lancerbanner

پازل نوشتاری جذاب با پاسخ

[ad_1]

در رفتن مغز ما نیز مانند نیاز بدخیم به ورزش و عملکرد، باید تقویت شود و دچار بیماری های مزمنی مانند آلزایمر نشود. اگر چیزی را که به دنبالش هستید پیدا نکردید، فقط بپرسید. ما قصد داریم بارها و بارها با تعدادی پازل جذاب و نیروبخش شما را به چالش بکشیم تا لحظاتی از شادی و شادی را برای شما فراهم کنیم. من پیشنهاد می کنم که باید چالش ها و چالش های دیگری وجود داشته باشد معماهای تصویری با جوایز نقدی جذاب انجام کار مشابه. اینها فقط برخی از ابزارهای اشتراک گذاری هدف گذاری هستند که می توانید از آنها استفاده کنید. بیایید با پنج پازل شروع کنیم و با پاسخ ها پایان دهیم.

پازل

پازل اول:
اگر با اتوبوسی با 2 مسافر از تهران به سمت اهواز بروید و هوشنگ و مهران پیاده در قم و سوار قاسم شوید، در اراک قاسم و شش نفر دیگر پیاده می شوند و کسی سوار نمی شود، بعد از آن در بروجرد، سعید. ، پرویز و پریسا پیاده و شهلا و محسن سوار شدند و مرتضی و نوشاد و فاطمه در اندیمشک سوار شدند و بعد از 1 ساعت به مقصد رسیدند، اسم اتوبوس چیست؟

رمز و راز دوم:
چقدر طول می کشد تا یک کارگر یک زمان 3 دقیقه ای 2 در 8 واحد بسازد تا یک کارگر 5 تکه تولید کند؟

پازل III:
او شخصاً مدعی شطرنج‌بازی است که می‌خواهد یک تکه اسب را در گوشه‌ای از صفحه بگذارد و آن را از تمام جعبه‌های شطرنج رو به گوشه عبور دهد. به عبارت دیگر، او می خواهد اسب را از خانه a1 تا h8 خارج کند، زیرا فقط یک بار از تمام خانه ها عبور می کند. آیا این ممکنه؟

پازل چهارم:
قصابی برای خرید تعدادی گاو و بز و مرغ به بازار رفت. قیمت هر گاو یک سکه، قیمت هر گاز، یک سکه و قیمت هر مرغ یک چهارم سکه بود. قصاب صد سکه با خود برد و صد حیوان خواست. آیا این ممکنه؟ توجه داشته باشید که این قصاب حداقل به یکی از هر حیوان نیاز دارد.

پازل 5:
در اعماق گودال عمق 1.5 متر و قطر نیم متر وجود دارد، چند متر مکعب خاک وجود دارد؟

به معماها پاسخ دهید

پاسخ پازل اول:
اسم خودت چون در حال دویدن هستی.

پاسخ پازل دوم:
ده دقیقه. با انتخاب 100 دقیقه امکان اشتباه وجود دارد. تعداد واحدها افزایش می یابد، اما تعداد کارگران نیز افزایش یافته است، بنابراین زمان پایان کار یکسان است. به عبارت دیگر، هر کارگر یک قطعه را در ده دقیقه کامل می کند. در عین حال واحد «کارگران می توانند آن را انجام دهند» را در ده دقیقه آماده کنید.

پاسخ سوم به پازل:
ممکن نیست. برای انجام این کار، اسب باید از تمام محفظه های شطرنج که در آن قرار دارد عبور کند. اسب پس از رسیدن به گوشه از خانه عبور کرد. می دانیم که حرکت اسب شطرنج آنقدر بد است که بعد از هر حرکت در خانه رنگ مخالف آن جاری می شود. یعنی اگر خانه سیاه باشد سفید و اگر سفید باشد سیاه می شود. بنابراین، پس از جابجایی، باید به خانه رنگ مخالف بروید. این به این دلیل است که دو خانه در هر طرف صفحه شطرنج موازی هستند. دقیقاً سلول‌های a1 و h8 هر دو سفید رنگ هستند و پس از پایان حرکت (که یک فرد عددی است) هیچ عنوانی نمی‌تواند از یک سلول سفید به سلول سفید دیگر برود.

پاسخ به پازل چهارم:
ممکن است. قصاب می تواند سه گاو، یک غاز و یک مرغ بگیرد.
ما به تعداد گاو x، تعداد گاز y و تعداد جوجه z نگاه می کنیم. دو فرمول مورد بحث است.
x + y + z = صد،
۱۵x + y + z / ۴ =
از دو ارتباط فوق نتیجه بگیرید که
z = (1/2) x
در جایی که تعداد حیوانات باید یک عدد معتبر (مثبت و غیر صفر) باشد، فقط کمیت های کمی حاوی x کنه در عدد 2 ضرب می شود. پس باید اعداد 3 و 2 و 2 و … را در صورت صحیح بودن عدد 3 محاسبه کنیم. بنابراین ما سه گاو و دو مرغ داریم. تعداد گازها نیز 5 عدد است.

پاسخ پازل پنجم:
در کدو خاکی وجود ندارد، زیرا تا زمانی که خاک آن از بین نرود، کدو وجود ندارد.

[ad_2]

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما