lancerbanner

چرا به یک استراتژی دیجیتال مارکتینگ نیاز دارید؟

[ad_1]

هر سازمانی، صرف نظر از صنعت یا اندازه، باید یک استراتژی بازاریابی دیجیتال داشته باشد. شما قبلاً می دانید که چرا بازاریابی برای کسب و کار شما مهم است و جزء دیجیتالی یک استراتژی بازاریابی ضروری است (استراتژی بازاریابی به سازمان یا شخصی اشاره می کند که یک محصول یا خدمات برای فروش یا تبلیغ ایجاد شده است).

به گفته www.ama.org، استراتژی بازاریابی دیجیتال یک استراتژی بازاریابی دیجیتال است که اهداف بازاریابی شما و نحوه دسترسی به آنها را مشخص می کند. هیچ استراتژی یکسانی وجود ندارد که هر کسب و کاری بتواند از آن استفاده کند. بهترین استراتژی های دیجیتال کاملاً فردی هستند.

استراتژی دیجیتال مارکتینگ چیست؟

در ساده ترین شکل، مفهوم دیجیتال مارکتینگ به معنای ایجاد، انتشار و تقویت محتوا است. این بدان معناست که استراتژی های دیجیتال مارکتینگ شامل انتخاب کانال های دیجیتال برای اشتراک گذاری این محتوا است. همچنین اهداف خاصی را مشخص می کند که می خواهید با این استراتژی به آنها برسید.

اجرای یک کمپین بدون تصویر خاص مانند بازدید از یک شهر جدید بدون نقشه GPS است. ممکن است به اشتباه خودتان وارد بزرگراه ها شده باشید، اما در نتیجه راه زیادی در پیش دارید تا جایی که می خواهید بروید. همیشه قبل از هر نوع سفری برنامه سفر تهیه کنید. از این نظر، می توان از زمان و بودجه خود نهایت استفاده را کرد. برای مشاهده دیجیتالی باید جاوا اسکریپت را فعال کنید.

مزایای استراتژی محتوای دیجیتال

تحقیقات نشان می دهد که سازمان هایی که برنامه بازاریابی خاصی دارند و به طور منظم نتایج خود را اندازه گیری می کنند سریعتر از سازمان هایی هستند که استراتژی ندارند.

شماره 2: یک استراتژی دیجیتال اهداف و مقاصد شما را مشخص می کند

سازمان‌هایی که استراتژی‌های دیجیتالی را ترسیم نمی‌کنند، تصویر روشنی از آنچه می‌خواهند به صورت آنلاین انجام دهند و نحوه دستیابی به آن اهداف ندارند.

بدون داشتن اهداف مشخص، تشخیص دقیق اهداف شما در فضای آنلاین دشوار است. ایجاد این استراتژی به شما کمک می کند به سوالات مهم در مورد استراتژی خود و نحوه فروش آن به مخاطبان خود پاسخ دهید.

همچنین به شما کمک می کند تعیین کنید که چه استانداردهایی را می خواهید دریافت کنید و چند وقت یکبار. این رویکرد تضمین می کند که استراتژی های بازاریابی شما همیشه اهداف کوتاه مدت و اهداف بلند مدت شما را برآورده می کند.

شماره 2: مشتریان شما آنلاین هستند

به عنوان یک بازاریاب، شما می خواهید که مردم بتوانند به خدمات آنلاین دسترسی داشته باشند و خدمات ارائه دهند. اکثریت قریب به اتفاق مصرف کنندگان از محتوای آنلاین، روی تلفن، لپ تاپ، رایانه رومیزی، تلویزیون هوشمند و بسیاری از دستگاه های دیگر استفاده می کنند. از آنجایی که آنها بیشتر وقت خود را اینجا می گذرانند، منطقی است که بخواهید آنها را هدف قرار دهید. داشتن یک استراتژی خاص به شما کمک می کند تا به طور موثرتری به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید.

این دلیلی است که شما باید از پلتفرم هایی که آنها ترجیح می دهند استفاده کنید. اگر مخاطبان در مکانی که هستند ملاقات نکنند، شرکت با افراد دیگری ملاقات خواهد کرد.

شماره 2: خواندن و نظارت به صورت دیجیتالی آسان است

استراتژی های بازاریابی موثر اغلب دشوار است. این مشکل دیجیتال مارکتینگ نیست. شما به راحتی می توانید اندازه گیری دقیق ROI را برای هر کانال دیجیتالی که استفاده می کنید، پیدا کنید. همچنین می توانید ببینید که مخاطبان به هر کمپین چگونه پاسخ می دهند. به عنوان مثال، می توانید تعداد بازدیدکنندگان وب سایت خود و اینکه از کجا آمده است را ردیابی کنید.

همچنین می‌خواهید وقتی در مورد کت و شلوار خود نامطمئن هستید، در دسترس باشند تا به سؤالات شما پاسخ دهند. اینها فقط برخی از ابزارهای اشتراک گذاری هدف گذاری هستند که می توانید از آنها استفاده کنید.

شماره 3: راه هایی برای متمایز کردن تجارت شما

در ایجاد یک استراتژی دیجیتال، این شرکت راه های خود را برای متمایز کردن خود به صورت آنلاین بررسی خواهد کرد. شاید متوجه شده باشید که رقبای شما در ریاست جمهوری جدیدترین تحولات دیجیتالی نیستند. یا اگر مخاطب شما محتوای شما را دوست دارد. با استفاده از این محصولات می توانید کسب و کار خود را متمایز کنید.

شماره 2: به همه آنها در یک صفحه نگاه کنید

به ناچار، تعداد زیادی از مردم به بازاریابی دیجیتال شما دسترسی دارند و در آن سهیم هستند. فقط زمان ایجاد یک استراتژی دیجیتال تضمین می کند که هر بخش و هر کارمند دیدگاه یکسانی دارند. همه آنها می توانند پیام یکسانی را از برند منتقل کنند.

عناصر کلیدی: یک استراتژی کیفیت دیجیتال

در حال حاضر، باید متقاعد شوید که یک استراتژی دیجیتال برای موفقیت برای کسب و کار شما حیاتی است. هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه آیا می خواهید یک استراتژی دیجیتال ایجاد کنید، باید مطمئن شوید که این چهار جزء گنجانده شده است:

2- اهداف کلی و اهداف SMART داشته باشید

شما احتمالاً اهدافی را برای کسب و کار خود تعیین می کنید. اکنون، شما باید اهداف خاصی را برای استراتژی دیجیتال خود ایجاد کنید. پاسخ به سوالات به شما در تعیین اهداف کمک می کند:

چه مقدار از سهم بازار را می خواهید به دست آورید؟

چقدر می خواهید درآمد داشته باشید؟

مخاطب هدف چقدر انتظار دارد به شما برسد؟

پس از رسیدن به این اهداف کلی، باید اهداف SMART را نیز تعیین کنید. SMART مخفف عبارت خاص، قابل اندازه گیری قابل اندازه گیری، در دسترس بودن قابل دستیابی، مرتبط و محدود به زمان است. هر یک از اهداف شما باید تمام این پنج معیار را داشته باشد تا درست در نظر گرفته شود.

2- مخاطبان هدف

اگر می خواهید محتوای دیجیتال متناسب با نیازهای شما باشد، باید بدانید که آن افراد چه کسانی هستند. متأسفانه بسیاری از کارفرمایان این اشتباه را مرتکب می شوند زیرا فکر می کنند مخاطبان خود را به اندازه کافی می شناسند. آنها فکر می کنند که نیازی برای انجام تحقیقات بازار وقت ندارد. این فرض نادرست است. برای موفقیت در کسب و کار وابسته به چیزی بیش از شانس نیاز دارید.

-تجزیه و تحلیل رقبا

مهم نیست بازار چیست، شما باید رقابت کنید. حتی اگر هیچ رقیب مستقیمی وجود نداشته باشد، حداقل فضا وجود خواهد داشت. چگونه خود را از این رقبا متمایز می کنید؟ با دانش ناشی از تجزیه و تحلیل رقابتی، ما یاد می گیریم که چگونه برجسته شویم. همچنین می‌خواهید وقتی در مورد کت و شلوار خود نامطمئن هستید، در دسترس باشند تا به سؤالات شما پاسخ دهند. اطلاعاتی که از این تحلیل یاد می گیرید به راحتی می تواند در استراتژی دیجیتال شما استفاده شود.

-روش ها و کانال ها

مرحله نهایی در این فرآیند، تعیین روش ها و کانال هایی است که برای اجرای استراتژی خود استفاده خواهید کرد. برخی از موثرترین رویکردها عبارتند از:

موتور بهینه سازی

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

محتوای بازاریابی

پرداخت برای هر کلیک

بازاریابی امیلی

همکاری با اینفلوئنسرهای بازار یا افراد مشابه محبوب و تاثیرگذار در فضاهای مجازی یا جوامع خاص مانند بازیگران، فوتبالیست ها و …

همین امروز را با استراتژی اتوماسیون دیجیتال خود انجام دهید. اکنون باید بتوانید ببینید که چرا بازاریابی از منظر دیجیتال اینقدر مهم است. اگر امروز می خواهید در تجارت موفق شوید، باید آنلاین باشید و در شبکه های مجازی حضور داشته باشید.

خوشبختانه، شما می توانید استراتژی دیجیتال دیجیتال خود را با نیازهای کسب و کار شخصی خود تطبیق دهید. تنها زمان برای طراحی این استراتژی باعث علاقه بیشتر در آینده خواهد شد.

[ad_2]

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما