lancerbanner

والدین هر ماه چه ساعتی باید ازدواج کنند؟

[ad_1]

متولدین فروردین
تولد به هیچ وجه باعث تضعیف عاشقان نمی شود، بلکه برعکس قدرت جذب آنها را دارد. آنها افراد مستقلی هستند که می توانند هر کاری را به تنهایی انجام دهند تا کار را برای آنها آسان تر کنند. آنها بلند پرواز می کنند و نیت بالایی برای رسیدن به اهداف خود دارند، بنابراین فردی یا حتی قوی تر از خود به حساب می آیند. آنها دوستانی ندارند که از داشتن شریک زندگی یا سایر چالش های زندگی هراس داشته باشند. هنوز مشخص نیست که او پس از ترک این سمت چه خواهد کرد.
متولدین اردیبهشت
والدین افراد فلج هستند که کمتر کمتر فکر می کنند. باید آرامش و آرامش را در درون خود بجویند و سپس آن را در کارهای دیگر جستجو کنند، به همین دلیل بهتر است ده سال با خودشان ازدواج کنند. اشراف زادگان ازدواج خود را در هوای آزاد و بال های رنگارنگ درختان جشن می گیرند، بنابراین برای پاییز بهترین فصل برای جشن عروسی اردیبشتیا است.
متولدین خرداد
با توجه به ویژگی زایمان های دوقطبی، پیش بینی زمان دقیق ازدواج آنها دشوار است. زمانی از ازدواج خود راضی هستند و زمانی آن را انکار می کنند. آنها سال هاست که با این تضاد دست و پنجه نرم می کنند، اما در پایان 5 سال حاضرند تسلیم شوند. اعتقاد بر این است که سال پنجم ایده، سن نهایی پیوند است. این افراد افراد خلاقی هستند که دوستانی برای جشن گرفتن دارند.
تیر حق تولد
تولد فرد به شدت احساسی است. آنها عاشق خانواده هستند و تشکیل زندگی و بچه دار شدن یکی از آرزوهایشان است. از آنجایی که همدلی، صبر، ایثار و محبت از ویژگی های اخلاق است، می توانند مانند یک شریک زندگی، مادر یا پدر باشند. بنابراین کسانی که عاشق زمان می شوند زندگی مشترک خود را با عشق آغاز می کنند. تنها راه زنده ماندن آنها این است که از شادی های دوران نوجوانی خسته شوند و زندگی پایدارتری داشته باشند. آنها اگر استقلال و آزادی خود را از دست بدهند دوست ندارند، به همان دلیل که در سنین پایین عاشق می شوند.

زمان ازدواج متفاوت، ماه های مختلف

متولدین مرداد
مهمترین بخش عشق عاشق این است که عشق او خاص و مشترک باشد. والدین برای دومین ماه متوالی بیشتر وقت خود را در روابط می گذرانند و ابتدا عاشق می شوند و سپس تصمیم به ازدواج می گیرند. اغلب اوقات، والدین اغلب تصمیم می گیرند در سن 40 سالگی ازدواج کنند و در سال نو عروسی خود را با عشق جشن بگیرند، به شرطی که دیگران را تحسین کنند.
متولدین شهریور
دیگران شما را دوست دارند، اما ما می دانیم که این به عزم خود شما نیست، بلکه به عزم شما برای رسیدن به ثباتی است که دارید. هر چه بیشتر به آن فکر کنید، احتمال اینکه دوست داشته باشید بیشتر می شود. در اواخر سال پنجم، زمانی که استقلال خود را به دست آوردید و به یاد آوردید که با جریانات مختلف خود موافق هستید، بهترین زمان برای ازدواج است. شما این تصور را دارید که یک دوست دارید و همه چیز به بهترین شکل ممکن انجام خواهد شد. فصل زمستان بهترین زمان برای جشن عروسی است.
پدر و مادر مهر و موم شده
طولی نمی کشد که والدین عاشق ماه می شوند، زیرا آنها عشق را مهمتر از زندگی می دانند که بدون آن زندگی معنایی ندارد. آنها عشق خود را ساده نگه می دارند، به این دلیل که فقط عدم عشق در طرف مقابل برای باز کردن قلبشان کافی است. آنها تحت تأثیر عشق، عاشقانه و عشق هستند که آنها را در یک رابطه عاطفی به زانو در می آورد. پس فرقی نمی کند هدایایی که می خرید ارزان باشد یا گران، در هر صورت چیزی که برایشان مهم است رمانتیک بودن است.
متولدین آبان
ماهی های آبان برای خود و خواسته هایشان ارزش فراوانی دارند. آنها تصمیم گرفتند تا زمانی که به نیمه گمشده خود رسیدگی نکنند ازدواج نکنند. پدر آبان عاشیق عاشق تجمل گرایی است و بیشتر وقت خود را صرف تدارک مراسم عروسی می کند. آبانی ها دوستانی دارند که از مهم ترین روز زندگی خود لذت می برند، به همین دلیل پول زیادی خرج می کنند و جشن می گیرند و جشن می گیرند که یکی از خاطره انگیزترین جشن هاست.

زمان ازدواج متفاوت، ماه های مختلف
متولدین آذر
پدر و مادر آذر همیشه به دنبال تغییر و تنوع در زندگی هستند. اگرچه این ویژگی مثبت است، اما در برخی موارد مشکل ساز است. آنها به سادگی روابط عاطفی را دوست ندارند و دوستانی دارند که پس از کسب تجربه لازم، تصمیم جدی برای ازدواج می گیرند. وقتی صحبت از مراسم عروسی می شود، ایده ها و ایده های خلاقانه زیادی به زبان آذری وجود دارد. اگرچه در این شرایط بسیاری از همسران سنجیده می شوند، اما آذری ها کارشان را خوب می شناسند. آنها اجازه دخالت دیگران را نمی دهند، اما خودشان را برای یک جشن عروسی عالی برنامه ریزی می کنند.
متولد می شود
آنها می دانند که ماهی هایی که از زندگی می خواهند، به همین دلیل، تمام تلاش خود را خواهند کرد. آنها عاشق کار هستند و پول می آورند تا بتوانند سال به سال روی یک پروژه کار کنند تا نتیجه را ببینند. موفقیت در تلاش برای آنها از اهمیت بالایی برخوردار است، بنابراین از انجام کارهایی که مانع پیشرفت می شود، خودداری می کنند. اما پس از رسیدن به اهداف و کسب ثبات در کار، سایر اهداف زندگی مانند یافتن عشق در زندگی شکوهمند می شوند.
متولدین بهمن
با این حال، ماهی هایی وجود دارند که شیوه زندگی فردی آنها با دیگران تفاوت زیادی دارد. اکثر این افراد دیر و در سنین 5 تا 6 سالگی ازدواج می کنند، زیرا قبل از ازدواج دوستانی دارند و سفر سفر، کاوش و هیجان را تجربه می کنند. در این ماه والدین از سنت ها بیزارند و ازدواج های سنتی را دوست ندارند و همسر خود را انتخاب می کنند. آنها فصل عروسی خود را در بهار جشن می گیرند.
متولدین اسفند
اسفندی ها از تنهایی متنفرند. از یک طرف دوستانی دارند که با همسرشان همه جا می روند، از طرف دیگر افراد دیگر بسیار تخیلی هستند. بنابراین، پاسخ مشروط بله است که شخص با احترام و آرزو به موضوع نگاه کند و برای او مفید باشد. احتمال اینکه در هشت سالگی تصمیم نهایی را بگیرند زیاد است. وقتی صحبت از تاریخ عروسی به میان می‌آید، شب‌های عاشقانه مانند شب ماه کامل را انتخاب می‌کنند.

[ad_2]

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما