lancerbanner

پیش بینی بازار طلا و سکه در سال اول

[ad_1]

در رفتن بازار سکه و طلا در اسفندماه از یک سو تحت تاثیر تثبیت قیمت دلار، در ادامه روزهای باقی مانده، اما از سوی دیگر با افزایش قیمت اونس تحت تاثیر جنگ در اوکراین افزایش قیمت را تجربه کرد با کنترل قیمت دلار و فروش بحران اوکراین، قیمت سکه و طلا باید با ثبات نسبی همراه شود.

به گفته فرارو، بسیاری از تحلیلگران بازار طلا منتظر افزایش سال نیز هستند. طلا در روزهای پایانی معاملات طی چند سال اخیر چندین بار در شکست مقاومت حیاتی موفق بوده است، اگرچه مدت ها تمدید شده است، اما شکست های متعدد راه را برای تثبیت این قیمت برای طلا باز کرده است.

با این حال، او گفت که آینده طلا، که در حال حاضر بیشتر به مذاکرات مسکو و کی یف مرتبط است، می تواند قیمت آتی طلا را تعیین کند.

پیش بینی بازار طلا و سکه در سال اولآیا طلا و سکه دوباره گران می شود؟
ابراهیم محمدولی رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران به زودی با شما صحبت کنید و مطالب خوب را ادامه دهید وی با اشاره به اینکه بازار در اسفندماه رونق نسبی داشت، گفت: با توجه به اینکه مدتی است قیمت ها از ثبات نسبی برخوردار است، قیمت ها در بازار سکه و طلا محدود به بازار و … شده است. دیده می شود که در شب عید بازار رونق بیشتری نسبت به سال های گذشته داشته است.

وی افزود: این روند کمتر از حد انتظار بوده است اما با توجه به وضعیت بازار طی سال های گذشته، قدرت نسبی بازار سکه و طلا قابل قبول بوده است. اما با توجه به متغیر بودن نسبی اقتصاد سالانه در کشور، با توجه به ثبات نسبی آن، این موضوع بر بازار طلا نیز تاثیر مثبت داشته و منجر به کاهش نوسانات قیمتی شده است.

محمدولی گفت: در این راستا در صورت احیای بازار، بازار سکه و طلا در سال جاری رونق خود را ادامه خواهد داد، این موضوع نیز برای ما به عنوان صنف طلا و جواهرات از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود چرا که می توان امرار معاش کرد. مردم و همچنین مردم تصمیم می گیرند که وضعیت بهتری داشته باشند و اگر نیاز به خرید داشته باشند، می توانند این کار را انجام دهند.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به نرخ ارز اخیر، قیمت جهانی طلا بر بازار داخلی نیز تاثیرگذار بوده است و افزود: بازار داخلی نیز تحت تاثیر قرار گرفته و قیمت سکه و طلا افزایش یافته است. اما خوشبختانه طلای جهانی به کانال کانال 4 دلار بازگشته است، بنابراین اگر طلای جهانی نیز در نوسانات فعلی باشد، این موضوع باعث این موضوع می شود. بازار داخلی طلا و سکه نسبتا آرام است.

وی با اشاره به اینکه در نیمه دوم فروردین ماه امکان معامله با یکدیگر وجود دارد، افزود: با توجه به افت نسبی یک ماهه بازار، بنابراین در چند هفته پایانی ماه مبارک ماه مبارک رمضان از حجم مراجع و خرید و فروش طلای آن در بازار کاسته شده است.

محمدولی با اشاره به اینکه حذف مالیات از زمان اجرای آن به دلیل افزایش تقاضا در بازار باعث افزایش ارزش طلا شده است، تصریح کرد: وی به صورت چهره به چهره با تمرکز بر این موضوع در بازار غوغایی ایجاد کرد. از دستیابی اقبال به طلا و دسته دوم، به دلیل ریسکی که برای خرید دارند، از اهمیت این موضوع کاسته می شود.

[ad_2]

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما