یک گفتگوی احساسی گفت: “لطفا به خاطر فرزندانمان، به خاطر آینده ما به جنگ پایان دهید.” وی تاکید کرد که کنگره فیفا در این موضوع بدیهی است که همه ملت ها می توانند بنشینند و صحبت کنند.


13:57 – پس از رای گیری، اینفانتینو پشت تریبون رفت و شروع به صحبت در مورد کنگره هفدهم و دوم کرد. او با خوشحالی اعلام کرد که سه سال پس از تشکیل کنگره، همه اعضا در آن حضور داشتند.
او همچنین در حمایت از ائتلاف آمریکا صحبت کرد، اما گفت که حفظ استقلال برای روسیه مهم است.


13:50 – فدراسیون فوتبال کنیا سومین کشوری بود که کنگره 72 عضوی فیفا را از دست داد.


13:47 – رای بعدی تعلیق فدراسیون فوتبال زیمبابوه این بود که فدراسیون فوتبال این کشور نیز با 2 رای موافق تعلیق شد.


13:45 – در هفدهمین و دومین کنگره فیفا، پاکستان با رای به تعلیق و با 2 رای، فدراسیون فوتبال پاکستان تعلیق شد.


13:40 – با اعلام اینفانتینو رئیس فیفا، نمایندگان تمامی کشورهای عضو از جمله سه کشور تعلیق شده پاکستان، ساحل عاج و نامیبیا در هفدهمین و دومین کنگره فیفا حضور دارند.


13:33 – همزمان با برگزاری هفتاد و دومین کنگره فیفا در دوحه، مرکز این مجموعه ویژه غذاهای عربی برای پذیرایی از میهمانان فیفا نکته جالب توجهی به ویژه استفاده از فرش های نفیس ایرانی برای این مراسم به شمار می رود.


13:25 – در ادامه این مراسم دکتر تدروس رئیس سازمان جهانی بهداشت گزارشی از همکاری این سازمان با فیفا در سفر خود به کرونا ارائه کرد. اینفانتینو قبل از شروع سخنرانی خود، آموزش کوتاه خود را «متشکرم» و او را «برادر عزیزم» توصیف کرد.


13:15 – در ابتدای کنگره رسمی، فاطمه سامورا اسامی تمامی اعضا را قرائت و حضور آنها را در این مراسم تایید کرد.


13:13 – در بخش بعدی کنگره 72 فیفا، اسامی چهره های فوتبالی فوت شده در دوران کرونا در سالن بزرگ نمایش داده می شود. از جمله مهرداد میناوند، علی انصاریان و علیرضا عزیزی از ایران هستند. در بیشتر موارد، تصویر ام تصویرلر یک اسطوره فوتبال آلمان بود که سال گذشته از یک بیماری روانی ناتوان کننده رنج برد.


13:05 – در ابتدای کنگره فیفا، خالد بن خلیفه آل ثانی، وزیر اول قطر، به دلایل تلاش قطر برای قهرمانی در جام جهانی اشاره کرد و آن ها دنیا را به مکانی بهتر تبدیل کردند.


13:00 – صفحه رسمی جام جهانی با انتشار اینفوگرافیکی از تیم های جام جهانی 2022 قطر از علاقه مندی خود به قرعه کشی خبر می دهد.


12:45 – هفتاد و دو کنسرت فیفا در دوحه آغاز شد


12:30 – لوئیز فیگو و دیوید بکهام ستاره های تعویضی فوتبال انگلیس و پرتغال به عنوان مهمان فیفا وارد دوحه شدند. پرتغال و انگلیس هر دو نظر یکسانی دارند.


12:25 – کاپیتان سابق آنتونیو والنسیا منچستریونایتد و اسطوره فوتبال اکوادور برای قرعه کشی جام جهانی وارد قطر شدند. اکوادور در رتبه چهارم قرار دارد.


12:16 – اکوادور، عربستان سعودی، غنا، کانادا و کامرون به همراه پلی آف نیوزلند- کاستاریکا، پلی آف آسیا و اقیانوسیه و پلی آف اروپا، تیم چهارم قرعه کشی خواهند شد.


12:14 – ایران، ژاپن، مراکش، صربستان، لهستان، نیمکره جنوبی، سنگال و تونس سومین تیم‌های حاضر در این مسابقات بودند.


12:12 – تیم های هلند، دانمارک، آلمان، سوئیس، اروگوئه، کرواسی، آمریکا و مکزیک در مرحله دوم قرعه کشی خواهند شد.


12:10 تیم های قطر، برزیل، بلژیک، فرانسه، آرژانتین، انگلیس، اسپانیا و پرتغال به تساوی رسیدند.


11:57 – با اعلام فیفا، لوتر متیوز (آلمان)، کافو (برزیل)، عادل احمد (قطر)، علی دایی (ایران)بورا میلوتینوویچ (صربستان)، جی جی اوکوچا (نیجریه)، رابه ماجر (الجزایر) و تیم کیهیل (استرالیا) دو اسطوره ای هستند که فردا برنده لاتاری خواهند شد. جرمین جینز، کارلی لوید و سامانتا جانسون نیز حضور داشتند. در بین آنها متیوز، کافو و کارلی لوید سابقه مسابقات قهرمانی جهان را دارند.


11:45 – طبق اعلام فیفا، علی دایی را بزرگان فوتبال جهان از جمله کافو از برزیل، لوتار متیوس از آلمان، عادل احمد از قطر، بورا میلوتینوویچ از صربستان، جی جی اوکوچا از نیجریه، رباح ماجر از الجزایر و تیم کیهیل از استرالیا همراهی خواهند کرد.


1:50 – کانادا با پیروزی 2-1 مقابل پاناما، سومین نیمه نهایی خود را به کانادا واگذار کرد.


1:50 – کاستاریکا با وجود برتری 2-0 مقابل آمریکا، در مرحله پلی آف به نیوزلند به دلیل اختلاف کمتر از آمریکا شکست خورد.


1:50 – با پایان رقابت های مقدماتی در منطقه آمریکای شمالی، صعود تیم های آمریکا و مکزیک به جام جهانی قطعی شد.


01:20 – فدراسیون جهانی فوتبال (IFF) در بیانیه‌ای اعلام کرد: به‌ویژه به دلیل ممنوعیت حضور بانوان در شهر مشهد، به‌دنبال انتشار این خبر هستیم و از فدراسیون فوتبال ایران تقاضا داریم جزئیات بیشتری ارائه دهد. و اطلاعات.”


01:00- جورجیو مارکیت، رئیس برکلی ایتالیا در مصاحبه ای اختصاصی با یوفا گفت:


00:50 – با اعلام فیفا به جام جهانی 804186 اولین دوره جام جهانی فوتبال توسط تماشاگران فیفا خریداری شد.


00:33 – مهدی تاج رئیس سابق فدراسیون فوتبال ایران و کنفدراسیون نبراسکا آسیا امروز در قطر حضور دارد و در نشست کنفدراسیون فوتبال آسیا شرکت کرد.


00:30 – دیدار میرشاد مجیدی و جیانی اینفانتینو در دوحه یکی از مهم ترین دیدارهای دیپلماتیک تاریخ فوتبال ایران محسوب می شد.


00:30 – علیرغم اینکه جانلوکا دمارزیو، خبرنگار معتبر ایتالیایی در توییتی احتمال حذف ایران از جام جهانی را مطرح کرده است، این روزنامه دریافت “ورزش سه” از قطر را تکذیب کرد.


00:25 – دراگان اسکاچیچ سرمربی تیم ملی ایران فردا در مراسم قرعه کشی جام جهانی دوحه شرکت می کند.


00:20 – علی دایی، مهدی مهدوی کیا و برانکو ایوانکوویچ سه چهره تیم ملی ایران در جام جهانی 2006 آلمان به عنوان مهمان جام جهانی فوتبال در مراسم قرعه کشی فیفا حضور خواهند داشت.


00:05 – ناصر الخاطر، مدیر اجرایی جام جهانی 2022 قطر، پس از زیر نظر گرفتن ساوتهمپتون بزرگ، سرمربی تیم ملی انگلیس به ویژه میزبان جام جهانی قطر، درخواست خود را با دقت انتخاب کرد!


00:00 – نیوزلند با کسب عنوان جزایر سلیمان در اقیانوس اطلس به مرحله پلی آف نهایی راه یافت.


23:30 – تور قطر با معرفی امکانات ورزشی حاضر در دوحه ترتیب داده شده است که برای شروع، موسسه ورزشی احمد بن علی دوحه در منطقه رایان به رسانه ها معرفی شده است. بخش VVIP میزبان مقامات و مهمانان کشور فیفا خواهد بود.


23:15 – این در حالی است که پرتغال و آرژانتین در جام جهانی با هم برابر هستند و رونالدو و مسی دو شانس آخر قهرمانی در جام جهانی هستند و به جام جهانی می رسند.


21:16 – ماکسی رودریگز بازیکن سابق تیم ملی آرژانتین به عنوان یکی از میهمانان فیفا برای قرعه کشی وارد دوحه شده است.


21:10 – وبسایت ورلد اسپورت قرعه کشی آزمایشی جام جهانی را انجام داد. ایران با بلژیک، کرواسی و کانادا گروه بندی شده است.


20:56 – صعود 27 تیمی به مسابقات مقدماتی جام جهانی و پس از دور بعدی پلی آف در منطقه آمریکای شمالی، دو سهمیه دیگر در این منطقه مشخص شده است که در مجموع 37 نماینده در قرعه کشی حضور دارند.


20:48 – پرچم کشورهای صعود کننده به جام جهانی در سواحل دوحه به اهتزاز درآمد.


20:45 – فیفا امروز رسما از مسابقات جام جهانی 2022 “الرحله” که توسط آدیداس ساخته شده است، رونمایی کرد.


20:40 – فرودگاه دوحه در جریان است و فوتبال در جریان است و مهمانان و مسئولان برای مراسم فیفا دعوت شده اند.


20:37 – کارگران قطری هم اکنون در مراحل پایانی ساخت غرفه هستند و آماده حضور در مرکز هستند تا برای کنگره فیفا و قرعه کشی جام جهانی آماده شوند.


20:35 – جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا برای آخرین دور آماده سازی برای قرعه کشی از محل برگزاری مسابقات در دوحه بازدید کرد.


20:32 – هوادار متعصب ایرانی زهرا در بین 3 سوپر فن و مهمان فیفا در دوحه برای حضور کلیپ تبلیغاتی جام جهانی.


20:30 – هشت ورزشگاه برای مسابقات مقدماتی جام جهانی دوحه در نظر گرفته شده است و اطلاعات لازم به صورت اختصاصی برای ورزشگاه ها ارائه می شود.


20:20- کانادا سومین تیمی است که در دیدار مقابل پاناما پیروز می شود. در این صورت، تونس در سیشل و کانادا در سیشل خواهد بود.


20:15 – با توجه به موضعی که از مرکز دوحه دوحه صحبت می کنند، گفت و گوی جرمی جنز ستاره سابق تاتنهام و تیم ملی انگلیس با مجری باسابقه تلویزیونی بیتی و بی بی سی اسپورت انگلیس و سامانتا جانسون ستاره فرانسوی فوتبال قرعه کشی هست


[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما