lancerbanner

طرز تهیه شیرینی مخصوص عید نوروز

[ad_1]

در رفتن با فرا رسیدن عید نوروز انواع شیرینی های خوشمزه خانگی رونق می گیرد. شیرینی های نوروزی خانگی معمولا خشک، رسیده و بسیار متنوع و رنگارنگ هستند. دسر شیرین یکی از شیرینی های اصیل کشور فرانسه است که در مجالس و جشن های رسمی برای پذیرایی از آن استفاده می شود. شکل اصلی این دسر گرد و شیرین است.

به گزارش فرارو، این دسر پرطرفدار و بسیار شیرین بسیار نرم و بافت بسیار لطیفی دارد و از آنجایی که ابعاد آن کوچک است، برای پذیرایی در نوروز و کنار شیرینی های خانگی بسیار مناسب است. اگر می خواهید این شیرینی خوشمزه را به مقصد برسانید با ما همراه باشید. این مقاله یا بخش به منابع یا مراجعی نیاز دارد که در نشریات معتبر و شخص ثالث ظاهر شوند.

مواد لازم برای تهیه شیرینی

شیرینی آرد: ۴۰۰ داغ
کره: ۲۲۰ گرم
تخم مرغ زرد: 1 عدد
پودر قند: 100 گرم
ذرات نشاسته: 1 قاشق غذاخوری غذا
وانیل: یک قاشق دوم چای
نمک: قاشق چایخوری
نوتلا، مارمالاد و ژل برلیانس برای سمور داخل: به میزان دلخواه
پودر پسته یا بادام برای تزیین: در حد اعتدال

نکات مربوط به مواد اولیه

ذره نشاسته

نکات مربوط به ذرات نشاسته

ذرات نشاسته به رنگ سفید و به رنگ سفید هستند. ذرات نشاسته نیز بافت را نرم می کند، به طوری که اگر مقدار آن را بین دو انگشت اندازه گیری کنید، صدای آن شبیه صدای جرگر می شود. استفاده از ذرات نشاسته در انواع سر و غذا از عوامل غلظت است. توجه داشته باشید که نشاسته گندم با نشاسته دانه متفاوت است و امکان جایگزینی این دو وجود ندارد. می توانید از ذرات نشاسته در بسته های بهداشتی فروشگاه های مواد غذایی مخصوص استفاده کنید.

نکات مربوط به شیرینی

شیرینی آرد

نکته مهمی که در هنگام سفارش باید به آن توجه داشت، کیفیت محصولات موجود در بازار است که با هم متفاوت هستند. به همین دلیل، ممکن است مقدار کمتر یا بیشتر از مقدار ذکر شده در سفارش باشد. بنابراین، مهم است که این را در نظر داشته باشید. اگر دیدید شیرینی مواد همچنان نرم است اما هنوز مقداری از آرد باقی مانده است. یعنی آنچه اضافه می کنید کافی است و بقیه را اضافه نکنید. حتی اگر طبقه مطابق قانون اساسی باشد. چرا احساس می کنید که مواد هنوز در غلظتی هستند که باید به آن می رسید؟ یعنی کم و بیش باید اضافه کنید. بنابراین همیشه مقدار اردی که در سفارش ذکر شده است را ارائه دهید. ممکن است این مقدار با توجه به کیفیت سفارش کمتر یا بیشتر باشد.

پیشنهادات مربوط به پودر قند

شکر پودر شده

پودر قند باید از شکر تهیه شود یعنی پودر قند. اگر شکر اضافه کنید، شکر هرگز نباید نرم شود. پودر قند یک پودر قند مطلوب است که در لمس نرم است. توجه داشته باشید که پودر قند ممکن است پس از مدتی که وارد کیسه یا ظرف شود، روغنی شود. بنابراین قبل از اینکه آن را به شیرین کننده اضافه کنید، گوشت را حتما خرد کرده و سپس اضافه کنید.

طرز تهیه شیرینی به صورت مرحله به مرحله

2. برای شروع کار، ماشین را از یخچال خارج کنید تا به دمای محیط برسد.
2. سپس یک کاسه شکر را اضافه کنید و پودر قند را به آن اضافه کنید و حدود یک دقیقه بجوشانید و شکر را اضافه کنید.
ـ بعد از اینکه زرده ها یکی یکی مخلوط شدند پودر قند را اضافه کنید و هر دسته را یک ثانیه بپزید. بعد از اینکه زردی آخر را اضافه کردید، وانیل را نیز اضافه کنید و سپس دومی را نیز اضافه کنید.
ـ پس از مخلوط شدن شیرین کننده، نشاسته و نمک، خوب مخلوط کرده و یک بار دیگر اضافه کنید. سپس مقدار کمی از مخلوط را اضافه کنید و پس از سه مرحله مواد را به ظرف اضافه کنید و با دست ورز دهید تا خمیر یکدست شود و به دست نچسبد.

آب نبات شیرین

3. مایه آماده شده را در کیسه فریزر بگذارید و یک ساعت در یخچال قرار دهید تا استراحت کند.
که ـ پس از استراحت مایه از یخچال خارج کرده و مایه را به قطر سه میلی متر حلقه حلقه کرده و با چنگال قالب می زنیم. به خاطر داشته باشید که کاتر باید شیرین تر از زعفران باشد.
قالب های مایه را داخل ماهیتابه بریزید و دوباره به مدت بیست دقیقه در یخچال قرار دهید تا استراحت کنید. سپس آب نبات را قبل از گرم شدن در یخچال با دمای 2سان سانتی گراد قرار دهید، 2 دقیقه صبر کنید تا شیرینی ها را بردارید.
بعد از خنک شدن کامل شیرینی، شیرینی شیرین شده را به مارمالاد یا ناتلا یا ژله جو اضافه کنید و مقداری پودر پسته یا بادام به آن اضافه کنید. نوش جان.

نقطه
یک اسب فقیر بهتر از بی اسبی است.

[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما