lancerbanner

پیام قطر: این ستاره تیم ملی است! – تمرین سه

[ad_1]

کد خبر: 1817117 |
09 فروردین 1401 ساعت 00:33 |
32,315 بازدید |

8
دیدگاہ

متاسفانه نتوانستیم قهرمان شویم

اسطوره ایرانی به بازگشت به تیم ملی و حضور در جام جهانی امیدوار است.

به گزارش “ورزش سه”، امید ابراهیمی با وجود تقابل موفق دوشنبه شب با الولید، در زدن ضربات پنالتی موفق بود اما در نهایت نتوانست تیمیش را تا محل جام قهرمانی (ستارگان) همراهی کند. ) و زمین را بدون جام ترک کرد.

ابراهیمی که در پایان فینال این فصل را در الوکره قطر سپری کرد، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار “ورزش سه” در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه به تماشای جام فینال دیدار مقابل سلیا رفت. بعد از اینکه در رده سوم لیگ قرار گرفتیم به نیمه نهایی امیر کاپ رفتیم اما متاسفانه به الغرافه باختیم اما در جام اوریدو به فینال رسیدیم و در پایان به سلیا باختیم.

به ویژه شکست تیم موردانتظار «بار» الوکره مقابل السالیه نشان داد: متأسفانه امروز تیم ملی را در اختیار نداشتیم اما تمام تلاش خود را کردیم تا فصل را به این شکل به پایان برسانیم. “

هافبک ایرانی الوکره در مورد خود گلزنی مقابل السالیا گفت: یک گل کافی نبود و متاسفانه در وقت اضافه یک گل خوردیم و بازی را واگذار کردیم اما خدا را شکر خیلی خوب کار را تمام کردیم. دانشگاه الوکره در 3 سال گذشته از حضور در جمع سه تیمی ستارگان سوپرلیگ شکست خورد. امیدواریم شرایط فصل بعد را بهتر کنیم.

ابراهیمی درباره قهرمانی فصل آینده ابراهیمی گفت: سال گذشته با الوکره قرارداد دو ساله بستم و یک سال دیگر از این قرارداد باقی مانده است.

وی درباره غیبت در آخرین اردوهای تیم ملی ایران گفت: مطمئنا از ته دل برای تیم ملی تنگ است و البته هر دوست بازی ای افتخار ملی پوشیدن را دارد. من هفت، هشت سال در تیم ملی حضور داشتم و به آن افتخار می کردم اما در چند لشکر حضور نداشتم اما مثل یک بازیکن تمام تلاشم را کردم تا بتوانم تمام تلاشم را انجام دهم. و به تیم ملی کمک کند.

ابراهیمی به خصوص به امید حضور در جام جهانی گفت: دنبال بازی نیستم و همیشه سعی می کنم خوب باشم. قبل از جام جهانی می خواهم بهترین بازی را برای جذب تیم ملی انجام دهم.

اسطوره ایرانی که یکی از منفورهای تیم ملی در جام جهانی بود، درباره شانس صعود ایران از مرحله گروهی در جام جهانی قطر گفت: آنها لژیون می کنند و در اروپا با کیفیت بسیار بالایی بازی می کنند. با توجه به بازیکنانی که هنوز در تیم ملی حضور دارند و قبلا تجربه حضور در جام جهانی را داشته اند، انتظار برای صعود از مرحله گروهی وجود دارد و این نسل می تواند روی چنین اتفاقاتی حساب باز کند.

ابراهیمی تاکید کرد: ما در گذشته در جام جهانی بدون انتظار عمل کرده ایم، اما به اندازه کافی قد علم نکرده ایم. انشالله با کیفیتی که بازیکنان در تیم ملی فعلی دارند، در یک گروه به خوبی کنار آمدیم و به مرحله بعد می رسیم.

[ad_2]

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما