lancerbanner

دولت در مورد تغییر ساعت تصمیم رسمی خواهد گرفت

[ad_1]

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: تصمیم نهایی برای تغییر ساعت رسمی کشور توسط دولت گرفته شده است.

بر اساس این گزارش، سید محمد حسینی درباره طرح بحث و بررسی مجلس نمایندگان درباره تغییر رسمی ساعت گفت: بحث تغییر ساعت در بسیاری از کشورها مطرح است ۷۰ با تصویب دولت هر سال در نیمه اول در سال ساعت رسمی کشور یک ساعت در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: در سال نهم دولت نهمین مبحث تغییر ساعت را اجرا نکرد و مجلس در سال نهم قانونی را تصویب کرد که این تغییر هر سال انجام می شود.

حسینی تصریح کرد: این موضوع ادامه داشت تا اینکه امسال نمایندگان عزیز در مجلس شورای اسلامی که قانون سال «لغو و لغو» شد. به عبارت دیگر قانون تکلیفی در این زمینه وجود ندارد و به عبارتی اختیاری در این زمینه وجود ندارد.

نایب رئیس مجلس گفت: بنابراین ما در مجلس عوام با این طرح مخالفت نکرده ایم زیرا مردم عادی راه خودشان را دارند.

وی در ادامه گفت: آنچه در مجلس گفته ایم نظر دولت و رئیس جمهور است. چون تصویب طرح مشکلی ایجاد نمی کند، دولت در موقعیت تصمیم گیری قرار دارد.

حسینی تاکید کرد: البته نظر وزارت نیرو این بود که نیاز به صرفه جویی در مصرف انرژی وجود دارد زیرا ساعت تغییر می کند و در دو سال آینده نیازی به تغییر کمبود انرژی نیست. بنابراین، وزارت نرو با این اصل موافق است که چنین اتفاقی نباید رخ دهد، اما معتقد است که وضعیت فعلی با دشواری هایی همراه است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: بر این اساس در دولت مقرر شده است که کمیسیون زیربنایی دولت و سایر افراد منصوب منصوب نشوند و در مورد موضوعات غیرقابل مذاکره تصمیم گیری کنند و در غیر این صورت نمی شود. اتفاق افتادن.

وی درباره انتشار برخی اخبار در فضای مجازی جلسه دولت خاطرنشان کرد: آنچه در دولت مطرح شد این بود که برخی اقشار رسانه ای و صدای مرزی موضوع این لایحه را مطرح کردند و گفتند که تغییرات دیگر می تواند. در ساعت رسمی صورت نگیرد، این موضوع به دولت ارجاع شده است و ما به زمانی برمی گردیم که از نظر قانونی وجود نداشته و فعلا قانونی نیست، تصمیم گیری با دولت است.

حسینی ادامه داد: روزنامه هایی که نگران اختلافات در فضای مجازی هستند درست نیست.

نایب رئیس مجلس با بیان اینکه دولت همچنان در حال بررسی کارشناسی است و نیازی به اظهارنظر در مورد تصمیم دولت برای ارسال به مجلس نیست و قانونی در این زمینه و قانونگذار نداریم. قانون سال پنجم را ملغی کرده است و قدرت همچنان با دولت است.

حسینی در پایان گفت: ما با این طرح مخالفت نکردیم چون مشکلی برای دولت نبود و اکنون دولت بر اساس نظر کارشناسی و نتیجه تصمیم گیری می کند.

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما