lancerbanner

شکر مایکروویو سلاح

[ad_1]

در رفتن دانشمندان چینی یک سلاح مایکروویو جدید ساخته اند که می تواند برای هدف قرار دادن و سوزاندن ماهواره های آمریکایی استفاده شود.

فرارو به نقل از آسیا تایمز گزارش می دهد. بر اساس گزارش ها، دانشمندان چینی یک دستگاه مایکروویو بسیار قدرتمند ساخته اند که به طور بالقوه می تواند ارتباطات ماهواره ای را مختل کند یا به ماهواره های الکترونیکی حساس آسیب برساند.

این دستگاه که با نام Strengthening Claystrone Relative (RKA) شناخته می شود، منبعی از توان مایکروویو (HPM) است که به دلیل مزایایی که نسبت به توان آن دارد، توانایی آن در خروج از رادار در رادارهای جدید و ارتباطات جدید به طور قابل توجهی افزایش یافته است. سیستم ها استفاده می شود.

به گفته محققان چینی مستقر در سیچوان، این دستگاه می تواند یک پالس کوتاه مدت 3 مگاواتی در باند ایجاد کند و فرکانس های مکرری ایجاد کند که می تواند توسط نیروهای نظامی و نظامی استفاده شود.

سیستم‌های باند به‌طور ویژه طراحی شده‌اند تا برای عملیات‌های نظامی مفید باشند، زیرا با لایه‌های کوچک ساخته می‌شوند و می‌توانند با قابلیت ساخت با ظرفیت بالا هدایت شوند و در عین حال مقاومت پرداخت‌های uplink را افزایش دهند (uplink جهت‌های دیگر را نیز نشان می‌دهد. ردیابی موبایل به عنوان یک ابزار ارتباطی سرتاسر (پشتیبانی از برنامه های جلب توجه مانند اطلاعات نظامی، نظارت و شناسایی) استفاده می شود.

دیگر کاربردهای RGA تنها چند صد کیلووات برق در این خودرو به دست آورده‌اند، اما طراحی بازنگری شده توسط محققان چینی به آنها اجازه داد تا در مدلی آزمایش شوند که فضای بیشتری را فراهم کند.

این قابلیت به دستگاه این ظرفیت را می دهد که به عنوان یک سلاح ضد ماهواره مایکروویو با همان قدرتی عمل کند که نسبت به اکثر دستگاه های ارتباطی صدها انرژی بیشتر تولید می کند.

گسترش RKA چین منجر به استفاده از سیستم های نظارتی ویژه مانند سیستم زمینی ماهواره ای علیه ماهواره ها و پایتخت های آمریکا شده است. با این حال، یک سلاح مایکروویو زمینی، که می تواند برای کنترل ماهواره ها استفاده شود، به بیش از یک گیگاوات انرژی نیاز دارد تا در برابر ماهواره های مدرن موثر باشد و بنابراین غیر عملی است. با وجود این، دستگاه های RKA می توانند به راحتی برای اهداف تهاجمی و دفاعی بر روی ماهواره ها نصب شوند. در نقش تهاجمی، RKA می تواند به عنوان منبع امواج مایکروویو استفاده شود، با قدرتی که در جهت ماهواره های دشمن به منظور سوزاندن وسایل الکترونیکی حساس مورد استفاده قرار می گیرد.

RKA در نقش تدافعی برای تشخیص جریان های الکتریکی غیرعادی و جذب امواج مایکروویو با قدرت مضرات فوق بر روی ماهواره نصب می شود.

سلاح مایکروویو چینی برای سوزاندن ماهواره های آمریکایی

با این حال، افزودن یک وسیله اضافی به چرخه قاعدگی ممکن است روی آن تأثیر بگذارد، زیرا خود دستگاه به طور بالقوه بیش از حد گرم می شود و تحت تشعشعات شدید مایکروویو را می سوزاند. به استثنای سلاح‌های مایکروویو، چین یک پالس لیزر ساکن را نیز توسعه داده است که می‌تواند روی ماهواره‌ای نصب شود که قادر است یک مگاوات لیزر نور و آتش را با سرعت 3 بار در ثانیه بدون گرم کردن بیش از نیم ساعت تولید کند. در فضا. .

CASIC در نمایشگاه Airshow (نمایش هوایی) در چین از یک سلاح مبتنی بر لیزر به نام LW-2 رونمایی کرد که می تواند برای پرتاب طیف گسترده ای از اهداف هوایی سریع السیر مورد استفاده قرار گیرد.

چنین لیزرهایی می توانند ماهواره های مضر را ارسال کنند یا حتی ماهواره ها را برای همیشه کور کنند. بر اساس گزارش ها، پس از آزمایش دستگاه، این لایه تنها یک نانوثانیه تولید کرد، اما این لایه به اندازه کافی قدرتمند بود که انسان را برای همیشه کور کند یا سطح هدف را تبخیر کند. پیشرفت های اخیر در فناوری لیزر، ساخت چنین خلاقیت های کوچکی را ممکن ساخته است. این اختراع شامل یک سیستم خنک کننده جدید ساخته شده از مس و ایندیم است که دومی فلز خاکی کمیاب است که چین دارای بزرگترین ذخایر در جهان است.

در حالی که چین انکار می کند که دستگاه لیزر یک سلاح انرژی هدایت شونده است، نسخه های بزرگتر این سیستم می توانند امواج ضربه ای ایجاد کنند که قادر به تبدیل مواد فلزی یا کامپوزیت به هدف سریع تری هستند. به طور مشابه، رعد و برق می تواند بار الکتریکی از ذراتی ایجاد کند که قادر به آسیب رساندن به موشک جهت دار سیستم حسی هستند. سلاح های انرژی هدایت شونده مانند امواج مایکروویو و لیزر، به جای انتقال انرژی برای از کار انداختن، آسیب رساندن، از کار انداختن یا از بین بردن تجهیزات، تاسیسات یا پرسنل، توسط انرژی الکترومغناطیسی استفاده می شوند.

برخی از این سلاح ها نیز مطلوب هستند، مانند آنی گرفتن، ظرفیت پوسته بالای آن فقط با منبع تغذیه محدود است، دشواری مسیریابی، دقت هدف و هزینه کم برای هر پوسته. علاقه به سلاح های انرژی که توسط جنگ سرد هدایت می شد، از زمانی شروع شد که ایالات متحده و اتحاد جماهیر شوروی سابق برای تولید میدان های الکترومغناطیسی با یکدیگر رقابت کردند و توانستند تجهیزات نظامی حساس الکترونیکی را مهار کنند.

برخی از تحلیلگران دفاعی استدلال می کنند که چنین سلاح هایی می توانند انقلاب بعدی در جنگ را نشان دهند. در طول دو دهه گذشته، سلاح‌های هدایت شونده با انرژی از سیستم‌های آزمایش مشاهده‌ای صرف به سیستم‌های تسلیحاتی بزرگسالان، همراه با امواج مایکروویو و لیزر تبدیل شده‌اند که می‌توانند به عنوان افزودنی‌های نظامی در عملیات‌های نظامی مورد استفاده قرار گیرند.

پیش‌بینی می‌شود تا سال 9 پس از میلاد، سلاح‌های پر انرژی در میدان‌های جنگ نصب شوند، مجهز به سلاح‌های معمولی و سلاح‌های لیزری، عمدتاً از تحقیق و توسعه، و سپس سلاح‌های مایکروویو. با این حال، چنین تسلیحاتی هنوز باید بر موانع فنی مختلفی مانند جذب غلبه کنند. لیزرها همچنین در جهت اهداف محدود هستند که ممکن است موقعیت آنها را در شرایط خاص محدود کند.

[ad_2]

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما