lancerbanner

چرا زنان در سالن ورزشی مشهد عقب می مانند؟

[ad_1]

مدیر اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی به ویژه در غیبت بازیکنان در بازی های ایران و لبنان توضیحاتی ارائه کرد.
پاسخ مدیر ورزش و جوانان خراسان رضوی در غیبت بنوان در سالن بدنسازی: تهران بودیم.

به گزارش فارس، علی اکبر هاشمی جواهری پس از پایان بازی مقابل ایران در لبنان به ویژه در غیبت بنوان در ورزشگاه امام رضا (ع) خطاب به تماشاگران این بازی گفت: به لطف شوخی فوتبال دوستان نیز با همراهی برد و تیم قدرتمند صعود کننده جمهوری اسلامی ایران در مشهد پذیرایی شد.

وی افزود: تا زمانی که شما آماده باشید، تعداد تماشاگران و بقیه مسائل از تهران هماهنگ می شود. صرف نظر از اینکه اخبار مختلفی در رابطه با حضور تماشاگران یا بدون حضور تماشاگران یا تعداد حاضران در ورزشگاه و مسائل مختلف منتشر می شد، مصمم شدیم از تهران دستگیر شویم. ما و شورای تامین استان همگی شنیده ایم مصوبه و اجراییه ای که از تهران آمده است، در آخرین لحظه تصمیم گرفته شد. تجمعات کمی در بیرون از ورزشگاه برگزار می شد که اگر بود شاید چندان خوب نبود. در کل استان خراسان با اینکه امتیاز بالاتر نیست اما امتیاز قابل قبولی است. این نمایش قرار بود روز شنبه بدون حضور تماشاگران برگزار شود. یعنی تمام این پیشینه ها از ساعت 9 شنبه شب، حجم غذا و ارباب کرونا به ما اجازه داد که در حضور تماشاگر باشیم.

هاشمی جواهری گفت: ابتدا گفتیم سقف 5 هزار نفر و سپس 5 هزار نفر و سپس 2 درصد ظرفیت سالن ورزشی اعلام شد. آنها به جای تلاش برای بهبودی، در غم خود غوطه ور می شوند و بنابراین شکست بیشتری را تجربه می کنند. احتمالاً عاملی است که نشان می دهد چرا آنها اینقدر ضعیف عمل می کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه مشهد پایگاه فرهنگی جهان اسلام و تشیع است، باید مسائلی را پیش بینی کرد. انشاءالله در چند قسمت بعدی این را بگویم که وزارت ورزش در همین ورزشگاه برنامه هایی دارد تا شرایط برگزاری بهتر بازی های بین المللی امروز را فراهم کند. در اینجا احتمالاً در حال آماده سازی تمام لایه های در حال ساخت هستیم. احتمالاً عاملی است که نشان می دهد چرا آنها اینقدر ضعیف عمل می کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی با بیان اینکه این فروش توسط بانوان انجام شده و اینکه مشکل از تهران بوده یا خراسان رضوی، گفت: من فقط در مورد حضور زنان صحبت نمی کنم، همه اتفاقات در این بازی. ما ورزشگاه را تحویل گرفتیم، تاج فیروز، آستان قدس و نیروی دریایی همکاری اداری بسیار خوبی داشتند. ما بسیار خوشحالیم که هیچ اتفاقی رخ نداده است. حدود 2000 نفر در رای گیری برای خرید شرکت داشتند. اگر فروش رایگان بود احتمالا 5000 دوست در این مسابقه حضور داشتند. بنابراین با توجه به این تعداد متقاضی، مسائلی در حال رسیدگی است، اما در کل فکر می کنم مشهد نمره قبولی کرده است. ایده آل انشاءالله تجربیات دوره بعدی نیست.

[ad_2]

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما