lancerbanner

بیست تا صد سهم بازار در بیست سال گذشته

[ad_1]

بیست تا صد سهم بازار در بیست سال گذشتهدر رفتن احسان سلطانی، پژوهشگر اقتصادی ارزش فعلی بازار بورابورا براق تهران تنها 4000 میلیارد تومان در سال بود که با رشد 3 درصدی به 7000 میلیارد تومان در سال رسید و با نوسانات 6000 میلیارد تومانی در سال سررسید.

ارزش بازار بورس تهران 3 و نیم میلیارد تومان در سال بود که به 5 هزار میلیارد تومان در سال افزایش می یافت و سپس شوک دور اول تحریم ها به 3 هزار تومان در سال می رسید. ارزش بازار بورسیه های تهران با کاهش 1 میلیارد تومانی در سال به 6 هزار میلیارد تومان در سال (معادل ارزش بازار 1 سال) رسید.

در نتیجه سه عامل وجود دارد که به ترتیب (1) شوک‌های قیمتی در دور دوم تحریم‌ها، (2) فعالیت‌های نرم و معاملاتی و (3) بازارهای سهام جدید، ارزش بازار بورس تهران. سالیانه 3 و 4 هزار میلیارد تومان. ارزش فعلی بورسیه تحصیلی تهران در پایان سال «مبلغ 7000 میلیارد تومان است که برابر با سال» برابر با سال «و» برابر سال است.

بیست تا صد سهم بازار در بیست سال گذشته

ارزش بازار دلار تهران 10 2 میلیارد در سال تا 44 2 میلیارد در سال بود و بین 1 میلیارد و 1387 سالانه یک میلیارد در نوسان بود. علیرغم اینکه ارزش بازار بورس تهران از 105 1 میلیون به 1389 2 میلیارد و 100 1 میلیارد به 1 میلیارد در سال 1392 رسیده است اما به 95 1 میلیارد در سال رسیده و بین 1 میلیارد و 1389 در نوسان بوده است. 2 میلیارد در طول سال.

ارزش بازار بورسیه دلاری تهران به ترتیب ۱۴۵ ۲ میلیارد و ۲ میلیارد در سال و ۱ میلیارد در سال افزایش یافت. ارزش فعلی بورسیه دلاری در تهران در پایان سال 1، 1.2 برابر با 1 سال، 1.2 برابر با 1 سال و 2 برابر با 1 سال است.

نسبت ارزش بازار فعلی به شاخص تولید ناخالص داخلی (WARF) یکی از شاخص‌های کلیدی سرمایه بازار است که نشان می‌دهد ارزش سرمایه بازار برای بخش اقتصادی واقعی است و به معنای واقعی کلمه کم و بیش از کل اقتصاد ارزش دارد.

بیست تا صد سهم بازار در بیست سال گذشته

ارزش بازار بورسیه بورس نسبت به تولید ناخالص داخلی تهران 3 درصد و 2 درصد افزایش سالانه 2 درصد و 5 درصد افزایش داشته اما پس از آن کاهش و سررسید 1 درصدی در سال داشته است.

در پنج سال این نسبت 5 به 6 درصد بود. ارزش بازار تولید ناخالص داخلی بورس تهران نسبت به مدت مشابه سال قبل 3 درصد افزایش یافت اما نسبت به مدت مشابه سال قبل 3 درصد نوسان داشت. این نسبت در هشت سال 8 به 8 درصد بود. دو دور همبستگی ارزش بازار فعلی نسبت به تولید ناخالص داخلی در 5 تا 6 سال گذشته تجربه شده است.

ارزش بازار بازار Bourne به شدت افزایش یافته است، به طوری که تولید ناخالص داخلی (GDP) آن سالانه 2٪ افزایش می یابد، به شدت به 3٪ در سال و 5٪ در سال افزایش می یابد، اما سالانه 2٪ کاهش می یابد. طی سه سال گذشته شکاف عمیقی بین اقتصاد واقعی و بازار سرمایه ایجاد شده است که به این معنی است که ارزش بازار رشد سرمایه در سال‌های آینده در حال رکود، رکود و حتی کاهش است.

بیست تا صد سهم بازار در بیست سال گذشته

با این حال رشد ارزش دارایی‌ها و به‌ویژه سهام به حجم نقدینگی مربوط می‌شود، اما طی دو سال گذشته بیش از پیش اغراق شده است. ارزش بازار بورسیه تهران 3 درصد در سال نقدی بود که به حدود 5 درصد در سال و 5 درصد در سال رسید و سپس به 5 درصد در سال کاهش یافت. این نسبت در چهار سال 3 به 5 درصد بود.

ارزش بازار بورسیه تهران بین 5 تا 5 درصد نقدی سالانه بوده که به 5 درصد در سال رسیده است. این نسبت نسبت به سال قبل 3 تا 4 درصد و نسبت به سال قبل 1 درصد کاهش یافته است. ارزش بازار بورس تهران در سال های پس از رکود نقدی به شدت افزایش یافت و به ترتیب 3 و 1 درصد افزایش یافت و سپس تا پایان سال به 2 درصد کاهش یافت.

واضح است که افزایش ارزش بازار بورژوازی تهران طی سه سال گذشته به معنای افزایش چشمگیر حجم رشد نقدینگی نیست و پیش‌بینی می‌شود که افزایش ارزش رشد بازار بورژوازی تهران، کاهشی نداشته باشد. تاثیر قابل توجهی در سال های آینده.

بیست تا صد سهم بازار در بیست سال گذشته

[ad_2]

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما