lancerbanner

جانسون متهم به تهدید امنیت ملی بریتانیا بود

[ad_1]

در مراسمی با حضور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، اولین وزیر خارجه بریتانیا به عنوان یک تهدید اساسی برای امنیت ملی بریتانیا معرفی شد.

به گزارش ایرنا، هفته نامه سندی تایمز روز یکشنبه گزارش داد: شبی که ولادیمیر پوتین جنگ خود را در اوکراین آغاز کرد، وزیر امور خارجه انگلیس در مراسم روز جمعه برای حمایت مالی از حزب محافظه کار که حداقل یک حامی مالی دارد حضور داشت. روسیه.

بر اساس گزارش این هفته، وزیر اول در این مراسم سخنرانی خود را از دست داد و پس از مشخص شدن قریب الوقوع بودن حمله به روسیه، به مهمانان گفته شد که برای مواجهه با بحران فورا آنجا را ترک کنند.

بر اساس این گزارش، لوبوف چرنوخین، معاون سابق وزیر امور خارجه روسیه نیز در این مراسم در آن شب حضور داشت و سالانه حدود 21 میلیون دلار به حزب محافظه کار کمک کرد.

این مراسم در ظهر روز 4 فوریه آغاز شد و در ساختمانی متعلق به قرن یازدهم به نام خانه اسپنسر برگزار شد، ساختمانی یک طبقه و تنها در یک کیلومتری دفتر اولین وزیر.

به گزارش سندی تایمز، دو مقام ارشد دولتی، بن والاس، وزیر دفاع و مایکل گوو، وزیر مسکن نیز در این مراسم حضور داشتند.

آنلاس دادز، سخنگوی حزب کارگر به سندی تایمز گفت: «بوریس جانسون تهدیدی برای امنیت ملی است. در جنگ آستانه، نخست وزیر باید کاملاً بر امنیت ملی تمرکز کند – نه اینکه انتقاد همتای سابق خود پوتین را جلب کند.

حزب حاکم محافظه کار گفته است که بیش از 5 1.8 میلیون کمک مالی برای کرملین پیدا کرده است. سخنگوی دفتر وزیر اول به اسکای نیوز گفت: بوریس جانسون برای مدت کوتاهی در مراسم از پیش تعیین شده شرکت کرد.

از زمان آغاز جنگ در بریتانیا، انگلیس تحریم های شدیدی را علیه مسکو و الیگارش های روسیه اعمال کرده است.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور فدراسیون روسیه روز سه شنبه دوم فوریه با انتقاد از بی توجهی غرب به امنیت مسکو، استقلال جمهوری خلق دونتسک و لوهانسک در منطقه دونباس را به رسمیت شناخت.

پوتین سه روز بعد در روز پنجشنبه 6 مارس آغاز عملیات نظامی ویژه علیه اوکراین را اعلام کرد و روابط نظامی خود را با مسکو و کیف برقرار کرد. روسیه همچنان به دنبال تحریم ها در اوکراین است.

[ad_2]

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما