lancerbanner

اسکاچ: ما می توانیم باخت را جبران کنیم

[ad_1]

دراگان اسکاچیچ در نشست خبری پیش از دیدار با تیم های ملی فوتبال ایران و لبنان که قرار است فردا (سه شنبه) در مشهد برگزار شود، گفت: متاسفانه بازی قبلی را با نتیجه خوبی به پایان نرساندیم و فردا به این نتیجه می رسیم و امیدواریم. ما این بازی را به نفع خودمان انجام می دهیم و البته فینال برای این دور از مقدماتی جام جهانی است. ما تعداد بازیکنان تیم را نداریم و این مشکلی است که در تیم ما وجود دارد اما من به بازی فردا خیلی خوشبین هستم تا بتوانیم خوبی خود را در بازی خود نشان دهیم.

«بعد از اولین شکست تیم ملی در مقدماتی جام جهانی» بحث انتقادی درباره عملکرد تیم ملی و شما مطرح شد و صحبت هایی بین آنها مطرح شد که امکان همراهی نکردن تیم ملی در جام جهانی وجود دارد. . این موضوع برای دیدار فردا و همچنین جام جهانی شما را آزار نمی دهد؟» در این دو سالی که نتوانستیم این کار را انجام دهیم، منتظر بودیم تا انتقادات خود را از تیم ملی مطرح کنند، اما با صحبت هایی که انجام شده کاملا راحت هستم، نمی خواهم اضافه کنم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ادامه داد: برای نتیجه ای که به دست نیاوردم بهانه ای نیاوردم، اما باید به خاطر داشته باشم که به خاطر کرونا و دلیل آن گزینه شکست پنج بازیکن را نداشتیم. شکست دادن این دو بازیکن و برای تیمی مانند ایران، داشتن کنترل افراد قطعا کار سختی است.

اسکاچ اضافه کرد: البته با بازی راه زیادی در پیش داریم و بدون آمادگی و بدون داشتن تیم کامل در اختیارمان در زمین خواهیم بود.

وی در پاسخ به اظهار نظر امسال در مورد آینده بازی های تیم ملی در شهرستان گفت: البته این اولین بار نیست که به این شهر سفر می کنیم. دوست دارم تمرکز تیم ملی روی شهرهای دیگر باشد چرا که تیم ملی با تمام شهرهای کشور مرتبط است و باید این فرصت به مردم داده شود تا بازی تیم ملی را در ورزشگاه تماشا کنند.

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما