lancerbanner

۱۴۰۱ سال «تولید دانش‌بنیان، اختغال‌آفرین

[ad_1]

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال نهم هجری قمری، با تبریک عید سعید فطر و ایام میلاد خورشید، عالم هستی، جانبازان، ایثارگران و خادمان عالم. ملت در عرصه های مختلف علم، سلامت، امنیت و مقاومت، سال نو سال “تولید” روشنفکران، اشغالگران، نامزد شدند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در کنار سایر سال‌های سال به شمارش سال‌ها و سال‌های سال پرداختند و فرمودند: «انتخابات مهم و بزرگ ریاست‌جمهوری یکی از مهم‌ترین اعیاد و شیرینی‌های سال بود، دولت انقلاب جدیدی را به ارمغان آورده است. به مردمی که بر اساس شواهد موجود دولت مردم و اموال راه آهن جدا از دولت هستند و امید مردم را زنده کرده اند.

این یک رویارویی جدی با کرونا و تلاش های چشمگیر برای کاهش تاثیر واکسن برای همین واکسن در سال های دیگر است و به صورت دوره ای کارهای بزرگی انجام می شد.

رهبر انقلاب با اذعان به شکست مردم آمریکا، آگاهانه بر فشار ایران بر دیگر عزیزان سال افزودند و افزودند:

وی در بیانیه خود بر تعداد حوادثی که در دو سال اخیر در سایر نقاط جهان رخ داده است، تاکید کرد:

حضرت آیت الله خامنه ای «سخت ترین مسئله معیشت مردم، مشکل گرانی و گرانی» را جدی ترین مسئله سال دانستند و افزودند: قرن اول 4 هجری قمری حذف می شود.

وی در ادامه هدف گذاری شعار سال را در راستای مسئولان و اهالی نهضت عنوان کرد و افزود: در برخی سال ها این شعار متناسب با شعار سال موفقیت بوده است، اما در برخی سال ها نیز شعار سال موفقیت بوده است. کمبود داشته است.” البته در سال 9 آن سال “تولید” حمایت و تشویق بود اما کارهای خوبی باید انجام می شد و باید ادامه پیدا کند.

محوریت رهبر انقلاب بر علت تولید در سالهای اخیر افزایش اعتماد به نفس و غرور ملی در شکوفایی و سنت تولید اشعه ایکس به نام تولید ملی که متکی بر آن نیز خوبی داشته است. اثرات در طول سالها

حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: امسال هم بر بحث تولید تاکید دارم.

این معیاری است برای اعلام تولید روشنفکر و ایجاد کارآفرینی در قبال تمامی اهداف اقتصادی. دانش‌بنیان، ساختمان‌آفرین.

رهبر انقلاب با تاکید بر توصیه سال گذشته مبنی بر عدم قانع شدن به کارهای سطحی همان سال، نام سال در خیابان یا سران نهادها، فرمودند: انشالله این شعار روی زمین نمی ماند، اما هر کاری بکنید بهتر است.

[ad_2]

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما