lancerbanner

مهدوی کیا: از مسابقات – ورزش سه عقب هستیم

[ad_1]

کد خبر: 1816069 |
28 مارس 2010 14:46 |
807 بازدید |

0
دیدگاہ

صعود به المپیک کار سختی است

سرپرست تیم فوتبال گفت: برای موفقیت به ابزارهایی نیاز داریم.

به گزارش “ورزش سه”، به نقل از تسنیم مهدی مهدوی کیا، درباره آغاز تمرینات تیم فوتبال امید اظهار داشت: در مرحله اول تیم نیروی زمینی سعی کردیم با تیم های اول، دوم و حتی سوم لیگ بازی کنیم. . در مرحله بعد، برتری بازیکنان در لیگ افزایش یافت. امیدواریم بتوانیم از این فرصت برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان استفاده کنیم. ما سعی کردیم بهترین نفرت را در این اردو پیدا کنیم. می خواستیم یکی دو ارتش دیگر با تیم کامل در پیش مسابقه شرکت کنند.

کشور ما همیشه استعدادهای خوبی داشته است. وی افزود: با این اوصاف 23 سال است که با تیم حضور داریم و خود را برای بازی های پیش از المپیک آماده کرده ایم. ما باید خودمان را از نظر امکانات ارتقا دهیم. ما دوستانه نیستیم و از رقابت عقب هستیم. ازبکستان و قطر سال هاست که در اردو هستند و بازی ها خوب پیش می رود. این مسائل البته با این موضوع توجیه نمی شود که ما باید با آنها برخورد کنیم و باید روی آنها کار کنیم.

سرمربی تیم ابراز امیدواری کرد: 25 تا 26 بازیکن در لیگ داریم اما فقط بازیکنان زیر 23 سال در مسابقات داریم. از 20 آوریل، ارتش یک ماه دیگر آغاز شد. ما در فروردین ماه یک ماه تعطیلات لیگ را سپری می کنیم و اگر دو بازی تدارکاتی انجام دهیم وضعیت بهتر می شود. متاسفانه در این اردو با تیم ها هماهنگ نشدیم. امیدواریم هفته آینده با یکی از تیم های برتر لیگ بازی کنیم، اما قطعا نیاز به بازی در دور بعد داریم.

مهدویاکیا در پاسخ به این سوال که آیا این تیم به صعودهای لازم به المپیک امیدوار است یا خیر؟ اگر تعامل و تفاهم بین کمیته المپیک و فدراسیون وجود داشته باشد و در ماه های آینده اردو داشته باشیم، وضعیت بهتر می شود. برخی از بازیکنان مورد نظر ما در تیم های خانگی فکس نیستند و باید در مسابقات به این بازیکنان توجه شود. صعود به المپیک کار سختی است و اگر راحت بودید 44 سال طول نمی کشید. با برنامه ریزی و پتانسیلی که داریم به توافق رسیده ایم و می توانیم به المپیک صعود کنیم.

[ad_2]

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما